Reply on: 81-71 #54469:
K2S su na tom presne tak isto, ako K2, pretoze maju presne tie iste trakcne motory. Ba dokonca mozno este o kustik horsie, lebo su o kusok tazsie. To, ze sa lisia jednotlive vozy kus od kusu, je dane jednak tym, ake vydarene trakcne motory voz ma, a jednak nastavenim vyzbroje. Viacere K2Sky maju svoje horsie trakcne vlastnosti kompenzovane nastavenim vyzbroje na vyssie prudove urovne, takze ten voz taha/brzdi lepsie, ale za cenu vyssich prudov v motoroch, co nie je vzdy pre ne prave najprospesnejsie. Ale neda sa generalizovat odlisnost medzi K2 a K2S, pretoze ta neexistuje. Existuju len odlisnosti medzi jednotlivymi konkretnymi vozmi, tak u K2, tak u K2S, a tak isto aj v porovnani K2-K2S. Rovnako najdes K2S "lepsiu" ako niektore K2, aj K2 "lepsiu" ako niektore K2S (napr. taka 7055 hravo tromfne vela K2S-iek)
fobust
Samozrejme. Osobne by som si želal nasledovné: Zakúpenie nejakých šerblových T3 kvôli papierom, nakúpiť Wane a spraviť súpravy Waňa+T3+T3. Samozrejme po administratívnej zmene tých 40-tich metroch vo vyhláške. Takéto úctihodné súpravy dať na dvoch linkách v preloženom trojminútom intervale na Karloveskú radiálu a je to. Môj sen. Samozrejme, potom aj nové vozy. Tie T3 za waňou bez búdy ako hnacie beiwagen.