Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #53022:
Ja som to uz davno chcel napisat.... v okoli nemocnice ruzinov pribudli JCD.... za kratky cas na 4 alebo 5 zastavkach...
Reply on: Polio #53047:
Nebudu, tudiz im v zime namontuju ine. Je zaujimave, ako ti novinari vsetko popreplietaju ?
Reply on: AAA #53045:
Som zvedavy co budu robit ked bude zima a im nenainstaluju nove kurenie ak nie potom sa ozvem ako to dopadlo a napisem ci budu mat hrube bundy ?
Reply on: AAA #53043:
Ale L 88 v podstate sa nezrušila stále existuje v L99 až na jeden usek trasy .Na L 88 stačia 3 solo vozidla (tuším že tolko ich jazdilo aj predtým) 2 získam skrátením L99 jedno solo snaď niekde maju a navyše L99 by potom mohla mať väčšie intervali plus by sa zrušila zachádzka na fedinku čím vznikne dosť vozov aj na L 88 a 99
Dnes bolo v TN na Markíze o tom, že v Prešove vymontovali vodičom t-busov z kabín vykurovanie, lebo nebolo v súlade s normami EÚ. ? ? ?
Reply on: colorec #53039:
Minule som bol cca okolo deviatej večer na Rajskej že idem na 202. Zdrhla mi pred nosom, tak že počkám na ďalšiu. Sadnem si, a za tri minúty ide ďalšia. Na transparente síce bola Rajská, ale budiš. Pristavil, otvoril dvere, nastúpili sme a on otvoril kabínu so slovami "Ale ja ešte nemám odchod, pokazil sa mi počítač." Zostali sme tam sedieť. Medzitým čo bol vodič povedať vodičovi 205ky za nami, že nás má obísť, tak tam ešte nastúpilo pár ľudí. Potom došiel naspäť, zavrel dvere, zhasol svetlo, zacúval naspäť na konečnú a čakali sme tam asi 10 minút. 🙂 Potom už mal odchod, samozrejme cieľ zostal Rajská... Chvíľu sa vodič babral s palubákom a nastavil plné pole na transparente, to sa mu nepáčilo, tak dal naspäť Rajskú a pohli sme sa. Nasledujúcu zastávku to ale zobrazilo dobre. Došli sme na Ul. 29. augusta, vodič vyšiel z voza pozrieť sa na bočný transparent a potom sa vrátil a konečne nastavil Čiližskú.
Reply on: Technopol #53042:
1. Čo sa týka zrušenia 88 v pôvodnej trase, tá linka aj podľa mňa mala svoju logiku, lenže bolo treba šetriť.
2. v pohode.
Reply on: matej #53032:
neviem či si ma pochopil L 99 Muchovo nám - Antolska ( zmena pri Terno - Topolčianska nezachazdza na fedinovu) tam by som ušetril

Re #53033 AAA: 1. ale tu sa to presne hodilo pretože ludia cestujuci ovsište - šafko musia kvôli jednej zastavke prestupovať a L 99 bola na usek ovsiste - farskeho robena prave pre tých ludí , to hned mohli nechať L 88 a ludia by boli spokojný.
2. to som zabudol napísať sorry
3. víkend by sa dal riešiť priamou linkou ovsiste - pri kríži ktorá by premava iba cez víkendy
Reply on: E499.3056 #53040:
Najlepší je ten príspevok v diskusii "racik nech zrusa 102 co sa ***be do bystrice" ?
Aha, este som si spomenul, ze asi pred 4 dnami isla nejaka tramvaj tusim na linke 7 s cielom "Dopravny podnik Bratislava" a dnes 6267 alebo 6263 na L203 suverenne ako "Sluzobna jazda" ?
Hm, na 7610 ma reklamu Roman... bleee
Reply on: d3k0 #53036:

Toto je niečo iné. Nechápeš.
Reply on: fobust #53031:
Hmm, prednedavnom si ma presviedcal o tom, ze uz nemas taky prejav, aky si prave ukazal... Chvilu som ti aj veril 😞

Re #53035 matej: Ked budu nakresy, pribudnu aj tie vozidla 🙂 Ikarus 417 bol len testovany, aj ked dlhodobejsie - podobne ako teraz Novoplan 🙂

Technicke veci poslem mailom 🙂
A ešte akosi nevidím popisy testovaných Solaris urbino, SOR BN12 a tak ďalej. A Ikarus 417 bol testovaný? Ja som myslel, že normálne premával a keď sa pokazil, dali ho do Budapešti, nie?
No, mal by som teraz dve technické ? pripomienky:
1.) Neviem ako Vám, ale ak si dám uložiť stránku, neuloží to správne.
2.) Skúšal som Print aj Preview nových popisov typov vozidiel a nezobrazuje a netlačí mi to pravý okraj, približne ide o jedno slovo, ktoré je úplne vpravo a nevytlačí sa. Rovnako chýba aj pravý okraj nákresu.

No, ak by k tomu niečo vedel povedať, píšte sem ale lepšie na e-mail (matej.balog@gmail.com).

