Reakcia na: brci #49339:
Keby sa tým riaditeľom vrátili pôvodné názvy ich funkcií, napr. Riaditeľ Rezortu Prevádzky a Techniky by sa stal opäť dopravným námestníkom, myslíš, že by stáli menej alebo ako ?? A ďalej, prečo by práve smrdutý desaŤminútový lístok mal byť predĺžený na dvojnásobok? A úprimne, Ty stíhaš na 10 min. lístok niekde prestupovať? Pri všetkej slušnosti, ja to pokladám za neprestupný lístok s názvom prestupný a preto sa mi nezdá byť potrebným jeho platnosť predlžovať. Re #49342 Spectre: Hehe, ona zhovadilosť s duálnym pohonom nemôže mať silný asynchrónny trakčák ? ? Páni, nepodsúvajte tu svoje osobné preferencie ako objektívne pravdy...
Daiman
Ale čo už, našinec je už žiaľ taký, zvykne si na všetko. Nakoniec sa prispôsobí, poslušne zhrbí chrbát a pristúpi na túto rukojemnícku hru. Rovnako ako v množstve iných vecí, od zvyšujúceho sa cestovného až po postupné straty takmer všetkých sociálnych výhod, čo sa však už netýka DPB.
Neviem si predstaviť iný taký pokorný národ v Európe. Položme si otázku - čo by v takomto prípade asi robili napríklad Francúzi alebo Taliani?
Čo bude DPB robiť, až postupne doslúžia ďalšie vozidlá? Zruší zakaždým ďalšie linky, pričom nezabudne veľmi hlasno kričať o výhodách takéhoto riešenia?
Myslím si, že pre primátora a jeho dopravného námestníka mal skutočne prísť starý hrdzavý 16-ročný Ikarus 280. Nič iného si totiž nezaslúžia. Dúfam, že tí, ktorí vidia, na to budú pamätať aspoň vo voľbách.
BTW - "Vďaka" za riadne obmezdenú dostupnosť Prístavného mosta a celého okolia (napríklad Plynárenská), napríklad zo zastávky Solivarská na Prístavný most (kde predtým chodila 86-ka), no aj z iných končin mesta, alebo z Autobusovej stanice na Plynárenskú. V týchto končinách je dosť podnikov a všetci nechodia autami.