No trochu si to splietol. Takže predáva sa to spoločnosti Henbury Development za 281 mil. a nie J&T. Ten si 150 mil. nenechá, ale nechá si ich Henbury Development a ten si nenechá 150mil ale 281 - 150(ktoré vyplatí mestu) = 131. 131 mil. nie je aj je veľa. Ide oto, koľko za tých 131 mil. spravia. Ak položia dlažbu na 15metrou širokom páse, tak je to sakramentsky veľa a zisk na transakcii typujem na 40 miliónov. Ak však sa bude toho robiť viac, cena je reálna. Ide predsa len o riadny kus nábrežia, len som zvedavý či až po most Lafranconi tp budú robiť alebo len popri areály PKO.
Na margo celé prípade by som dal do pozornosti predaj pozemkov Novým mestom neďaleko Kuchajdy kde sa najrpv predávalo priamo, s odôvodnením, že viac aj tak nedostanú za cca 50 mil. Neskôr boj developmentských spoločností zdvihol cenu na 70 mil. a pri dražbe skončil nna cca 100 až 110 mil. ak si dobre pamätám. Možno by sa to malo niekomu pripomenúť. Na jednej strane je dobré, že sa to PKO predáva. Od 89 sa tam nič poriadne neudialo. Koncerty podradných skupín typu Lunetic, Scooter,... a nejaké tie beánie, to je tak všetko. Ale v súčasnom svete predávať niečo bez súťaže?! Nejde ani tak o transparentnosť (aj o tú ale nielen) ale o možnosť získať viac. 281 mil. je istých, to sa mohlo dať ako vyvolávacia, ale možno by niekto dal viac.
Re #46251 babou: Na zastávku Mliekarenská na Bajkalske ulici sa dostaneš priamo L68. Ak budeš chcieť ísť tak ako jazdila L96, čiže na Gagarinovu prestúpiš na križovatke Košická - Prievozksá - Mlynské Nivy a prestúpiš buď na L208 alebo L202 pričom budeš musieť prejsť cez križovatku. V každom prípade mám pocit, že zastávka Mliekarenská je ta tvoja a tam sa dostaneš bez prestupu.
Zo zastávky Švabinského sa dostaneš L68 bez prestupu na Košickú ulicu, Miletičovu, k zimáku, Bajkalskú a Prievozkú.
Z Kolmej L93, 94, 91 a 191 sa bez prestupu dostaneš tam kam doteraz.
Najlepšie asi bude ak dáš na seba mail a ja ti pošlem mapku ako by tie linky mali jazdiť.
to zobrazovanie na transparentoch na električkách je fajn, ale na autobusoch a trolejbusoch by to nebolo bohviečo keby ukazovali len mestskú časť, bo oni majú v tej danej onej MČ viac konečných a nielen jednu ako električky.
Najlepšie by bolo keby 95 chodila striedavo na Vyšehradskú a Dolnozemskú.
Na nové linkovanie električiek je nutných viacero úprav na tratiach.
Ja pokladám za dôležité vybudovať aj trolejbusovú trať Vlárska - Koliba a cestou...
Ale mám taký pocit, že v najbližšom období bude vybudovaná trať na Dlháče. ?
Tá 66 by mohla radšej chodiť od Miletičky trhoviska.. takto od nemocnice to vytvára taký slimák, a fakt to vypadá jak zachádzka...
TROLEJBUSOVÁ TRAŤ NA PATRÓNKE
No ale myslím, že omnoho dôležitejšie (a možno aj lacnejšie) je už konečne vybudovať trolejbusovú trať na Patrónke aj v smere na Kramáre pre 212-ku. Už sa to dlho plánuje, kedy to už konečne začnú robiť?
TRANSPARENTY PO NOVOM
Aj ja chválim vonkajšie transparenty električiek (napr. 5 DÚBRAVKA) aj vnútorné (napr. 5 DÚBRAVKA / Pri kríži). Už dávno to tak mohlo byť! A nemôžu to zaviesť aj na autobusoch a trolejbusoch?
AKO ÍSŤ V SEPTEMBRI Z DÚBRAVKY DO PRIEVOZU?
