ako mam postupovat, ked chcem podat nejake oznamenie, alebo staznost na drzeho arogantneho revizora, ktory na mna ako platiaceho zakaznika chcel zavolat policajtov a (bohuzial az) po kontrole odmietol ukazat svoje cislo.
Cislo nakoniec viem od jedneho cloveka, ktoreho "riesil".
Nakoniec som bol priamo aj s kamaratom (platiacim:) svedkom ako dotycnemu ponukal "lacnejsie" vyriesenie priestupku (dotycny to nakoniec odmietol).
Myslim, ze takyto ludia robia zle meno DPB (okrem teda toho, ze dokonca nasledna 8micka ani nesla, teda vynechala
Jeden postreh o peniazoch:
1. problem je niekde vo vlade. Koncepcia rozvoja dialnic na Slovensku pocita s vystavbou dialnice Zilina - Ruzomberok v najblyzsich desatrociach. Problematicky usek v oblasti obidvoch Fatier bude stat miliardy korun. Podla studie by vybudovanie prepojenia Banska Bystrica - Ruzomberok stalo necelu polovicu vynalozenych prostriedkov (neoverene) a stavat sa bude (nasledne niekedy po vybudovani ZA - Ruzomberok).
2. Vo chvili, ked na dopravne stavby na celom slovensku chybaju miliardy korun, sa vlada rozhodne investovat do najdrahsieho mozneho riesenia.
Zaver: problem je teda v tom, ze peniaze s celoslovenskou posobnostou rozdeluje vlada, peniaze urcene na vystavbu v mestach rozdeluje samosprava. A tam sa koryto vymyka vlade spod kontroly. Prec s decentralizaciou !!! ?
No myslim, ze by to neslo vzhladom na komplikovanie vybudovania najazdov do tohto priestor. Koridor pre zeleznicnu trat je podstatne uzsi... A okrem toho vedie popri lavkach pre pesich, ktore by ceste padli za obet. Tato moznost sa mi zda nerealna.
By the way, Pristavnemu mostu sa dost odlahci spustenim Apolla a odlahci sa aj Novy most do znacnej miery. Pristavny zacne dufajme konecne plnit svoju hlavnu funkciu - tazky tranzit. Mam ale velku obavu z toho uzla na petrzalskej strane - Pristavny most - Most Apollo - dost citlive miesto pre dopravu v Petrzalke.
A okrem toho, siesty most poza slovnaft odbremeni Pristavny most o dalsie auta (zaujimave je, ze nejaky kreten sa nechal pocut, ze sa este nevie, ci budu peniaze na stvorprudovy (pritom to ma byt sucast dalsieho dialnicneho okruhu - Zahorie - Karpaty - Raca - Biskupice - Petrzalka)). Taky je dopravny zivot. Niesme tak bohati, aby sme kupovali lacne veci.
Ospravedlňujem sa, tú 93 som si zle pozrel. Takže na trase Lúčanka - Račianske mýto zostávajú uvedené kombinácie (prípadne 99 + 93 + 31/39 alebo 99 + 94 +31/34/39/pešibus). Ak vyjde školský spoj, tak aj 99+59.
Re #46360 Andy: 93 má trasu: Petržalka - Vyšehradská, Budatínska, Smolenická, Bratská, Panónska, Nový most, Staromestská, Hodžovo nám., Hlavná stanica a späť
Teda nie cez Jantárovú a Lietavskú, ale priamo na Budatínsku.
Vieš, všetky dobré názory končia pri obmedzení vlastnej slobody bezprestupého cestovania.
Re #38199 si: L78 verzus L202 + L68 - nie je možné aby sa ti návýšil počet prejazdených kilomterov. Okrem iného teraz budeš môcť používať vždy jednu trasu. A nemusíš ísť len L202 na Košickú ale aj L201 ale na tú si akoby zázrakom zabudol hlavne ak ide o spojenie s prestupom na hrane pri ceste do Petržalky. Taktiež ako spojenie L78 + L68 s prestupom pri ST Aréne, ktorá bude najvýhodnejšia pri ceste z Petržlaky na Čiližskú, samozrejme s prestupom na hrane.
