...vlastne po moste Apollo by mohli premávať trolejbusy ?
Lenže ktorá zo súčasných troch bus-liniek by mohla byť trolejbusová??? 88 nemá a ani nemôže mať na Novom moste troleje, 87 ich nemá zas vo Vrakuni, takže iba 68...Ale nebolo by výhodnejšie radšej kúpiť plynové autobusy ako stavať kvôli jednej linke trolejbusovú trať do Petržalky? A nespomaľovali by troleje križujúce sa napr. s trolejmi pre L201,202 na Prievozskej tieto trolejbusy?
Lenže ktorá zo súčasných troch bus-liniek by mohla byť trolejbusová??? 88 nemá a ani nemôže mať na Novom moste troleje, 87 ich nemá zas vo Vrakuni, takže iba 68...Ale nebolo by výhodnejšie radšej kúpiť plynové autobusy ako stavať kvôli jednej linke trolejbusovú trať do Petržalky? A nespomaľovali by troleje križujúce sa napr. s trolejmi pre L201,202 na Prievozskej tieto trolejbusy?
hoppusmark
Možno že je dobré, že Most Apollo je iba pre IGK..
Pretože ak sa (dúfam) postaví električka cez Starý most a obmedzí sa tam prejazd áut, bude pre ne most Apollo dobrá alternatíva... Lebo ak by bol už Apollo postavený s električkou, určite by bol potom väčší tlak zachovať IGK aj na Starom moste....
Takže až teraz, po otvorení Apolla, je podľa mňa ten správny čas začať stavať električovu do Petržalky....
Tým teraz myslím ale naozaj "teraz", lebo v opačnom prípade by to už bolo neskoro...
Takže dúfajme že to už začnú stavať, aj keď v tomto som skôr pesimista..Keď kašlú na nákup autobusov, budú kašlať aj na toto....
Ad. BN12 vs. CITARO...
Jasné že BN12 by stačil! Aj keď sa mi nepáči, bol by som nesmierne rád keby tu jazdili aj tieto autobusy....
A snívanie o Citare....Dobre, viem že Citaro je asi drahé, ale taký Solaris je IBA o 1 milión SKK lacnejší ako Citaro....A o Solarise by sme určite nemali len snívať...Lebo čo je už lacnejšie ako Solaris???
Už len BN12 ale SOR nevyrába kíbáky.....
p.s. pre magistrát BA sú tuším drahé všetky autobusy...A asi aj ten BN12 keďže ani ten nekúpili...
Asi čakajú na to, kým budú dávať busy zadarmo ?