Ďakujem ?
Reply on: Technopol #53030:
1. Píšeš vo svojom príspevku #52998: MHD má služiť občanom, ale ak sa chce dostať 50 ludí zo šafka do ovsišta prečo musia prestupovať ? Ako reakciu na túto tvoju vetu som ti vymenoval niekoľko liniek, ktoré boli zrušené, hoci nimi cestovalo viac ako 50 ľudí, a nikoho nezaujímalo, že od ich zrušenia musia títo ľudia prestupovať.
2. to potom meni situáciu a znie to za tejto podmienky celkom rozumne.
3. Ako som už písal ja by som po ceste na to Hodžovo prestupovať nemusel, môžem ísť pešo na 207 aj na 212. A uznávam, že som zabudol na 84, ktorá by tým pádom premávala no cez víkend pravdepodobne raz za 15 minút.
Reply on: bibi11 #52985:
Vie. Nikdy.

Re #52986 AAA: No tak fajn, veď uvidíme. Proti T3 nič nemám, ja som ale tiež čítal, že v petržalke budú nízkopodlažné električky.

Re #52985 Technopol: Nie. Ale nejaký iný Matej tam možno býva.

Re #52997 d3k0: Áno, prečo nám vlastne novinári vtĺkajú do hlavy, že je to zlé? Majú niečo proti DPB? Alebo sa snažia vtrieť do priazne ľuďom, ktorým to teraz nevyhovuje?
Čo sa týka toho zrušenia odbočenia, je to totálna blbosť, i keď viem, že križovatka je tam zle vyriešená. Potrebovalo by to znížiť polomer točenie vetvy schádzajúcej z Prístavného mosta tak, aby sa napojila na vetvu z Mosta Apollo čím skôr a aby bol dlhší úsek na prechod medzi ním a Bosákovou. Nie sú však peniaze.
A pokiaľ ide o tie návrhy, strácam slov. Linka 78 má kopírovať trasu linky 99, takže tá bude chodiť prázdna. Čo sa týka tej 83, tak tí, čo bývajú pri Technopole, môžu sa tešiť. A tá 84 by chodila cez Ekonomicku alebo Bulíkovu? No a 88 bude chodiť prázdna tiež. Ešteže na to nie sú zatiaľ peniaze. Dúfam že budú vtedy, keď busú aj rozumné návrhy.

Re #52998 Technopol: S tým súhlasím, ale bolo by treba si o 2-3 vozy viac, aby 88 mohla ísť na Šafko a 99 na Muchovo nám.

Aby som sa vyjadril ešte k tomu návrhu na linku 88, nebolo by to zlé, ale treba vozidlá. A ab moc neubudlo z 99, jazdili by na nej solo vozy s 15-minútovým intervalom v špičke vždy PO odchode linky 99, takže väčšina by i tak pre istotu, že by 88 vynechala, šla na Farského a tam čakala ďalej.

Re #53018 Kami: K tomu sa už nejaký vyjadril a povedal, že by tak úplne znemožnili odbočenie na Bosákovu a mohli by to rovno zakázať.

Re #53020 kri: To by nebolo zlé, no bolo by treba peniaze na prebudovanie celej križovatky, určite svetlá, prístrešky, ostrovčeky, posunutie doterajšej zastávky atď

Re #53027 Mikimaus: A fakt? Dokedy to má byť?

Re #53029 5510: To snáď nemyslia vážne? Taká drzosť dať to na net a tým sa chváliť. No ja strácam slov. Blbci. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Re #53031 fobust: Úplne súhlasím. Dokazál by som na nich nádávať do konca života. ? ? ? ?
Reply on: 5510 #53029:

ÁAAAAARGH!!!!! Kretnéni, bastardi, chuligáni, yeblé vajcia! DÚFAM že ich policajti chytili a ten materiál čo natočili rovno použili ako dôkaz a teraz už bručia! RUKY IM DOLÁMAŤ, HOVADÁM JEDNÝM!!!!! VŠAK AJ TO JE UMENIE, ČO NA TOM ŽE AJ UBLÍŽENIE NA ZDRAVÍ JE KLASIFIKOVANÉ AKO TRESTNÝ ČIN. PODĽA MŇA JE TO UMENIE A RUKY SA PREDSA ZAHOJÁ SAMÉ, ANI NETREBA NIČ UMÝVAŤ!!!! KOKO.I!!!!!!!
Reply on: AAA #53023:
1. nechápem čo si chcel naznačiť linkami 101, 105, 106, 107, 114 atď
2. som to tu písal inokedy a teraz som na to zabudol L 34 by jazdila na vazovovu tak ako predtým čiže cez hodžovo a kolarko obojsmerne
3.Mne osobne nevadí že musím prestupovať . ale ako vidím tebe sa tiež nepáči myšlienka že by si musel prestupovať.Ale aj tak na Hodžovo by si sa dostal L 34 + 84 a obe linky by boli tzv NOSNE čiže by si čakal max 6 minut na prestupe ved sa predsa nepotrebuješ dostať bez prestupu do celeho mesta (neviem či su ti známe tieto slova) A nakoniec tá moja zmena by nebolo dodr.. dopravy ale naopak ušetrilo by sa,predtým tam bola spomínana aj zmena trasy L84 cez nám hraničiarov čiže L 34 + 84 by bolo presne to iste ako L83 niekedy
a do dubravky cestujem často

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement