Uvidime, co nakoniec Bratislava kupi. Rozhodne kupa elektriciek bude asi ten najdrahsi a asi aj najsledovanejsi tender. Bude treba DOKLADNE vybrat typ vhodny pre toto mesto. Neodsudzujem tie nizkopodlazne rekonstrukcie T3, zle to nie je, ale predpokladam, ze KED UZ Bratislava pojde do nejakej zmeny, tak to bude vyrazna zmena a budu to uplne nove NP vozy. To je moj odhad. Uvidime.
galiyosha:
Ty okna cikcak jsou právě asi to, co vadí všem nejvíc. Ikdyž je podlaha uvnitř vozu kaskádovitá, nevidím jediný problém, aby ty okna mohly být v jedné laině. Nátěr je ovšem odvozen od pražského, který se na tramvajích používá snad už od 1. Republiky (znalí mě opraví). Vždy byly tramvaje tmavě červené. I T3R.P jsou rekonstruovány tak, aby se příliš nelišily od starých T3 a Poršetra nebude vyjímkou. Na této tramvaji mě nejvíc štvou první dveře, které jsou určeny pouze pro řidiče.
Sa maju stavat nove eliny po vzore T3 a k tomu este nizkopodlazne? ? Trocha ujete ak je to pravda! Ak by som sa mal stretavat s podobnou elinou dalsie desatrocie nebol by som velmi nadseny ? ?
Tie skackavé okná s v spolupráci s tým náterom vyzerajú otrasne. Keby sa to aspoň posnažili nejako opticky zladiť. Toto mi pripadá, ako keby to robili v nejakej garáži na kolene. Fuj. Samotný dizajn na električke, ktorá by mala okná v rovine, by sa mi inak celkom páčil.
Re #53444 S499.1023: Proti T3 nemám vôbec nič. Dobre vieš, že kadejaké modifikácie typu Kotas/Bulwa sa mi veľmi priečia. Tu mi opticky nesmierne vadia tie čudné okná v nízkopodlažnej časti. Možno keby tie okná boli vyriešené jemnejšie a malo to zakryté podvozky. Takto sa mi to jednoducho nepáči. Subjektívny názor.
Vzhľad stranou... Stavba nových električiek po vzore T3 ma má podľa Teba v roku 2005 napĺňať nejakou radosťou? Asi by som v tejto mizérii mal byť rád, že bude vôbec niečo, ale myšlienka, že s podobnými vozidlami bude stáť a padať budúcnosť miestnej elektrickej trakcie ma privádza do zúfalstva.
Šotúšpohľad je jedna vec, atraktivita pre vlky druhá. S vaňou, navyše ešte v klasickom dizajne, žiadnych ľudí do MHD neprilákaš. S postupom času práve naopak. V tomto majú pravdu tí, ktorí tvrdia, že kdežto v autobusoch je ten skok dopred absolútne badateľný (no, v Bratislave zatiaľ nie...), električky si u nás žijú ďalej vo vlastnom svete stagnácie.
A prečo ten mráz na chrtbe? Už vidím Vaňu po generálke, ako tu ešte stále veselo premáva v roku 2030...
Myslíš tak, že linka č. 1 by šla na Hlavnú stanicu? Fajn, ale aj tak by musela odbočovať na Vazovovu od Odborárskeho nám. cez neelektronicky ovládanú výhybku.
Vadite sa zase na blbostiach. KLF ma pravdu, tak sprosto polozenu otazku som tu dlho necital. Vyhybka je manualne prestavovana a je oznacena aj nevestou. To, ze nie je elektricky ovladana ani jedna zo zmienovanych vyhybiek, je preto, ze vyuzitie daneho jazdneho smeru sa pouziva vyhradne ako manipulacna vetva. A famy, ze 17ka chodi smerom do Karlovky cez nabrezie, nie su preto, ze jednotka by musela vexlovat ale preto aby ludia z racianskej radialy mali aj spojenie z novym mostom, co je prestupny uzol. cez tunel to ide spat aby sa pre zmenu z Karloveskej rad. dostali rychlejsie do centra co je cca asi 3min skor ako spodkom.
