Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #50360:
No zatiaľ to vyzerá celkom pekne, aj keď to ešte nie je hotové. ?
Reply on: tomas1 #50378:
Áno, oceňujem, že to vôbec niekto vydal, ale má to pár chybičiek. Chýba tomu poznámkový riadok, kde sú napríklad vysvetlivky k značkám, ktoré sa používajú pri vyznačení zachádzkových spojov atď. Tiež je mätúce to, že linky nenasledujú po sebe (napr. po L80 ide L24). Ako som si prečítal v úvode, bol to zámer - najskôr totiž chceli dať tie linky, ktoré sa od 5.9. zmenili. Lenže v rozpore s tým ako prvú dali L191, ktorej trasa sa vôbec nezmenila. To nedáva zmysel.
DPB furt kupuje male autobusy ktore davaju na trasy kde su takmer prazdne, tak nech kupia taketo http://www.dusky.sk/halbot/?id=600
Reply on: inTony #50386:
No, to je tak, keď sa tie plány výluk menia na poslednú chvíľu a potom sa z toho pri prerábaní divá sviňa nevyzná 😞 Posielam d3k0vi opravenú verziu, dúfam, že už to bude ok.

Mimochodom, Špitálska je teraz úplne super ulica ... 8 električkových liniek: 1, 4, 5, 9, 11, 13, 14, 17. Ale ešte by sa dalo zopár liniek pridať a bol by z toho dokonalý guláš.
Reply on: Spectre #50300:
Viedeň bude mať 20 kusov 4124, to je Talent na 15kV 16,7Hz a na 25kV 50Hz. Prvý 4124 je už vo Viedni. Takže to v BA možno uvidíš aj inde, ako v Petržalke.

Re #50304 S499.1023: veď bude spoj Viedeň - Štúrovo (ten je aj teraz) a Viedeň - Komárno, ale len smerom do KN. ? Ale je to vďaka obehu súprav, takže to bude len ako priame vozne, nebude to v celej trase pod rovnakým číslom. ? (Napriek tomu je to slabé...)
Všimol som si, že už je tu nová schéma MHD počas výluky na Obchodnej.. len je chyba: električka 1 nejde na Hlavnú stanicu - má tam byť 13. A elina 17 nejde cez Šafko.. Najnovšie sú tam zobrazené aj značené cyklotrasy ?
Reply on: Tomi #50356:
to je vlečka na PHM, a to nástupište je nakldacia rampa. ?
Reply on: Tomi #50383:
?
Reply on: AAA #50377:
ale mohli tam stáť aj 30, 32, 37... nevidím v tom problém, dokonca si myslím že je to lepšie miesto jak za križovatkou. ?
Zdravim vsetkych Bratislavcanov aj mimobratislavskych ktory tu studuju ci pracuju! Som tu teraz prvy rok na vyske a povodom som z krasneho Presova no teraz budem uz castejsie tu v Blave a tiez sa zaujimam o MHD a dopravu! kontakt na mna: ondrej.frohlich@st.fm.uniba.sk
Budem rad ak by som tu v BA mohol niekoho spoznat stretnut a pokecat s Vami co tu pisete a prispievate 🙂 Tak zatial sa majte!
Reply on: AAA #50377:
Alebo možno preto, aby tam nedochádzalo ku kopeniu vozidiel do križovatky, čo by sa mohlo hlavne ráno stať.
V papierovej verzii Pravdy dnes 30.9.2005 vyšla príloha s cestovnými poriadkami všetkých MHD BA autobusov. Neskôr má vraj vyjsť príloha aj pre eliny a trolejbusy.
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Ccestovnyporiadokz&c=cestovnyporiadokz_1_1
_________________________________
Re #50373 tomas1: Chcel som napísať "...ako akustický bič na vlkä,..."
Reply on: Andy #50261:
Možno je to preto, že 92 odbočuje na most.
Buracka niekde zase s kamionom vraj to odniesol aj autobus L34 ?
http://www.joj.sk/tvarchiv/index.html?prog=NOVINY ,tam si kliknite na domace spravodajstvo, -havarka #1006, trva to cca 40sekund. Inac niekde uvadzaju 11 niekde 12 a niekde 13 zranenych.
http://www.joj.sk/tvarchiv/index.html?prog=NOVINY ,tam si kliknite na domace spravodajstvo
#50273 muzikant: "Už druhýkrát som cestoval L68 do Petržalky po 16.00 h. s jednym a tým istým šoférom...." - Prečo si sa ho neopýtal, že prečo sa tak vlečie, keď si s ním išiel už viackrát? Cestujúci by sa mali naučiť, že nie sú dobytok a mali by sa ozvať v takýchto prípadoch inak sa nič nezmení. ? Tiež niesom za to aby šoféri používali Signál ako elektronický bič na vlkä, ale toto je príliš!
_________________________________
Pri tom Andyho pesimistickom príspevku #50261 ma napadlo:
Fobust, ako to skončilo s tým #49088 dostal si odpoveď??? ❓
_________________________________
Re S499.1023 #50304: Musíš ale uznať, že je to určitý posun (aj keď neviem či k lepšiemu abo k horšiemu), donedávna mali v ZSSK pravdepodobne pocit, že 99% obyvateľstva Slovenska chce cestovať BA-ZA-PP-KE.
_________________________________
Re #50306 hoppusmark: Ja to stále hovorím, že privatizácia by nás možno zachránila.
_________________________________
4 Red-Hawko: vlkä = cestujúci
Reply on: Red-Hawko #50355:
No já bych to v Bratislavě radši neviděl- a nejen tam. Takovéhle věci si můžou dovolit Francouzi, kteří na to mají prostředky, nesrovnatelně lepší údržbu a taky silnice. A dost silně pochybuju, že by vám vozili Frantíci Cristalis až z Lyonu, když je každému malému dítěti zřejmé, že tohle nikdy nekoupíte.
Ale pokud jde o design, nemusíš jezdit tak daleko. Stačí se svézt klasickou Agorou po restylingu- až na barevné řešení stěn a jiný typ sedadel je to věrná kopie Cristalisu... Až na to, že Cristalis nemá vzadu sedadla na metr vysoké podestě- to by je s tím TCL hnaly!!
A taky se to stejně nejvíc hodí na jejich široké burváry s vyhrazeným pruhem pro trolejbus (když je bulvár jednosměrný, trolejbus jede v protisměru ve vlastním dlážděném pruhu po jeho straně). vypadá to asi takhle- http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trolleybus/Lyon/IMGP0831.jpg. To je konečná linky 4 a 18, je tam taky přestup na metro a tramvaj, ale ten z fotky patrný vyhrazený pruh vede ve stejné podobě mnoho zastávek daleko. A něco takového je pro mě v Bratislavě stejně nepředstavitelné jak Cristalis, bohužel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.