Argumentuje sa, ze do mesta (Zochova,..) sa da dostat s busmi, kt.chodia kazde 2 min. v spicke. Pokial viem prva zast.je Smolenicka (93,94). A chcem iba poukazat na to, ze tam sa s 99 nedostanem!
Dik za propomienky:
1) tak by to bolo cislo 154 a mas to
( ak je buracka na racianskej smer na Racu je odpisany!!!
Premava tam 75 jedine v spicke)Olebo ju skratit po Kukucinovu.
2) tak konecna 88 na obratisku Rontgenova tam,kde sa otacala byvala 56. A mas spojenie Dvorov a Hajov.
3) 90 by boli autobusy aj male ostali by s 99.
(okrem toho 94 v tychto intervaloch vozi praktiky vzduch,aj z toho by boli klbove autobusy.
88 zaviedla sa iba,ze
mame novy most Apollo hura podme zavadzat cez neho novy autobus.
4) co sa tyka 191 nesuhlasim s tvojim nazorom
5)78-Dolne hony-Muchovao namesite-cez tyzden
78-cez vikend-Ovsiste-Safarikovo nam.
99 nema podla mna sancu na uspech!!!! je zbytocna.
1. Prestup 93/94 - 99 v smere na ulice Jiráskova a Romanova na zastávke Terno, 94 - 99 v smere na južnú časť Petržalky na Holíčskej, 93 - 99 na Antolskú na Lúčanke. Prečo prestupovať nutne na Smolenickej?
2. Keby sa 59 zrušila úplne (ako 71, 85, ...), nebolo by tu teraz toľko debát a ešte by boli k dispozícii ďalšie vozidlá
Re #49204 marko: 27-S, 47-S ako skrátená. 92S je tiež skrátená.
O čom to točíš?! Si sa sťažoval, že nestojí na Smolenickej. Nestojí, ale stojí na TERNE, kde stoja aj linky 59, 93 a 94. Nikto ťa nenúti ísť 99 k Tescu, ale môžeš vystúpiť na TERNE a prestúpiť na 93 (ak sa pošťastí aj na 59). Tak neargumentuj sprostosťami ty! ?
Ak teda myslí odchody zo zastávky Farského 95, ktorou mohla ísť leda tak na Smolenickú, tak to má aj tak lepšie. Z ulice jungmannova to má bližšie k zastávke, nemusí prechádzať križovatkou, má porovnateľný interval s 95, netočí sa cez pol Petržalky (alebo sa točí porovnateľne ? ) a na zastávke TERNO môže buď prestúpiť na 93 v lepšom intervale (tak ako mohla aj na Smolenickej), alebo ísť odtiaľ aj peši, takisto ako zo Smolenickej. Ak od cesty TERNO - TESCO odpočítame cestu Farského (99) - Farského (95), vyjde jej to nastejno, možno ešte lepšie. ?
To som uz spomenul zo zastavky Luky II (Tesco) na zast.Terno 9 !!!! minut. Nie je to chore? Normalny cas medzi tymito zastavkami je 2 min. Tak neargumentuj sprostostami!
Ja by som ešte pridal 92 S na 192. Totiž neviem, či DPB zabudol, že ešte začiatkom 90. rokov existovala linka 47 S, neviem či nie aj 43 S, ktoré ráno brali cestujúcich iba do mesta a poobede len z mesta. A tak teraz človek, čo pamätá toto označovanie si môže myslieť, že 92 S ide v špičke.
K 1: Vysvetli my teda, preco ked idem smerom do Tesca tak 99 nestoji na prestupnej zastavke Smolenicka - popripade navrhni lepsiu prestupnu zastavku.
Ake nosne linky mas na mysli - co sa budu tocit po Petrzalke.
K 2: Tie linky by sa mali spojit. (predchadzajuce moje prispevky).
K 5: Na 90 by stacili kratke autobusy (napr.j z 99). A kde zobrat busy na 93 - to som uz tiez niekolko krat spominal.
Ako mám tomu rozumieť? Že doteraz si mala priamu linku k Tescu a Carrefouru z Jungmannovej? Ktoú z týchto: 80, 81, 83, 84, 89, 92? Žeby ani jednu? Aj tebe sa zdá? Ak si tam chcela ísť, tak či tak si musela prestúpiť (počítam že z linky 89 na linky 91 alebo 93). O čo horšia je tebou tak zatracovaná linka 99? V tom že má lepší interval ako 89? Že ťa priamo zavezie na zastávku TERNO, odkiaľ je Tesco nehnevaj sa naozaj len na krok? Alebo že na tejto zastávke môžeš prestúpiť na 93 so štvorminútovym intervalom priamo k Tescu? A odtiaľ je to k hlavnému vchodu Carrefouru zhruba tak isto ako je to zo zastávky 91? Takže kde konkrétne vidíš problém? Že sa ti v tomto smere doprava dokonca zlepšila? Najprv rozmýšľaj, potom píš. Najviac nadávajú tí, čo sa majú najlepšie! ?
