Vedel by som o zvrátenosti, kde aj normatív dĺžky dodržíš: T3S+K2S. To prvé ako klasické sólo s viacnásobným riadením, káčera ako aktívny vlečniak bez búdky s dvoma panelmi. pomocným a ešte pomocnejším zadným. ESW medzi vozy, pražské kuple vpred a vzad. Nevýhoda: 2/3adhézia vleku, rovnako ako u klasikokáčera.
Takúto súpravu si mohol vidieť, ale jedine tak, že jedno vozidlo bolo aktívne a druhé bolo ťahané alebo tlačené, obsadené brzdárom. Vozidlá K2 ani K2S nemajú výbavu pre dvojčlenné riadenie. Ani by to nedávalo zmysel, lebo ak ny sme neboli limitovaní zákonom na 40 m, tak môžeme prevádzkovať súpravy 2*T3 s rovnakou kapacitou a výrazne lepšími trakčnými vlastnosťami.
Supravy 2xK2S by teoreticky mozne boli, az na to ze by si to, ak sa nemylim, vyzadovalo iste upravy vyzbroje kvoli umozneniu viacclenneho riadenia. Okrem toho doinstalovanie spriahacich zasuviek, a prevadzkovat by sa to muselo bud na 2 zberace, alebo dorobit do vozov 600V prepoje, medzivozove stykace, a 3-polohovy odpojovac, a okrem toho zasa poposuvat povelove a odblokovacie kontakty vyhybiek
A mam pocit, ze tie upravy by stali prilis vela, nez aby sa na ne niekto podujal. Nehovoriac o tom, ze by sme si takym spriahnutim znizili pocet vypravitelnych vlakov, a nezabezpecili by sme ani sucasnu vypravu.
Ci by aj vyzbroj K2 bola schopna viacclenneho riadenia, to fundovane povedat neviem. No ak aj ano, tak tiez az po upravach. A kedze K2 v povodnom vyhotoveni je dnes uz neperspektivne vozidlo, do neho uz nikto investovat nebude, okrem GO spojenych s modernizaciou.
Chcem sa dakoho skuseneho opýtat, ak by nebolo tej ebilnej vyhlášky o pozemných komunikáciách, či je možné preváckovať v bežnom provoze súpravy 2xK2 respektíve 2xK2S alebo tak. Videl som už takuto supravu, ale iba na presune medzi vozovnami. Bolo by toto v bežnom provoze reálne?
mne sa uplne bridí 44 cez Klenovú a Magurskú akobz tam nebola dostupnosť na MHD... ? ..Inak cez ten Revín a Jaskov rad je super... Zasa máme na Kramároch linku 44 ? .
A čo sa týka 42, od Valašskej to nieje bohviečo, možna bz bolo lepšie od Šulekovej cez Timravinu, Havlíčkovu na Prokopa Veľkého.. Ale v pohode ?
Pripúšaťam, že napr. Stará Dúbravka alebo okolie Železničnej ulice vo Vrakuni je tam vačšia ploch bez MHD.. Ale zas si porovnaj nejkú dedinu.. Kľudne aj takú Záhorskú Bystricu musia na zastávku šľapať ďaleko, niesú takí leniví ako tu .. ?
Samozrejme, že môžu byť spraihnuté a aj to tak v Liberci budú robiť. Jediné dôvody, ktoré ma napadajú, sú:
1) Waňa je o niečo drahšia.
2) VarCB3 sú už objednané.
3) Niekomu z makromodelárov v DPB sa Wane nepáčia, tak si povedal, že Wane nie.
Osobne by som videl riešenie v nakúpení vaní a rozdelení aj existujúcich súprav a pospájaní do súprav Waňa+Var.
Btw., zmenil si číslo mobilu? Chcel som Ťa líkať minulý či predminulý víkend na ivo a nedovolal ani nedoSMSkoval som sa.
Aký brutus? Akých 500-800 ľudí? Vezmi si rozdiel medzi kapacitou sóla a klobásy (čiže kapacitu vleku) a pripočtaj si ho ešte raz ku kapacite klobásy. Uvedom si, že kapacita 30 m dlhej KT8D5 je podľa najbrutálnejších noriem okolo 300 ľudí a toto má max. 24 metrov a ešte to musí mať sedením 2+2 obmedzenú obsaditeľnosť, aby nedochádzalo k prekračovaniu povolených nápravových zaťažení.
Tuším si pôvodne hovoril čosi o autobuse so šiestimi kĺbmi, dlhšom než 40 metrov. To, čo teraz prezentuješ na fotkách, sú autobusy s dvoma kĺbmi o dĺžke 22-24 metrov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
1) Waňa je o niečo drahšia.
2) VarCB3 sú už objednané.
3) Niekomu z makromodelárov v DPB sa Wane nepáčia, tak si povedal, že Wane nie.
Osobne by som videl riešenie v nakúpení vaní a rozdelení aj existujúcich súprav a pospájaní do súprav Waňa+Var.
Btw., zmenil si číslo mobilu? Chcel som Ťa líkať minulý či predminulý víkend na ivo a nedovolal ani nedoSMSkoval som sa.