Reakcia na: m@rtin #53480:
Farebná schéma by mi nevadila. Ale náter ako taký sa mi ani trochu nepáči. Akoby sa nad ním vôbec nikto nezamýšľal. Jednoducho električku natreli požadovanými farbami a hotovo. Keď to porovnám napríklad s náterom na ULFe, pripadá mi Poršetra ako nedorobený polotovar...Re #53483 S499.1023: Dočasné riešenie? Za dočasné riešenie by som bol ochotný považovať nákup B951 a B961 ako náhradu zombie Ikarusov a nezmyselných plynofikácií. Ale električka s predpokladanou životnosťou 30 rokov ako dočasné riešenie?
Na druhú stranu pochybujem, že toto mesto sa zmôže na 10 Vaní ročne, nieto 10 nových strojov...
galiyosha
Re #53444 S499.1023: Proti T3 nemám vôbec nič. Dobre vieš, že kadejaké modifikácie typu Kotas/Bulwa sa mi veľmi priečia. Tu mi opticky nesmierne vadia tie čudné okná v nízkopodlažnej časti. Možno keby tie okná boli vyriešené jemnejšie a malo to zakryté podvozky. Takto sa mi to jednoducho nepáči. Subjektívny názor.
Vzhľad stranou... Stavba nových električiek po vzore T3 ma má podľa Teba v roku 2005 napĺňať nejakou radosťou? Asi by som v tejto mizérii mal byť rád, že bude vôbec niečo, ale myšlienka, že s podobnými vozidlami bude stáť a padať budúcnosť miestnej elektrickej trakcie ma privádza do zúfalstva.
Šotúšpohľad je jedna vec, atraktivita pre vlky druhá. S vaňou, navyše ešte v klasickom dizajne, žiadnych ľudí do MHD neprilákaš. S postupom času práve naopak. V tomto majú pravdu tí, ktorí tvrdia, že kdežto v autobusoch je ten skok dopred absolútne badateľný (no, v Bratislave zatiaľ nie...), električky si u nás žijú ďalej vo vlastnom svete stagnácie.
A prečo ten mráz na chrtbe? Už vidím Vaňu po generálke, ako tu ešte stále veselo premáva v roku 2030...