Reply on: S499.1023 #49335:
V Brne sú takéto výhybky až 3, ale aj to normálne nepoužívané. 2 sú v rámci úvrate po hrote a jedna po hrote vedie na slepú koľaj určenú na mimoriadne odstavenie vlaku (pozostatok po bývalej slučke Líšeň, Kotlanova). Mimoriadny prejazd, zrejme po nejakom vykoľajení, dokumentuje napr. táto snímka http://mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=398&image_id=2296
Daiman
Ale čo už, našinec je už žiaľ taký, zvykne si na všetko. Nakoniec sa prispôsobí, poslušne zhrbí chrbát a pristúpi na túto rukojemnícku hru. Rovnako ako v množstve iných vecí, od zvyšujúceho sa cestovného až po postupné straty takmer všetkých sociálnych výhod, čo sa však už netýka DPB.
Neviem si predstaviť iný taký pokorný národ v Európe. Položme si otázku - čo by v takomto prípade asi robili napríklad Francúzi alebo Taliani?
Čo bude DPB robiť, až postupne doslúžia ďalšie vozidlá? Zruší zakaždým ďalšie linky, pričom nezabudne veľmi hlasno kričať o výhodách takéhoto riešenia?
Myslím si, že pre primátora a jeho dopravného námestníka mal skutočne prísť starý hrdzavý 16-ročný Ikarus 280. Nič iného si totiž nezaslúžia. Dúfam, že tí, ktorí vidia, na to budú pamätať aspoň vo voľbách.
BTW - "Vďaka" za riadne obmezdenú dostupnosť Prístavného mosta a celého okolia (napríklad Plynárenská), napríklad zo zastávky Solivarská na Prístavný most (kde predtým chodila 86-ka), no aj z iných končin mesta, alebo z Autobusovej stanice na Plynárenskú. V týchto končinách je dosť podnikov a všetci nechodia autami.