Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mrcheef #46337:
Keby chodil z Trávnikov do Mlynskej doliny vlak, tiež by som ním chodil do školy najradšej.
Ja najradsej cestujem po Bratislave vlakom. Len teraz nemozem bo mi vlak kvoli vyluke zrusili (aspon dufam) Byvam v Prievoze a skolu mam na Halovej. Namiesto buducich prestupov budem chodit vlakom. Cesta trva 7 minut. Za 15 minut z domu som v skole a nemusim drbkat cez mesto 🙂 Cestuje aj niekto z vas vlakom po meste? Je to lacne a hlavne rychle a pohodlne. A este som zabudol aj prazdne 🙂
Reply on: funak #46335:
Uniká mi pointa Tvojho príspevku, časť Lúčanka - Račianske mýto. Spojenie 93 + 31/39 zostáva predsa zachované aj v novom systéme. Alebo mi niečo uniklo???
Reply on: d3k0 #45924:


Re1: 94 nechodi cez vikendy (okrem ineho bude skratena a pochybujem, ze zacne chodit cez vik.)

Modelova situacia zastavka petrzalka lucanka.
Pozrime si fakty:
93: Lúčanka - Zochova 16 m
31+39: Zochova - Račianske mýto 8 m
-- 24 minut --
navrh:
98: Lúčanka - Bajkalská 22 m
39/61/74/204: Bajkalská - Račianske mýto 7m
-- 29 minut --
alebo:
95: Lúčanka - Šafárikovo nám. 18 m
11: Šafárikovo nám. - Račianske mýto 9 m
-- 27 minut --
Je toto ta proklamovana uspora?

Re2: nie slovnaft, ale napr. siravska
v sucasnosti 'elegantnych' 37 m (97: Lúčanka - Šíravská)
navrh:
kedze sa bude musiet prestupovat, nemoze to byt menej ako v sucasnosti..imho

Re3: chodia - nechodia, nebudem rozputavat flamewar;o) ..len, prednedavnom som vecer stal na zoske asi 20 min (93 vynechala) a medzitym prisli dva sluzobaky 40x a v kazdom po jednom cloveku + sofer (a jeden z busov bol dokonca klbovy).. takze tak.. proste je to dobre pre ludi ktorych sa to netyka..
Caute, po dlhsej dobe by som chcel konecne zaplatit jednu pokutu, ktora sa so mnou vlecie uz nejaky ten rok. problem je vsak v tom ze nemam ziadnu adresu na ktoru sa mozem obratit. (pamatam si na nejaku advokatsku kancelariu JUDR chovanca a ze namiesto adresy bol uvedeny POBOX.)

Velmi by ste mi pomohli keby ste mi povedali adresu, kam mozem ist a urovnat to.

D.
luky 133: Neboj, na Dlhé Diely nebudú premávať 14 Tr a 15 Tr, keďže sa tam musia kúpiť duobusy.
Čo sa týka transparentov:
1. MČ Staré Mesto: uvádzať len názov konečnej:
11 (Nám. Ľ. Štúra)
2. MČ Petržalka + MČ Nové Mesto a čiastočne MČ Ružinov: uvádzať namiesto MČ lokalitu, ktorá vzhľadom na rozsah územia povie viac (Koliba, Kramáre, Lúky, Háje, Prievoz, Trnávka): 93 Lúky/Jasovská, 49 Kramáre/NOÚ, 205 Trnávka/Rádiová...
3. Zvyšné MČ uvádzať MČ/názov zastávky: 1 Dúbravka/Pri kríži.
Treba to však robiť rozumne, aby nevzniklo niečo takéto: Vajnory/ŽST Vajnory, Ružinov/Letisko M. R. Štefánika.
Reply on: luky133 #46329:

Prosim ta, odkial beries ze najvacsi problem pri kupe novych elektriciek je uzka trat? Kde na take hovadiny chodis? A vsetky tie mesta v Svajciarsku a Nemecku, kde maju metrovy rozhcod a moderne nizkopodlazne elektricky ich dovazaju z inej planety? ?
Reply on: milannco #46330:
ešte k predchádzajúcemu prispevku :: držím ale kompetentným palce, aby im tento nosný systém vyšiel, lebo ak nie, tak ľudia zoberú motyky a zmordujú ich ? ? ? Aj keď mne to kvalitu cestovania zhorší, hádam sa ostatným polepší. Ale okrem pár "veriacich" z imhd zatiaľ všetci nadávajú. Uvidíme.

