Reply on: SZKV #51789:
hmm a co myslis, ze by malo vacsi aerodynamicky odpor ? sor s hrbom alebo sor so zbytocne vyssim prednym celom ? (ako aerodynamicky odpor je pri takom sposobe jazdy ako to beha po meste sice dost odveci uvazovat, ale aj tak )a druha vec, naco by tam davali zbytocne vyssiu strechu ? na to aby sa to tebe pacilo ? ja neviem, ale podla mna je to vecou zvyku a hrb na streche povazujem za minimalnu chybu toho vozidla, skor sa mali pohrat s dverami a rychlosotou ich otvarania/zatvarania...
marko
1.Preco ked chybaju busy, tak sa urobi redukcia v miestach, kde neexistuje alternativna doprava (Petrzalka, Vlcie hrdlo).
2.V Petrzalke zije 1/3-1/4 bratislavcanom, z ktorych sa vacsina kazdodenne potrebuje dostat cez most. Ale rozhodne kapacita liniek (niekto to nazval - miestokm, alebo tak nejako) v pomere k ostatnej ba nie je taka.
3.Nech uz je tu elektricka a nech sa stale iba neslubuje.
4.Preco toto navrhovali ludia zo Ziliny a pod.
5.Ako sa moze tvrdit ze su spravene prestupove busy - ked ich intervali nie su a ani nemozu byt zladene. (Ako sa da zladit 99 - ked nadvazujuce busy maju uplne ine intervaly).