Po nejakych rokoch je to zase aktualne. ZSR podalo projekt na strukt. fondy EU na vystavbu tunela predmestie-filialka-petrzalka + prestupna stanica filialka a nejakych dalsich veci za 14mld sk. Cele je to popisane v najnovsom TRENDE. Na nete som k tomu nenasiel nic, tak prosim kto viete o more info...
Zaujimave je, ze magisrat si zas raz postavil hlavu a chce si postavit elektricku sam aj ked jedna alternativa projektu ZSR pocita s hubridnou tratou tratou po trase petrzalskej elektrickodrahy.
Bol som dlhsi cas mimo SK tak sorrry, ked to tu uz bolo.
Zaujimave je, ze magisrat si zas raz postavil hlavu a chce si postavit elektricku sam aj ked jedna alternativa projektu ZSR pocita s hubridnou tratou tratou po trase petrzalskej elektrickodrahy.
Bol som dlhsi cas mimo SK tak sorrry, ked to tu uz bolo.
Sommelier
1. problem je niekde vo vlade. Koncepcia rozvoja dialnic na Slovensku pocita s vystavbou dialnice Zilina - Ruzomberok v najblyzsich desatrociach. Problematicky usek v oblasti obidvoch Fatier bude stat miliardy korun. Podla studie by vybudovanie prepojenia Banska Bystrica - Ruzomberok stalo necelu polovicu vynalozenych prostriedkov (neoverene) a stavat sa bude (nasledne niekedy po vybudovani ZA - Ruzomberok).
2. Vo chvili, ked na dopravne stavby na celom slovensku chybaju miliardy korun, sa vlada rozhodne investovat do najdrahsieho mozneho riesenia.
Zaver: problem je teda v tom, ze peniaze s celoslovenskou posobnostou rozdeluje vlada, peniaze urcene na vystavbu v mestach rozdeluje samosprava. A tam sa koryto vymyka vlade spod kontroly. Prec s decentralizaciou !!! ?