A ešte jedna oprava: (z predchádzajúceho príspevku) nie "zvyknutý", ale "zvyknutí".
Len aby sa vedelo. ?
Reply on: luky133 #46329:

veľmi pekný príspevok

Ešte k Ikarusom 435 - posledná séria je z roku ´96 a nie ´98, takže tie busy sú staré už 9 rokov.
Však dopravný podnik takéto problémy rieši už dobrých pár rokov zvyšovaním cestovného...
A cestujúci štrajkovať akosi nemôžu, takže vydieranie zákazníkov bude pokračovať aj naďalej.
Ale na zválštny prístup DPB sme už dávno zvyknutý.

Pozri - od 5. 9. 2005 mi zrušia 81
- zo zastávok Kremnická, Záporožská mi nepôjde žiadna nosná linka a z "mojej" zastávky Einsteinova jedna kvázinosná no. 82 na Patrónku a Vojenskú nemocnicu. No ďakujem pekne za nosnú linku ktorá elegantne obchádza centrum mesta a končí na fakt zaujímavo zvolenej konečnej. To ju radšej mohli poslať cez Kramáre na Hlavnú stanicu - ale to by potom určite zrušili ? ? linku 32, alebo z Patrónky až k Pri kríži, no to by zrušili 83 atď. Tieto výzie berte iba vrámci srandy.
To je hrozné s tím linkovým vedením. Mna sa to až tak nedotkne lebo bývam na DD ale zase ked budem chcieť ísť do Dúbravky tak 12 len pôjde do do Karlovky.?. Ale najhoršie je to ,že dopravný podnik má nehorázne ceny za cestovanie ale dopravný podnik má starý vozový park!! ? Najhoršie sú trolejbusy už sú poživotnosti a jazdia!! A to máme v Bratislave len jeden novší trolejbus!! Našťastie do roku 2006 nakúpia nové duobusy ale to len 15 ks a to na trať na DD. Aj to som zvedaví či ich vôbec kúpia a nebudú tam jazdiť staré 15Tr alebo 14Tr. Potom idú na rad autobusy najnovší autobus v BA je Novoplan ale ten je len prenajatý!! Jediné autobusy ktoré sa kupujú sú SORy 9.5!! ? Ale zabúdajú na krátke autobusy!! Najmodernejšie autobusy okrem SORou sú Ikarusy a to 415 a 412 napr. 415 sú až z roku 1998 a 412 z roku 2001!! ❗ ❗ A pozrime sa na Niru nové autobusy ekologické SORy 12, Mercedesy...... A čo kĺbové autobusy tiež sú u nás najmodernejšie autobusy len Ikarusy 435 a to z roku 1998!! A potom ani jeden kĺbový autobus nebol dodaný......... ? A teraz električky dopravný podnik len opravuje električky v Parse a vo svojich dielňach!! Aspoň ,že sa konečne ide stavať tá trať v Petržalke. Kúpia nové električky ale len na tú trať!! Najväčší problém s kúpov električiek je naša trať lebo je úzka a dnes sa len vyrábajú električky na večší rozchod napr. v BA nemali jazdiť T6A5 mali tu jazdiť ich kĺbové prevedenia ale nevedeli ich vyrobiť na taký úzky rozchod!! Tento rok by mala prísť do BA ešte jedna T6A5 aspoň niečo... Ale teraz uvažujme keď to pôjde takto ešte pár rokov tak v BA nebude MHD!! ❗ ?
Reply on: Andy #46327:
ked mi zrusia 97, koncim s vozenim sa v MHD ! ;P Andy vies preco.. ;)))) Ozaj Andy... ako sa ma ta vec ? vies ktora... ;P
Reply on: ivu #46326:
Však 93 a 94 zostane, a bude to chodiť asi 2x častejšie, tak kde je problém?
ja by som mala iba taku jednu mensiu otazku..doteraz mi isla na vazovovu do skolyzo zastavky ZST Petrzalka priamo 94ka a ked som ju nestihla tak som mohla ist 93kou na zochovu a potom prestupit..a teraz mi chcete povedat ze ani jeden s tychto autobusov nebude pri mne stat ? ako sa dostanem do skoly ? a potom ze deti vzdelavajte sa ked ani do skoly sa nedostanete ?
Ako je to s tou LX43? Niečo sa šuškalo, že bude pokračovať aj naďalej...