Nepáči sa mi, že nové trasy električiek začnú platiť až od januára 2006. ? Takto totiž neviem, ako bude môcť moja babka cestovať (podľa možnosti s čo najmenším počtom prestupov) z Dúbravky do Prievozu (teraz cestuje 83 - 86 alebo 83 - 212 - 86 alebo 1/5/12 - 9 - 86). Keď pôjdu električky po novom, zrejme bude najvýhodnejšie použiť spojenie 9 - 66.
A ešte som zvedavý, ako tie linky budú v septembri naozaj jazdiť. Napr. či tá 66-ka bude mať naozaj takú zvláštu trasu (Nemocnica Ružinov - Drieňová - Tomášikova - Prievoz). Cez tú Drieňovu mi to pripadá ako obchádzka...
TOTOŽNÉ TRASY LINIEK V NOVOM SYSTÉME
A stále sa čudujem, že nové linky č. 82 a č. 83 budú mať takú podobnú trasu. V novom vedení liniek by také čosi malo byť predsa výnimočné, nie? Podobnosť 31 s 39 a 91 s 191 chápem.
A fakt si myslím, že 95-ka mohla byť po novom z Vyšehradskej presmerovaná na Dolnozemskú alebo Antolskú. Od Braníka hádam nie je až taký obrovský rozdiel vo vzdialenosti. Načo sú na Vyšehradksej podobné obe linky?
No ak sa aj toto má odôvodniť nedostatkom peňazí, tak najlepšie by hádam bolo, keby 93-ka alebo 95-ka teda končila pri novom kostole a Lídl na bývalom obratisku linky č. 117 (tak to tu už tuším niekto navrhoval).
Z Dvorov 1 sme sa doteraz dostali: na Hlavnú stanicu (ostáva), na Autobusovú stanicu (doteraz bez prestupu, teraz nie), na Šafko (doteraz bez prestupu, aj keď cez celú Petržalku, teraz?), na Bajkalskú (medzi Prievozskou a Trnavskou, teraz nie). Kam sa odteraz môžeme priamo dostať zo zastávok Švabinského/Markova resp. Kolmá?
K tej Mlekarenskej - potrebujem smer Trávniky a to je dosť ďaleko od prestupovania na Košickej, Bajkalskej a pod. Čo nahradzuje 96? A kde vlastne by som na Košickej mala prestupovať? Križovatka? Nie je prestupovanie ako prestupovanie. Ak ide o jednu (rovnakú) zastávku, nemám problém prestupovať aj viackrát. Ak mám prebehovať na druhú stranu cesty resp. križovatky, to už je "iné kafe".
stačil by tam trolejbus-duobus ? ale krátky, harmonika by sa tam asi nevytočila... ?
Ale keby sa tam našlo niečo väčšie na otočenie, tak o rok cez víkendy by sa tam mohol požičiavať Dlhodielsky duobus-klbáčik, z nej by bola vlastne posilová trolejbusová linka 213 (Hodžovo nám.-Koliba), ktorá občas cez zimné víkendy chodieva (dáva sa na ňu harmonika) akurát, že by nešla len po Kolibu, ale až na Kamzík, so novou zastávkou "Brečtanová" a potom konečná "Kamzík" ? Mala by aj samozrejme pevný cestovný poriadok. ?
chvalim zmeny na elektrickovskych transparentoch uz namiesto mini napisov tam opat svietia velkymi nazvy mestskych casti DUBRAVKA, RACA, RUZINOV ? a vo vnutri sa na zastavke namiesto "5 Pri krizi" zobrazuje "5 DUBRAVKA / Pri krizi" ?
Súhlasím s tým, že stála autobusová linka tam byť nemusí. (IMHO tam ani tie autá nemajú čo robiť.) Ani označník tam byť nemusí. Ale keď už tade autobus chodí a tak či tak tam musí zastaviť, prečo neumožniť cestujúcim nástup a výstup? Nemusíš ich v tom podporovať, ale nevidím dôvod im v tom brániť.
Re #46245 KLF: Občasné zachádzanie t-203 by skutočne nebolo na zahodenie. Stačila by aj jednostopá trať. Azda stačí počkať, kým si tam postaví nejakú živnosť dajaká Romanova rodina a hneď na tú trať VÚC prispeje. ?
