Reply on: S499.1023 #53558:
Tak dobre, potom nech je vo verejnom zaujme uplne všetko. Dajme tomu, že aj moja firma a ked budem na mizine a mal by som vyhlasit ako podnikatel bankrot, tak si z toho nič nebudem robit, lebo štát vykryje všetky moje straty a možno mi da aj viac. Ano, tak takto by som sa mohol stavat k veci, tak ako štát dotuje sukromnych farmarov. Prečo neje dotovany napríklad pekár ? Ten ak nema dopyt, tak je v strate a nepomože si. Farmar bud v strate neni,lebo štat od neho produkt odkupi alebo ak je v strate, koli tomu, že sa dačo neurodi alebo nema zakaznikov, tak štat mu straty vykryje. Toto je fer ? Vieš kolko profesii existuje ? Prečo sa dotuje prave iba sektor agropodnikatelov ? A to, že doprava je vec vo verejnom zaujme by si mohol pochopit. A ak by aj doprava mala dopadnut po vzore polnohospodarov, tak potom nech dotujeme aj všetkych sukromnych prepravcov a nech im štát vykrýva straty sposobene zdražovaním pohonnych hmot alebo nižším počtom zakaznikov.
Sommelier
Kam vedie nas stav ?
Nakoniec nieco chces zohladnovat ? Hmm. OK, divim sa, ze si zacal.
Vsade vo svete je na tvoju osobu nejake lacne. Pokial sa niekde vo SVETE na doprave pracuje, je to v poriadku. potrebujes od upratovacky po ing. a arch. vsetkych.
Pokial je v DPB stav, ktory by sa rad po tom co je to teraz nazval po roku, dvoch upadkom a po siedmych (nech sa na BA usmeju vsetci dopravni svati) stagnaciou... Je aj 33 % vela, nie ? Alebo chces porovnavat svetove dopravne systemy s tym Bratislavskym ? To nemyslis vazne, ze ?
Na tych 4,5 som presne povedal, ze s nimi treba pocitat. Presne v tom zmysle aky si napisal. Neda sa s nimi pocitat, ze budu pracovat. Nic viac ani menej. Ak sa povazujes za normalneho, vyhladaj pomoc, ale predpokladam, ze si uz tak urobil.
Je viac ako jasne, ze taka krajina nie je. Lenze VSETKY moderne ekonomiky sa snazia o najvacsi pomer tej znalostnej. A to nie je teoria, ze ?