Reply on: Papyr #52262:
nemyslim si, ze by s unifikaciou pakru boli problemy, vzhladom na bratislavsky cirkus.Odporuje to zakladnej logike obnovy parku. Neviem do akej miery bolo napriklad NEVYHNUTNE kupovat 6617-6638.
Znamena to, ze ak sme v roku 1992 kupili posledne karosy, je potrebne v ramci unifikacie pokracovat pokial sa neprestanu vyrabat ? => ze uz ich v inych mestach nechceli. A ktore ine mesto ako metropola by mala dostat VZDY to najlepsie co moze trh poskytnut ?
Sommelier
Do nizkopodlazneho busu sa populacia nalodi rychlejsie - setrenie casu vodicovi, podniku, cestujucim, ekonomike.
A miesta na nohy je menej vylucne v miestach krytov kolies a naprav, comu sa nevyhnes. V medzimestskych karosach je to tiez salamunsky nevyriesitelne.
Ak hovoris o Renaulte, v tom je to vazne zle, ale mestske nizkopodlazne mercedesy nemaju co sa sedadiel a sedenia tyka chybu.