Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tomas1: Ten trend mam doma.Co bysi z toho chcel vediet? Celkovo ma projekt 5 casti v celkovej hodnote 14,124 miliardy:
1. Hlavna stanica-Nove Mesto 2.kolaj v hodnote 700 milionov
2. Trat na letisko,kt by vytvorila priame spojenie medzi nasim a Viedenskym letiskom za 1 200 milionov
3. Elektrifikacia trate Devinska Nova Ves-Marchegg za 84 milionov
4. Petrzalka-Kittsee 2.kolaj za 700 milionov
5. Podzemna trat Predmestie-Filialka-Petrzalka za 12 miliard a ma byt hotova o 8 rokov. Ma sluzit aj pre mestske vlaky,ktore maju vytvorit integrovanu dopravu az na uzemie Pezinka ci Senca. V tuneli ma byt okrem Filialky aj zastavka na Mlynskych Nivach ci Auparku. Spojenie Hlavna stanica-Petrzalka sa skrati na 10 minut. Ten obchvat v Petrzalke cez Janikov dvor nechce mesto ani pocut a vyslo by to o 3 miliardy viac.
babou: ak som spravne pochopil vsetkemu co sa popisalo malo by do platnosti vstupit to linkove vedenie, ktore zobrali na vedomie poslanci a v septembri by sa malo aj rokovat s MC. v septembri by sa to malo aj vyhodnotit. ak je to inak tak ma niekto opravte.
Po nejakych rokoch je to zase aktualne. ZSR podalo projekt na strukt. fondy EU na vystavbu tunela predmestie-filialka-petrzalka + prestupna stanica filialka a nejakych dalsich veci za 14mld sk. Cele je to popisane v najnovsom TRENDE. Na nete som k tomu nenasiel nic, tak prosim kto viete o more info...
Zaujimave je, ze magisrat si zas raz postavil hlavu a chce si postavit elektricku sam aj ked jedna alternativa projektu ZSR pocita s hubridnou tratou tratou po trase petrzalskej elektrickodrahy.
Bol som dlhsi cas mimo SK tak sorrry, ked to tu uz bolo.
dnes je 16.7. - Až keď bude jasné ako to vlastne mieni DPB do 5.9. defintívne urobiť, zrejme nemáme o čom dikskutovať. Alebo máte nejaké čiastkové návrhy a k nim zodpovedajúce diskusie? Zmení sa niečo alebo nie?
Reply on: Sommelier #46362:
No tie nájazdy by boli komplikované ale nie nereálne. Lávky pre peších by sa vyriešili buď na moste pre vlaky alebo by bol náhradou most Košická. Na spodnej časti by boli len dva pruhy a to buď každý opačným smerom alebo oba jedným smerom a to by sa využívalo v špičke. Ráno smer Bajkalská, poobede smer Petržalka

Re #46363 Sommelier: Postavené by to malo byť pri optimistickom variante 2010 pri pesimistickom 2013. BB - Ružomberok by síce bol lacnejší, no nezaujímavý pre väčšinu dopravcov na ceste do Čiech či Polska. Okrem iného tento variant ráta s dobudovaním rýchlostnej cesty medzi Zvolenom a Nitrou 😃 V každom prípade najlepšie by bolo, keby boli postavené oba varianty. Donovaly sú v zime väčšne ucpaté a išiel si už niekedy ne trase Martin - Žilina?

Re #46368 gregie: Napíš na DPB sťažnosť popíš čo sa stalo a že máš aj svedkov... Pošli aj kópie lístkov, ktoré si mal cvaknuté.
Reply on: inTony #46372:
Keď som tam bol ja, tak tam nadávali na nejakých puberťákov, čo sa tam v ten deň ráno vyvážali na X43 a nejak tam vyvádzali či čo... Potom prešli k tomu ako mládež užíva drogy z nudy a podobne... 🙂
Reply on: inTony #46370:
13.7. som sa bol v X43 previezť a počúval som debatu ? Babky a ostatní, sa sťažovali že idú všetko rušiť až sa dostali k linkovemú vedeniu busov v Petržke a elín.. Šofér bol už z toho nervózny, (z tej nechápavosti niektorých...) a začal ale vysvetlovať ako to bude v skutočnosti, niektorí potom dokonca pochopili ? A potom sme vyštartovali na Kamzík a Železnú... ? inak bolo tam spolu so mnou v priemere 15 ľudí.
Reply on: inTony #46370:
Aha, ďakujem za informáciu, o tom som nevedel.
Reply on: Andy #46367:
Nie, DPB nemal vybavené nejaké povolenie alebo niečo podobné od magistrátu... proste chýbali nejaké papiere..
ak to teda ma nejaky vyznam 🙂

aj ked myslim, ze ten privyrabajuce si hovado by dpb celkom zaujimat malo...

greggie
cau,

ako mam postupovat, ked chcem podat nejake oznamenie, alebo staznost na drzeho arogantneho revizora, ktory na mna ako platiaceho zakaznika chcel zavolat policajtov a (bohuzial az) po kontrole odmietol ukazat svoje cislo.