PS: ak by ste citali pozorne niektore clanky a navrhy tak sa dozviete, ze pri zmene linkoveho vedenie, ktore ma nastat niekedy v polovici 2006, maju byt manualne vyhybky v oblasti Vazovoa prestavane na elektricky ovladane.
PS: 13ka je zbytocna linka, ale urcite nezdrziava dopravu, zdrziavaju len vodici co ich jazdia
Vysvetlim to jasnejsie: Ako je mozne, ze linka 17 nemoze obojsmerne premavat cez Namestie SNP s tym ze si bude prehadzovat rucne, ale pri linke 13 to neprekaza..? Hoci, pri 13 je to jedina mozna trasa, ale linka 13 vobec nemusela byt.
Papyr:
Málo, když se ten člověk vrátí domů. Jinak nebyls to náhodou ty, kdo se tu vždy ohrazoval proti nadávkám?
fobust:
To je věc vkusu, mně se ta tramvaj taky moc nelíbí. Wany by špatný nebyly, ale radní by se před volbami tolik neblýskli u rekonstruované T3. Jinak jaké bys navrhoval do budoucna řešení ty pro Prahu? Tak, aby staré T3 nesplesnivěly a byly by čím nahradit? Nebo existuje snad 100% nízkopodlažní tramvaj s otočnými podvozky, která nežere tratě? Jestli jo, rád bych ji v Praze viděl, ale takovou neznám. Možná tak ULFku, ale za 190 milionů, to radši vytrhám koleje a pošlu tam trolejbusy. Co bych dal za to, kdyby se všechny SUčka modernizovaly na Wany...
neviem totizto kolko je v BA rucne ovladanych vyhybiek. Viem len o tej na Namesti SNP... totizto tu je pokazena cela MHD, tak by som sa tou vyhybkou necudoval
Zrzuje to elektricky, a linka 13 je otrasne linka, rychlejsie som pesi v centre ako s nou. Ako si pamatam jednu vyluku na Obchodnej, organizacia dopravy bola obdobna ale linka 13 nepremavala a linka 17 isla obojsmerne cez Namestie SNP... KLF, chod sa ukludnit, aj ja mam zly den...
Niesom debil, ja velmi dobre viem ze je vyhybka elektricky ovladana, a rucne ovladana. To "divne" som dal do uvodzoviek, bo som nevedel ci je pokazena. Reagoval som hlavne nato, ze ako je mozne ze rucne prehadzovanie vyhybky, vadi a preto tade nepremava linka 17, ked zrazu na Kriznej to nikomu neprekaza ked si vodic linky 13 prehadzuje rucne. A pritom tam chodi viac liniek vo vyluke ako na Hurbanovom namesti bez vyluky. Mozno ze je to z dovodu aby nemusela zastavovat v kopci. Vela dovodov nevidim.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
Re #53444 S499.1023: Proti T3 nemám vôbec nič. Dobre vieš, že kadejaké modifikácie typu Kotas/Bulwa sa mi veľmi priečia. Tu mi opticky nesmierne vadia tie čudné okná v nízkopodlažnej časti. Možno keby tie okná boli vyriešené jemnejšie a malo to zakryté podvozky. Takto sa mi to jednoducho nepáči. Subjektívny názor.
Vzhľad stranou... Stavba nových električiek po vzore T3 ma má podľa Teba v roku 2005 napĺňať nejakou radosťou? Asi by som v tejto mizérii mal byť rád, že bude vôbec niečo, ale myšlienka, že s podobnými vozidlami bude stáť a padať budúcnosť miestnej elektrickej trakcie ma privádza do zúfalstva.
Šotúšpohľad je jedna vec, atraktivita pre vlky druhá. S vaňou, navyše ešte v klasickom dizajne, žiadnych ľudí do MHD neprilákaš. S postupom času práve naopak. V tomto majú pravdu tí, ktorí tvrdia, že kdežto v autobusoch je ten skok dopred absolútne badateľný (no, v Bratislave zatiaľ nie...), električky si u nás žijú ďalej vo vlastnom svete stagnácie.
A prečo ten mráz na chrtbe? Už vidím Vaňu po generálke, ako tu ešte stále veselo premáva v roku 2030...