Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #54398:
raz mesačne by jedna vôbec, ale vôbec neuškodila!
Reply on: LUK #54381:
je to dobre...len tam zabudol dat dopravopata...ako napr. ja ....spectre.... mike .... a mnoho dalsich z tejto stranky ? ?
Reply on: BigMac #54397:
Uf, teraz si ma dostal 🙂 Vidno, ze Tr37 som uz od cias kurzu v ruke nemal...;)
Reply on: Beus #54395:
a keď odparkuješ TR37, tak ako nesvieti nahodou aj ZR kontrolka a aj ČB1+ČB2+ČBvoz2?
Reply on: S499.1023 #54392:
neklame Ťa, neklame. ja som Ti blbosť napísav. práve som zazerav do šématka, pravdu vravia, pravdu... ? ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #54393:
Hm, to je fakt, ze pri zavretych celustiach som este kontrolku Zr svietit nevidel 😉
BTW, ten tetris+novokacer...ehm 😉 To by nam aj Vieden zavidela...tam to maju v opacnom garde - klobasa+solo vlek 🙂 Ale donutit tie 2 vozy dohodnut sa tak, aby netrhali kuple a nesnazili sa jeden druheho naburat...no...toho umelca co to nastavi, by som chcel vidiet 😉
Reply on: S499.1023 #54384:
Pardon OPRAVA: ZR9 je blokovanie SV, ZR10 sú čeľuste. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa, ospravedlňujem sa a beriem späť!
Reply on: Beus #54389:
Zapína 1. stupeň čeľusťovej brzdy a zhasína kontrolku zrýchľovača:-D.
Reply on: BigMac #54388:
To je Zr9, ak ma pamať neklame.
Reply on: LUK #54381:
Trocha vykradnuté od Martina Fundárka...
Reply on: BigMac #54388:
Aha...odklepol som to tesne po tom, ako si to napisal 🙂 Dik 🙂
Reply on: S499.1023 #54384:
A ten kontakt Zr10 robi co? 😉
Reply on: S499.1023 #54384:
ZR10 je blokovanie výhybkového stýkača SV.
Reply on: BigMac #54385:
Ojojoj. Dúfam, že to nikoho nenapadne. O adhéziu nejde, bo by si mal 80% adhéziu súpravy. Ale donútiť Novokáčera aby sa s T3S dohodol...
Reply on: tulenique #54376:
Zjednodušne povedané, pri jazde "na odporoch".
Reply on: S499.1023 #54380:
Vedel by som o zvrátenosti, kde aj normatív dĺžky dodržíš: T3S+K2S. To prvé ako klasické sólo s viacnásobným riadením, káčera ako aktívny vlečniak bez búdky s dvoma panelmi. pomocným a ešte pomocnejším zadným. ESW medzi vozy, pražské kuple vpred a vzad. Nevýhoda: 2/3adhézia vleku, rovnako ako u klasikokáčera.
Reply on: BigMac #54379:
Pod podmienkou, že nie je zopnutý kontakt Zr10:-D.
OT:
"Tu je ale hnusně!"

"Hm, Praha."

Z bežného večerného rozhovoru 4. decembra 2005 v Prahe.
? ?
Reply on: S499.1023 #54380:
Samozrejme 3*T3 malo byť. THX to LUK.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.