Reply on: brci #49339:
Keby sa tým riaditeľom vrátili pôvodné názvy ich funkcií, napr. Riaditeľ Rezortu Prevádzky a Techniky by sa stal opäť dopravným námestníkom, myslíš, že by stáli menej alebo ako ?? A ďalej, prečo by práve smrdutý desaŤminútový lístok mal byť predĺžený na dvojnásobok? A úprimne, Ty stíhaš na 10 min. lístok niekde prestupovať? Pri všetkej slušnosti, ja to pokladám za neprestupný lístok s názvom prestupný a preto sa mi nezdá byť potrebným jeho platnosť predlžovať. Re #49342 Spectre: Hehe, ona zhovadilosť s duálnym pohonom nemôže mať silný asynchrónny trakčák ? ? Páni, nepodsúvajte tu svoje osobné preferencie ako objektívne pravdy...
tr3mp
Re #49271 S499.1023: No, slogan "Do práce chodím načas" určite nie je zodpovedajúci pravde vždy (jedna moja kolegyňa je v tomto špeciálnym príkladom), existujú totiž zápchy (v ktorých zamozrejme často stojí aj VHD.
Re #49257 juro: A prečo hovoríš na trase Sokolská - Lachova o 30 minútach 88+210 či 68+201 a neuvažuješ o jednoduchšom 88+83, čo trvá 15-18 minút v skorých ranných hodinách (a podobne dlho aj v neskorých vešerných hodinách, aj cez víkend). Alebo môžeš prejsť z Lachovej na hraničiarov pešo a nastúpiť priamo na 83, to sú tak tri-štyri minúty naviac.
Re #49242 marko: 94 ber ako posilové spoje 93-ky na úseku Smolenická - Zochova. Alebo ešte lepšie, ber 93 a 94 ako jednu linku (ako súčasná 80). A keďže od Zochovej treba linku niekde ukončiť a ani na stanicu ani na Vazovovu nie je potrebná taká vysoká kapacita, každá vetva (čiže 93 a 94) smeruje inde. Čiže je to maximálne efektívne.