Myslel som, že s tebou sa dá diskutovať na úrovni bez snahy zavádzať. Niekedy by možno stačilo si nad tú mapu sadnúť a pozrieť si dopodrobna ako sa to D Á a nerozmýšľať ako sa to nedá.
Pod silnejšou ocelou som myslel, hrubšie nosníky a podpery a to ostatné čo tam je. Nemyslel som kvalitatívne silnejšia.
Re #46285 inTony: Ako to bude v sedle.
Ružinov: Dnes 8 + 9 + 14 s 12min. intervalom - výsledný 4 min. potom 3 + 9 s 8 min intervalom výsledný 4 min. (Zníženie výkonov špičke majú za následok posilnenie L9 v rannej špičke, ktoré dnes funguje)
Dúbravka: Dnes 1 + 5 + 12 s 12min. intervalom - výsledný 4 min. Potom 5 + 9 s 8 min. intervalom výsledný 4 min.
Rača : Dnes 3 + 5 + 11 s 12min. intervalom - výsledný 4 min. Potom 3 + 5 s 8 min. intervalom výsledný 4 min.
Špičku bude posilňovať L12 v K.V a L17 v K.V. a Rači
Re #46306 Beus: Súhlasím, len ja by som aj pre linky ktoré končia v centre dal označenie centrum.
Napríklad:
90 CENTRUM
Šafarikovo nám.
Presne z rovnakého dôvodu ako ich dávať keď idú na sídliská,... Bratislavčan vie kde je šafko turista však nie a turista chce v prvomrade vedieť kde je centrum.
A čo s vrchným riadkom na bočnom transparente? Len názov konečnej? Alebo tam dať rolovať - PETRŽALKA / Lúky - Vyšehradská
Re #46312 Sommelier: Ja by som skôr predpokladal alebo navrhoval zrušiť vlakovú časť na prístavnom moste. Tej vybudovať nový hneď vedľa alebo jej vybodovať tunel. Na spodné "poschodie" mostu dať vnútromestkú dopravu a na vrchnom "poschodí" by ostal len dialničný tranzit. Čo ty na to? Neviem či to je technicky možné, ale ak by to šlo...
Re #46343 milannco: So S499.1023 sa dá len súhlasiť. Veď napríklad štvrtina električiek je z rokov 1991 - 1998. To naozaj máme električky vymieňať po 14 rokoch, lebo ich dizajn je už nemoderný?
Z T3 je 78% mladších ako 20 rokov a tie, ktoré sú staršie ako 20 rokov, je ich 30, je 14 po modernizácii, aj keď možno nie všetky sú zdarené. U K2 je po modernizácii 62% vozňov, T6ky ich ešte nepotrebujú.
Trolejbusy - áno bolo by treba zopár nových, ale len kvôli zabezpečení NP vozov. Inak keby bolo robených viac GO resp. prestavieb na TrM nie je s nimi taký problém aj keď sú staré. Dnes sa ma kamarátka pýtala, že prečo má nový trolejbus staré sedačky. Myslela na tie naše 14TrM. Keby to malo aj sedačky nové tak cestujúci si úplne myslí, že je to nový voz.
Jedine čo je na tom fakt zle sú busy.
Ospravedlňujem sa, kedysi bol doslova 72-hodinový. V tarife píšu "Platnosť 3-dňového cestovného lístka je 72 - hodín od označenia", takže je to stále tak.
Sommelier
1. problem je niekde vo vlade. Koncepcia rozvoja dialnic na Slovensku pocita s vystavbou dialnice Zilina - Ruzomberok v najblyzsich desatrociach. Problematicky usek v oblasti obidvoch Fatier bude stat miliardy korun. Podla studie by vybudovanie prepojenia Banska Bystrica - Ruzomberok stalo necelu polovicu vynalozenych prostriedkov (neoverene) a stavat sa bude (nasledne niekedy po vybudovani ZA - Ruzomberok).
2. Vo chvili, ked na dopravne stavby na celom slovensku chybaju miliardy korun, sa vlada rozhodne investovat do najdrahsieho mozneho riesenia.
Zaver: problem je teda v tom, ze peniaze s celoslovenskou posobnostou rozdeluje vlada, peniaze urcene na vystavbu v mestach rozdeluje samosprava. A tam sa koryto vymyka vlade spod kontroly. Prec s decentralizaciou !!! ?