Ináč minule bola sranda, keď vodič na Kolibe nahodil cieľ Zlaté piesky a hneď dobehol cestujúci, že vy idete na Zlaté piesky? ? ?
Reply on: pepino23 #46323:
Ja som len reaogoval na voxa a text "mam pocit, ze cela tato zmena ma byt len k lepsiemu pre Petrzalcanov". Možno niektorým, ale všeobecne to nie je tak.
Reply on: mirec #46322:

Aj ja chcem! Ja sa tiez chcem dostat z pred baraku k Novemu Mostu, na Safko, do Dubravky, do Race, k rodicom na Kramare. Samozrejme jednou priamou linkou, najlepsie nejakou expresnou. A este som zabudol na kamosa co byva na Kriznej. Aj k nemu sa chcem dostat co najrychlejsie, bez prestupu. A ziadam aby posunuli zastavku priamo pred moj vchod. Nebudem predsa chodit tych 50 metrov. Vzdy ked vyjdem z brany kym pridem na zastavku, utecie mi spoj!
mirec: prestahuj sa do centra a mozes chodit pesi!
Reply on: voxo #46319:
Aké zlepšenie pre Petržalčanov ? Teraz mi chodí z ľubovnianskej v špičke v pracovné dni 59, 92, 93, 95 a 198. Od septembra nepôjde okrem 98, ktorá nejde do centra mesta, priamo NIČ!!!:
59 - štartuje miesto z Antolskej až z Holíčskej (ďalujem pekne! - doteraz ma aspoň k Novému mostu vyviezla). ?
92 - zrušená, nahradila ju 82, ktorí odchádza odkiaľsi z Dudovej (tiež stratená šanca dostať sa k Novému mostu) ?
93 - nechodí okolo Ľubovnianskej, štartuje z Vyšehradskej (vozila ma za most do mesta, čo mi vyhovovalo)?
95 - štartuje miesto z Antolskej z Vyšehradskej (dostať sa na Šafko už nebude jednoduché) ?
Zato sa budem môcť pekne kolotočovať po Petržalke v 99-tke!
Žiadne zlepšenie aspoň ja zatiaľ nevidím, okraje Petržalky ostali na okraji záujmu pánov, ktorí o zmenách rozhodli. Určite necestujú MHD (alebo že by bývali na Vyšehradskej ?!) ?
voxo: presne tak, nové linkovanie v Petržalke treba, nevidím však dôvod na obmedzovanie liniek vo zvyšku mesta..
Všeobecne, v BA absolutne nie je priestor na akékoľvek zníženie výkonov, lebo cestujúcich je dosť ?

k Petržalke...Zlepšiť sa to príliš nezlepší pokiaľ nebudú nové busy ?
voxo: presne tak, nové linkovanie v Petržalke treba, nevidím však dôvod na obmedzovanie liniek vo zvyšku mesta..
Všeobecne, v BA absolutne nie je priestor na akékoľvek zníženie výkonov, lebo cestujúcich je dosť ?

k Petržalke...Zlepšiť sa to príliš bezlepší pokiaľ nebudú nové busy ?
Tie schvalene zmeny su inak velmi "prospesne" tym, co byvaju v starom meste. Ja osobne dochadzam kazdy den do Slovnaftu, od malej sceny chodi spickova 71, ktoru planuju zrusit. Jediny spoj, ktory je tam za 10 minut. To akoze nechaju len 70, ktora obchadza cele mesto a trva jej to 2x dlhsie a navyse v malom (neklbovom) prevedeni? Mam sa tesit na cestovanie v mrnavom autobuse, ktory bude vecne narvany? To je teda fakt vyhliadka do pekla. Nechapem aky bol dovod zrusenia 71, mam pocit, ze cela tato zmena ma byt len k lepsiemu pre Petrzalcanov, na ostatnych sa s**rie! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.