Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zájazd za 30litrov za cestovanie verejnou dopravou
http://www.sadtrnava.sk/ ? ?
Reply on: Spectre #50849:
Ono to síce je z pohľadu Dromológa blbé, že ULFy majú svoje linky, lenže zmiešaná prevádzka na linke by videla k potrebe mať grafikony podľa lenivých E-čiek s vlekmi a nevyužitu dynamických vlastností ULFov. Pamätáme aj z BA, kde to ani nemuselo byť na jednej linke ale vďaka obrovským súbehom bol na začiatku 70. rokov bežne k videniu starý voz a za ním kolóna T-čiek.
Reply on: Andy #50821:
? Tak šlap pomalšie, veď keď sa nespotíš chôdzou tak prečo by si sa mal spotiť na bicykli? Nikto ti nekáže ísť 50kph.
Re #50822 Andy: No to je zase vec druhá, že v BA je žalostne málo cyklochodníkov a musíš ísť medzi autami (záleží na konkrétnej trase). Nepotrebujeme hneď cyklodiaľnice, ale mesto už dávno malo mať hotovú aspoň základnú sieť za peniaze, ktoré sa nedávajú na MHD. ?
_____________________
Re #50832 tivino: Nooo, a napríklad ujo Ondriaš, kandidát na VUCišpána má vo svojom volebnom programe metro ( ? ? ), takže je na každom komu uverí...

Re #50840 tivino: No, trochu miešaš regionálnu dopravu a MHD...
Konkurencia - v Poprade vypísali tender na prevádzkovanie MHD s možnošťou VIACERÝCH PREPRAVCOV v jednom systéme, tak som zvedavý ako to tam dopadne. Zaujímavosťou je, že uchádzači musia disponovať plechovkami spĺňajúcimi normu Euro3. Keď budú úspešní tak môžu byť viacerí prepravcovia aj v BA, čo už dávno hovorím.
Reply on: Spectre #50724:
tak zrýchlená linka by malo byť správne... Ten bus je taký istý rýchly ako ostané.. akurát že nestojí na niektorých zastávkach...
Reply on: Andy #50934:
Andy, prosím Ťa, netrep nezmysly. Viedenské električky jazdia výraznie pomalšie ako bratislavské, stačí sa pozrieť na priemerné rýchlosti. A že by úsekový delič zdržoval, to môžeš vypotiť len Ty a ešte ing. Para, ktorý spomalí trolejbus na výhybke na 20 km/h, hoci by mohol ísť 50 a potom mu to vykompenzuje diódovou sekciou, na ktorej sa nemusí jazdy vypínať.
Reply on: Papyr #50800:

Presne tak.
Reply on: d3k0 #50795:
? Velmi dobre. HAHA ?
Reply on: SZKV #50782:

K comu taka doprava je? K zaniku!
Reply on: Spectre #50779:

Ked uz budes IGK mat, tak poistku, cestnu dan, oleje, etc. musis raz platit bez ohladu na to, ci jazdis alebo nie (mozno ten olej nemusis tak casto menit). A ked uz takto platis, tak preco by si mal ist MHD niekam, kam sa v podstate da ist aj autom (teda mimo najuzsie centrum mesta cez pracovne dni od 8:00 - 17:00)??? Ja sa snazim sam seba obmedzit v tom, ze budem mat historicak a budem sa o neho akoze bat, tak aby som s nim vsade nejazdil. Mam to premyslene. Ale asi tusim ako to dopadne. ?
Reply on: Spectre #50770:

Pripadne su tito asociali vo veducich funkciach istej nemenovanej mestskej akciovky, ak nie rovno na meste. ?
Reply on: Spectre #50724:

To mozem rovno povedal gulajuca sa kocka alebo hranaty obluk. ? No to druhe by sa dalo, ved v Bratislave nasi sudruhovia tratovaci zvykli robit obluky z rovnych kusov kolajnic, ci nie? Nemam pocit ze by si dali tu namaju a ohybali ich. ?
Reply on: inTony #50953:
Dik za rychlu odpoved
Reply on: Lima #50951:
choď na zastávku Malá scéna, tam nastúp na bus 70 a vystúp na zastávke "prievozská" (hneď ako zabočí doprava z Prievozskej na na Bajkalskú). Prejdi podchodom, a z podchodu choď rovno po chodníku po vyústenie Sklenárovaj na Bajkalskú (je tam taký plot..) tam zaboč dolava a si na Sklenárovej.. tam sú už školy
Reply on: Lima #50951:
sorry : moc =pomoc
Potrebujem moc : Ako sa najrychlejšie dostať zo Šafka na Sklenarovú ul. pomocou MHD?
Reply on: Spectre #50938:
59 je v podstate školský spoj... tak ako napr. linka 25 špeci spoj do VW... A čo hovoríš na 63 ? alebo 75 alebo 92 ?
To sú pozostatky tiež expresných liniek podobne ako 59...
No myslím si že niektoré pozostatky expresných busov majú opadstaneneie (napr. tie prímestské linky.. 91 (116), 21 (121), 37 (102), alebo taká 98 (119),... ?
Reply on: Pajdo #50944:
Ten "intercooler trolejbus" máme v BA iba v jednom vyhotovení. Čoskoro sa však môžeš tešiť na kĺbovú hyper-intercooler-polosmrado-duo-srágora-zvrhlosť 🙂 🙂 🙂
s klaustrofobiou ist do tunela fakt zazitok, teda nieze by som ju mal ? ?
Reply on: SZKV #50940:
Áno, aj vo Viedni by sa to dalo lepšie:

Rozumné vlčáky z Brucku auto doma nechajú. Nespomenuli sme totiž jednu vec a tou sú Viedenské zápchy, pri ktorých nepreferencia až tak nevadí. Najlepší príklad je zastávka Parndorf Ort, kde vidíš pekne zaparkované IGK a prestup na vlak. Tie IGK tam nechá skutočne dosť veľa ľudí...

Brať do huby konkrétne Ring nie je šťastný príklad, pretože tam je taká dopravná situácia, že preferenciou narobíš riadnu paseku inde. Skôr by som sa trápil kvôli preferencií na radiálach.

S čím sa zhodneme je čistota vozidiel, konkrétne podlaha. Tramvaje a smradobusy tam jazdia s podlahou deluxe asi ako v BA 🙂 Zase mimo podlahy sú ostatné veci relatívne čisté a v dobrom technickom stave.

Najlepší štandart čistoty má asi OeBB na S-Bahnoch, kde je niekedy aj za prevádzky vidieť, ako nabehne čata a drhnú interiér.

Rekonštrukcie a-la Graz by som vo Viedni prijal, aj keď oni asi rátajú s tým, že to v blízkej budúcnosti obmenia za ULFy... ťažko posúdiť.

Inak najkrajšia tramvajová doprava v rámci Rakúska bola subjektívne asi v Linzi.
no Brno fakt stoji za nic.... az na ten tunel, vsak pajdinnkoó. tichosóm a dám si chladenú p...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.