Môj nezávislý názor jest:
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
slovanista21
V BA sa mi nepáčia hlavne 435-ky....
Ale myslím že nejaké ASTRY alebo ANITRY by našu mestotvornosť
určite dosť kladne ovplyvnili....
Ad: Duwagy vo Viedni
Čo som začal čítať literatúru stále som sa pozastavoval nad tým ako ľudia zaobchádzali s vozidlami MHD v minulosti....
Keď si zoberieme že máme len tuším 7 historičákov a koľko vozidiel z ktorých historičáky mohli byť sme mali....
Viď 280-ky a T2-ky ...
A toto je jedna z vecí ktoré ma na DPB dosť štvú.....
Ešte jedna vec ma zaujíma aký význam malo preradenie a prečíslovanie po novom - 4957,58 a aj ostatných vozidiel....