Reply on: si #46570:
Skús argumentovať, kecy o demagógii nie sú zaujímavé. Mňa zaujíma, prečo tu je taký entuziazmus okolo podľa mňa príliš drahého a príliš málo riešiaceho projektu.Autobusy mimo špičky sú stále použiteľné aj pre inú lokalitu, kde je špička resp. dopravný nárok neskôr ako na nosnej linke. Električka je v tomto smere limitovaná pomerne malou sieťou.
Čas dopravy z Janíkovho dvora som odhadol zo samotného zámeru, a tam to vychádza cez 15 minút.
Rovnako aj fakt, že ide o provizórne riešenie - je to priamo v zámere, čiže za provizórium to považuje predkladateľ zámeru.
"Projektovaná stavba je pripravovaná ako I. etapa z plánovaného prevádzkového úseku B.1 Janíkov Dvor-Trnavské Mýto, ktorá bude dočasne, provizórne zapojená do existujúceho koľajového systému, povrchovo vedených električkových tratí"
Ekológia je síce zaujímavá, ale ak sa na to pozriem aj z tej stránky, koľko neekologických autobusov nahradím ekologickejšími novými alebo aspoň zrekonštruovanými, aj z ekologického hľadiska je to jednoznačné že budem riešiť tieto autobusy predovšetkým. Ak na petržalské nosné linky nasadím výlučne plynové autobusy, nebude to také zlé.
To, koľko bude stáť Starý most, či je táto suma zahrnutá už v projekte električky atď sú špekulácie, ale aj keď zarátam do autobusového "business planu" Starý most, stále to pôjde hlboko pod cenu električkovej trate (dajme tomu 1 mld. Starý most, 2 mld. cestné úpravy a autobusy), a mám voľných 5 miliárd na zlepšenie aj ostatnej MHD v Bratislave, čo prinesie ďalšie úspory, ktoré môžu prevýšiť úspory na električkovej trati.
fobust
Clovece, nechod tu s argumentaciu typu "podľa mňa príliš drahého a príliš málo riešiaceho projektu". Pises nekonecne hluposti, len miesto toho aby si si dal povedat sa ides este aj hadat. Nie som prvy co ti to pise.