"Preplnenosť spojov, samozrejme, nie je príjemná, viem o tom, ale jednoducho sme obmedzení počtom autobusov a ich vekom," priznal situáciu Ján Zachar. Denne dopravca do premávky vypraví 350 autobusov. "Ak by sme chceli dosiahnuť stav, aby vo vozidlách okrem sediacich len jedna tretina cestujúcich stála, museli by sme vypraviť denne 750 autobusov," povedal Bronislav Weigl.
Mohlo byt o 6 metrov viac a nie tri. A mohli moderne NP busy jazdit po celom meste na zvolenych linkach s garantovanym poradim a nie 10 vozov na L96 v spicke a potom pojdu odpocivat pocas sedla do vozovne pricom na inych linkach sa budu ludia vozit v Ik280 a Ik283. Na co ti je prosim ta jenda linka so 100% NP ked nenadvazuje na ine NP linky.
Prosim vysvetli co si myslel tymto: "Inak možno to Večerník písal práve pre Teba, nejak moc sa na to chytáš..." lebo nechapem na co sa chytam.
Re #52744 Andy: Myslíš minimalne 50 tis. rocne naviac oproti celorocnej elektricenke co ta to auto vyjde.
Re #52751 BigMac: Uvidime, ako to dopadne ja vsak ratam (pri skusenostiach s DPB) s 15m vozidlami na linkach ako 50, 96, 88, 75, 61 ci 63. Kazdopadne najprv sa hovorilo o 20 klbakoch, potom o 22 15 metrovych a teraz je to 20 15metrovych. Som zvedavy kde to skonci.
Re #52770 E499.3056: A na ten rozdiel 300.000 si ako dosiel? Prepocitaval si jednokusovu dodavku CNG Solarisu do Kosic so 100 kusovou dodavkou naftovych klbakov? Ak je to vsak pravda, je to jednoducho... (ani neviem najst vystizne slovo, dajte si tam kazdy co chcete)
Rád by som vedel, akým myšlienkovým procesom si došiel k tomu, že najlacnejšie je schopný vykonávať MHD v Bratislave práve Dotyčný Podnik Boriaci sa s chronickou strategickohospodárskofinančnou krízou, že súkromný dopravca nemôže mať porovnateľné ak nie nižšie náklady. To je normálne na Nobelovu cenu za ekonómiu... ? ❤
nepoužívaš "Wiener Einkaufskarte"? Tá stojí 4 Euro a platí od 8:00 do 20:00 (nedá sa použiť v nedeľu). Skoro to isté ako celodenný lístok a platíš o 40 Sk menej.
Solarisy sa mi strasne pacia - ja ich proste zboznujem to ten hrb neni bohvieco, ale ved by mohli kupit na benzin, ved DPB aj tak nezalezi na zivotnom prostredi hlavne aby zarobili (a tak by to asi stalo menej a mohli by ich kupit viac)
Na tú otázku jednoduchá odpoceď: No, nie.
Re #52737 fobust: Škoda komentovať, no jeden komentár si neodpustím. Budúci rok nevolým Ďurkovského and comp ani omylom.
Nejasne? Podla mna sa slovo preferencia v BA vyklada uplne jednoznacne a jasne - Uprednostnovanie. Koho, je tiez kazdemu jasne. Gumokolov, ktore potrebuju behat hore-dole krizom cez trat, a najlepsie non-stop. Ved elektricka s par sto ludmi na palube zastavi, hoci aj len kvoli jednemu pakovi, ktory sedi sam v aute a potrebuje sa otocit, lebo nevie najst miesto na parkovanie. Este niekde vidis nejaku nejasnost? #bleeee# Kedy konecne niekoho zazaluju a zavru za sabotaz?
Re #53682 Mikimaus: No, vyluka bude do toho decembra urcite trvat - prave dnes som sa tam bol prejst, a mali tam akurat naneseny vrchny strk (na ktory idu panely), na polovici smerom do tunela uvalcovany a tak do 3/4 dlzky toho vykuchaneho useku polozene panely (na ktore sa kladu kolajnice). Nic viac. Cize roboty este dost. Ked im do tej jamy nasnezi, budu asi radi
Re #52768 81-71: Omyl, nie 20. Jazdilo by ich presne 33. 3501-3533 ? Ale aj tak bud rad, ze sa vobec mame v com vozit...
Re #52776 TeBeCe: No, mam pocit ze by to kludne 3-napravove kinderka byt mohli niekde uz tu 3. napravu supnu, aby sa zmestila ? ? Alebo vyrobia 3-napravovy 15-metrovy klbak No uprimne, vobec by mi to nevadilo. Kinderka povazujem za velmi solidne a vydarene vozidla. Len ich treba nasadzovat tam, kde je to vhodne.
Ale ked uz je teda nezvratnych tych 15m (neviem preco tam ti mantaci dali ze max. 15m a nie napr. 14-15m), tak pevne dufam, ze to budu Solarisy... len maju jeden obrosky nedostatok - prilis male vsimne...
ufo