Cislo nakoniec viem od jedneho cloveka, ktoreho "riesil".

Nakoniec som bol priamo aj s kamaratom (platiacim:) svedkom ako dotycnemu ponukal "lacnejsie" vyriesenie priestupku (dotycny to nakoniec odmietol).

Myslim, ze takyto ludia robia zle meno DPB (okrem teda toho, ze dokonca nasledna 8micka ani nesla, teda vynechala 😕

majte sa,
greggie.
Reply on: inTony #46366:
Skôr ide o to, že prečo ju obnovili, keď mala byť zrušená. Asi na zrušenie nejaký dôvod bol, a možno sa nenaplnila jeho podstata.
Reply on: Peon #46349:
no vieš, tam bývajú aj nejaký ľudia, aj keď málo je to ďaleko, nemajú žiadne spojenie, mobil tam signál nemá, atď...
Podla Trendu ma byt zeleznicne spojenie Predmestie-Filialka-Mlynske Nivy-Petrzalka hotove o 8 rokov.
Graficky porovnatelne a prestudovatelne. http://www.ssc.sk/custom/rozvojcs/grafika.pdf
Jeden postreh o peniazoch:
1. problem je niekde vo vlade. Koncepcia rozvoja dialnic na Slovensku pocita s vystavbou dialnice Zilina - Ruzomberok v najblyzsich desatrociach. Problematicky usek v oblasti obidvoch Fatier bude stat miliardy korun. Podla studie by vybudovanie prepojenia Banska Bystrica - Ruzomberok stalo necelu polovicu vynalozenych prostriedkov (neoverene) a stavat sa bude (nasledne niekedy po vybudovani ZA - Ruzomberok).
2. Vo chvili, ked na dopravne stavby na celom slovensku chybaju miliardy korun, sa vlada rozhodne investovat do najdrahsieho mozneho riesenia.
Zaver: problem je teda v tom, ze peniaze s celoslovenskou posobnostou rozdeluje vlada, peniaze urcene na vystavbu v mestach rozdeluje samosprava. A tam sa koryto vymyka vlade spod kontroly. Prec s decentralizaciou !!! ?
Reply on: Ámos Keynes #46355:
No myslim, ze by to neslo vzhladom na komplikovanie vybudovania najazdov do tohto priestor. Koridor pre zeleznicnu trat je podstatne uzsi... A okrem toho vedie popri lavkach pre pesich, ktore by ceste padli za obet. Tato moznost sa mi zda nerealna.
By the way, Pristavnemu mostu sa dost odlahci spustenim Apolla a odlahci sa aj Novy most do znacnej miery. Pristavny zacne dufajme konecne plnit svoju hlavnu funkciu - tazky tranzit. Mam ale velku obavu z toho uzla na petrzalskej strane - Pristavny most - Most Apollo - dost citlive miesto pre dopravu v Petrzalke.
A okrem toho, siesty most poza slovnaft odbremeni Pristavny most o dalsie auta (zaujimave je, ze nejaky kreten sa nechal pocut, ze sa este nevie, ci budu peniaze na stvorprudovy (pritom to ma byt sucast dalsieho dialnicneho okruhu - Zahorie - Karpaty - Raca - Biskupice - Petrzalka)). Taky je dopravny zivot. Niesme tak bohati, aby sme kupovali lacne veci.
Reply on: funak #46359:
Ospravedlňujem sa, tú 93 som si zle pozrel. Takže na trase Lúčanka - Račianske mýto zostávajú uvedené kombinácie (prípadne 99 + 93 + 31/39 alebo 99 + 94 +31/34/39/pešibus). Ak vyjde školský spoj, tak aj 99+59.

Re #46360 Andy: 93 má trasu: Petržalka - Vyšehradská, Budatínska, Smolenická, Bratská, Panónska, Nový most, Staromestská, Hodžovo nám., Hlavná stanica a späť
Teda nie cez Jantárovú a Lietavskú, ale priamo na Budatínsku.
Reply on: funak #46359:
Však tam 93 je a ak mi neveríš je tam napísaný aj interval 3/12/4//8.
Reply on: tr3mp #46336:
podla tohto planu: http://www2.bratislava.sk/MsZ/MsZ-05-06-23/Bod_09/02audit_link_celkefekt.doc _nezostava_. neviem ci sa nieco zmenilo, dlhsie som tu nebol a musim sa zorientovat ;o)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement