Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
...vlastne po moste Apollo by mohli premávať trolejbusy ?
Lenže ktorá zo súčasných troch bus-liniek by mohla byť trolejbusová??? 88 nemá a ani nemôže mať na Novom moste troleje, 87 ich nemá zas vo Vrakuni, takže iba 68...Ale nebolo by výhodnejšie radšej kúpiť plynové autobusy ako stavať kvôli jednej linke trolejbusovú trať do Petržalky? A nespomaľovali by troleje križujúce sa napr. s trolejmi pre L201,202 na Prievozskej tieto trolejbusy?
..Keď už sa tu diskutovalo (aspoň myslím) o moste Apollo, tak by som aj ja k tomu niečo povedal..
Možno že je dobré, že Most Apollo je iba pre IGK..
Pretože ak sa (dúfam) postaví električka cez Starý most a obmedzí sa tam prejazd áut, bude pre ne most Apollo dobrá alternatíva... Lebo ak by bol už Apollo postavený s električkou, určite by bol potom väčší tlak zachovať IGK aj na Starom moste....
Takže až teraz, po otvorení Apolla, je podľa mňa ten správny čas začať stavať električovu do Petržalky....
Tým teraz myslím ale naozaj "teraz", lebo v opačnom prípade by to už bolo neskoro...
Takže dúfajme že to už začnú stavať, aj keď v tomto som skôr pesimista..Keď kašlú na nákup autobusov, budú kašlať aj na toto....

Ad. BN12 vs. CITARO...
Jasné že BN12 by stačil! Aj keď sa mi nepáči, bol by som nesmierne rád keby tu jazdili aj tieto autobusy....
A snívanie o Citare....Dobre, viem že Citaro je asi drahé, ale taký Solaris je IBA o 1 milión SKK lacnejší ako Citaro....A o Solarise by sme určite nemali len snívať...Lebo čo je už lacnejšie ako Solaris???
Už len BN12 ale SOR nevyrába kíbáky.....

p.s. pre magistrát BA sú tuším drahé všetky autobusy...A asi aj ten BN12 keďže ani ten nekúpili...
Asi čakajú na to, kým budú dávať busy zadarmo ?
Reply on: marko #49182:
Zrusis 99 a mozes zavadzat opat linky ako 86, 88, 90, atd... A este by som potom chcel vediet, co odpises ludom z vacsiny Petrzalky na to, ze sice sa krasne do nemocnice dostanu ludia z Hlavnej stanice a Zochovej, ale z Ovsista, Hajov a vychodu Dvorov nemaju priame spojenie. A Antolska les JE. Staci si len pozriet, kolko zbytocnej cesty autobusy absolvuju zo zastavky Nemocnica Antolska po koniec Antolskej ulice. Mam to tam x-krat prejdene, takze to nehovorim podla mapy.
Reply on: fobust #49184:
ja som nafotil 4-5 brutal fotiek na most Apollo keď bol ohňostroj, jak bombardovanie... ale nemá ich kam dať...
Reply on: hoppusmark #49176:
A za pár týždňov, keď začne fungovať EU by krátke na 88 už nestačili vôbec. ☠
Reply on: d3k0 #49181:
Povazujes Antolsku za les? Ja nie. A je to dobra konecna, kde sa zmesti hodne autobusov.
A (uz ako som skor pisal) som jednoznacne za zrusenie 99! A prave predlzenie 93 (a zaroven 96) by to umoznilo.
Tak napriklad ta 99 a prestupupova zastavka do mesta na Zochovu je Smolenicka (93, 94). Dopravi ma tam 99? Nie. Mam na vyber o zastavku skor - iba na 93, alebo Holicska (iba 94), alebo sa este povozim po Petrzalke a vystupim pri Terne (co je 9 min medzi zast. Luky II a Terno namiesto dvoch). To je ozaj genialna prestupova linka.
Reply on: marko #49180:
Na co komu bude kazde 4 minuty rano a poobede autobus niekde v lese? To je efektivita? Na co potom jazdi 99na v intervale 7.5 minuty? To sa potom rovno moze skratit po Tesco... a hned zase budu vsetci nadavat, ze sa z Petrzalky nedostanu bez prestupu do nemocnice.
Reply on: 81-71 #49175:
Posud sam. Kapacita Vysehradskej v sucasnosti: konecka 95 - 3 min (spicka), 93 - 4 min (spicka). Potom 95 ostane a namiesto 93 bude 59 (moj navrh max. 8 min spicka). Cize to tam urcite nebude horsie.
A s tou 88 - to som chcel vediet ako to tam vyzera.
Reply on: Papyr #49168:
SME si to mohlo dovolit, ide totiz o rovnaku skupinu a peniaze tecu rovnakym smerom.
Aj keby si dala mhd reklamu od predajcu automobilu, ale tak snad aspon inym sloganom… nie taketo odhovaranie do jej pouzivanie… prepact/prepacte za vyraz – to boli nejaki idioti!
Reply on: hoppusmark #49177:
podla osobnej skusenosti, funguje ? ale isto sa najdu vodiči, ktorým ešte asi chvilu bude trvat, kým zistia, že tam dačo také vôbec je ?
ozaj, funguje ten BUS-pruh a preferencia na Šafárikovom nám.?
Lebo som tam včera večer bol a autobusy sa tlačili medzi autami... ?
marko: 88 krátke určite nie! Potom by bola táto časť Petržalky obsluhovaná iba krátkymi busmi a to sa nedá!! Takže by si musel dať zas dlhé busy na L80... ?
Reply on: marko #49174:
88 a krátke?nedoporučujem. A niekto sa vyjadroval aj ohladom Vyšehradskej ohladom kapacity, ktorá je otázna.
Reply on: 81-71 #49169:
Ale mozem ti to strucnejsie zopakovat. 59 - konecna Vysehradska (cez Luky V), expresny celodenny bus, polovica by koncila na ZST nove mesto - interval cca 8 min spicka, navyse zastavky Nam.1maja a Vazovova. 93 - Antolska 3 min spicka (max). 94 - zrusit (spojenie s 59). A tie casy su realne.
A niekto sa vyjadril, ze na 88 by stacili kratke busy.
Reply on: 81-71 #49169:
Ja som sa uz k tomu vyjadroval. Presunom medzi 59, 93, 94. Pozri starsie prispevky. Jeden prestup sa da, ale druhy - to uz nie je celkom ok.
Reply on: Papyr #49168:
ja si aj tak myslím, že reklama na formulu 1 (Renault) na K2S je z tohto pohladu najkriklavejšia.
Reply on: Papyr #49168:
Napadlo ma aj prirovnanie s Pravdou a SME.
Reply on: marko #49166:
Tak to problém asi bude a to hlavne preto, že:

1. Predĺži sa trasa, to znamená, že narastú vozo km

2. Ak chceš na predĺženej linke zachovať terajší interval, musíš zvýšiť výpravu aspoň o 1 alebo 2 autobusy, čo môže byt problem vzhladom k akútnemu deficitu autobusov vôbec a najma klbákov.

Kde ubereš vozo km a kde zoženieš 1 alebo 2 klbáky ? Automaticky musíš niekde ubrat a obávam sa, že za takú cenu to nestojí.

Napokon, nie je problém z L93 prestúpit na L99. To je taký problém ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.