Už ma to asi napadlo, bude to bývalá 95 v trase Farského - Lúky II ... hoci to spojením k OC Danubia možno nazvať len so značnou dávkou fantázie. Pri tej pešej dochádzke je potom spojom k Tescu aj 99 na zastávku Terno.
Dneska som sa vracala domov zo skoly zo SAfka a prisla na zastavku 95ka a mala napisane sluzobna jazda ale ludia do nej normalne nastupili az na to ze nefungovali druhe dvere - tade kade chodia kociky. No tak sme sli a dvere furt nefungovali a pri texnopole vysla autobusarka(take cierne vlasy, nizsia a postava pri sebe) a vrazila do tych dveri ktore sa len narazom trochu pohli, a uz bolo v buse pomenej ludi a daco povedala ale my co sme stali v kruhu a dalej sme jej vobec nerozumeli lebo to nezakricala na cely bus.Tak sme presli na dalsiu zastavku a lduia vpredu vystupili a nic.Tak my nechapavo kukame potom dakoho napadne ze asi mame vystupit tak sme vystupila dalsia skupinka ale ludia co sedeli vzadu uz vobec netusili ani ze tie dvere nejdu a sedeli dalej.Potom ich ta autobusarka vyhanala von.Vacsina cestujucix boli nejaki mladi ludia co sli zo skoly ty boli kludni ale taky starsi chlap ten tam na nu zacal nadavat ze ci to uz nevydrzi ze cely cas to nefungovali a zrazu jej to uz vadi par zastavok pred konecnou a nadaval jej normalne.Ta daco tiez zakricla a ale my vonku sme nic nerozumeli.Nejakym ludom vzadu este zakricala ze ide do garaze a ked xcu mozu ist s nou a tak vystupili.Vsetci sme nechapavo civeli na odchadzajuci bus-to bol ten taky novsi s oranzovym pasom naboku.Mne osobne nevadi ze ma vyhodila dve zastavky pred mojou aj tak za min prisla dalsia 95 ale fakt by ma zaujmalo preco jej celu cestu tie dvere nevadili a blizko od konecnej kde uz cestovalo aj tak len zopar ludi vsetkych vyhodila a sla do garazi.
Konečne niečo, čo možno nazvať uceleným nekoncepčným návrhom
Pripomienok je veľa, ja len zopár, ostatné určite odznejú.
Na začiatok, len ako pikoška, linka č. 54 už existuje na trase Východné - ŽST Vajnory
1. Linka č. 99 rozhodne nie je navrhnutá tak, aby sa ňou niekto vozil po celej trase ... jej funkcia je doprava z nosných liniek do konečných cieľov, aby sa nosné linky nemuseli točiť po Petržalke ako to bolo zvykom doteraz.
2. "Takto upravená trasa by zároveň bola náhradou za zrušené spoje autobusov č. 94 a č. 59, čím sa ušetrí jeden spoj" - jeden spoj možno definovať v zásade ako jeden odchod autobusu, resp. jedno jednosmerné absolvovanie trasy linky. Zrejme si myslel jedna linka. Musíš však myslieť na to, že disponibilný počet autobusov je konečný a v prípade, že by si spojil linky 59 a 94 do jednej, znamenalo by to zlepšenie intervalu 59 ale zároveň zhoršenie intervalu 94. Inými slovami omnoho viac vyťažený úsek Petržalka - mesto oslabíš a na úseku mesto - Rača budeš plytvať kapacitou, keďže tam premávajú aj kapacitné električky.
3. zrušiť linku autobusu č. 191 - to isté ako v bode 2, akurát budú chodiť prázdne spoje do Čunova a nebude stačiť kapacita do Rusoviec. Linka 191 je efektívne riešenie oblasti Jaroviec a Rusoviec.
5. "Ušetrené autobusy by mohli byť použité na obnovenie autobusu č. 90." presmerovaním 93 z Vyšehradskej na Antolskú autobusy neušetríš, skôr Ti budú chýbať. Takisto na zhustenie intervalov budeš potrebovať kĺbové busy, kde ich zoberieš?
Zrušením 88 úplne zrušíš spojenie východnej časti Dvorov a Hájov (predtým 81, teraz 88).
Veľká výhoda 88 je aj v tom, že nemá až také veľké rozdiely vo vyťaženosti v jednotlivých smeroch ako linky mesto - Petržalka. Na prepravu v silnom smere slúži prakticky na 2/3 - 3/4 svojej trasy (napr. ráno do mesta v smere k ASMN už od zastávky Kremnická, opačne od Bulíkovej).
A este drobnost. Z nem.Antolská na konečnú asi 30-60 sekúnd. To nie je veľa. A prečo teda tam majú teraz dve linky konečnú, keď podľa teba musia prejsť tak dlhú ? vzdialenost (je to asi 0.5 km medzi zast. nem.Antolská a tym tvojim lesom)?
p.s nechápem ako si niektorí myslia že sú odborníkmi na dopravu a spriavia naozaj "super" návrh v ktorom je zavedená priama linka od ich sídliska do centra a zlepšené spojenie určitého, zasa ich, sídliska, a všetko ostatné už je jedno...
Však marek26???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.