Som turista, tak zas asi ze nebude pre mna tura Koliba - Kamzik. Inak AK UZ doprava hore (uznavam, ze pre lyziarov v zime by to bolo dobre), tak teraz po rekonstrukcii tej asfaltky tam potiahnut 203 az po tu odbocku k vezi a na to parkovisko ! Kua, sak to nemoze byt problem, to je maximalne 1 kilometer, uz nech mi nevravia, ze ani na 1 kilometer nemaju prachy !!!! A to by sa na 1000% vyuzivalo ! Toto by bolo riesenie.
ešte raz sorry nejak som sa pomýlil pri odhadovaní počtu autobusov ktoré by sa dali kúpiť za 150 mil. Sk..
Takže správne by to bolo takých 10 až 15 busov..No ale aj to by bolo vždy lepšie ako nič ?
Práve som čítal na SME.SK že Ba magistrát predal pd cenu pozemky pod budúcim River-parkom..Získa za to cca.260 miliónov(sorry ak som sa o nejakých tých 10 miliónov pomýlil,ale nechce sa mi znova pozerať koľko to presne bolo..)....No a to je dosť málo...(cena za meter štvorcový 8800-10 400 Sk, normálna trhová cena by bola cca 30 000 Sk..
No ale čo ma fakt vytáča, že z tých 260 miliónov si nechá J&T 150 mil. na vytvorenie nábrežnej promenády...Taká otázka...Načo to vytvorenie promenády platí magistrát z vlastného keď to bude zastavané takmer až po nábrežie??? Ten kúsok medzi obchodmi/hotelom a brehom Dunaja snáď nemá stáť 150 miliónov!!!
Nemohli za to kúpiť radšej 100 nových busov?????
Alebo nech tie busy kúpia aspoň z tých ďalších 100 mil. čo im zostane... Alebo je toto vec na ktorú nikto nemyslí?
Zhrnutie: pri cestovaní autobusom ku "krásnej" dunajskej promenáde sa tento rozpadne a cestujúci skončí tak najskôr na Antolskej alebo Kramároch ?
Ja som už dávnejšie hovoril, že by sa tam hodila nejaká linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Čo ja viem, tak do turistických stredísk väčšinou chodia nejaké tie spoje. Linka by určite bola dobre využívaná v zime, lebo nieje až taká sranda trepať sa tam s lyžami, sánkami... A v lete ak sa niekto nazýva turistom, ozajstné túry sa začínajú až na Kamzíku.
Peon
TROLEJBUSOVÁ TRAŤ NA PATRÓNKE
No ale myslím, že omnoho dôležitejšie (a možno aj lacnejšie) je už konečne vybudovať trolejbusovú trať na Patrónke aj v smere na Kramáre pre 212-ku. Už sa to dlho plánuje, kedy to už konečne začnú robiť?
TRANSPARENTY PO NOVOM
Aj ja chválim vonkajšie transparenty električiek (napr. 5 DÚBRAVKA) aj vnútorné (napr. 5 DÚBRAVKA / Pri kríži). Už dávno to tak mohlo byť! A nemôžu to zaviesť aj na autobusoch a trolejbusoch?
AKO ÍSŤ V SEPTEMBRI Z DÚBRAVKY DO PRIEVOZU?
Nepáči sa mi, že nové trasy električiek začnú platiť až od januára 2006. ? Takto totiž neviem, ako bude môcť moja babka cestovať (podľa možnosti s čo najmenším počtom prestupov) z Dúbravky do Prievozu (teraz cestuje 83 - 86 alebo 83 - 212 - 86 alebo 1/5/12 - 9 - 86). Keď pôjdu električky po novom, zrejme bude najvýhodnejšie použiť spojenie 9 - 66.
A ešte som zvedavý, ako tie linky budú v septembri naozaj jazdiť. Napr. či tá 66-ka bude mať naozaj takú zvláštu trasu (Nemocnica Ružinov - Drieňová - Tomášikova - Prievoz). Cez tú Drieňovu mi to pripadá ako obchádzka...
TOTOŽNÉ TRASY LINIEK V NOVOM SYSTÉME
A stále sa čudujem, že nové linky č. 82 a č. 83 budú mať takú podobnú trasu. V novom vedení liniek by také čosi malo byť predsa výnimočné, nie? Podobnosť 31 s 39 a 91 s 191 chápem.
A fakt si myslím, že 95-ka mohla byť po novom z Vyšehradskej presmerovaná na Dolnozemskú alebo Antolskú. Od Braníka hádam nie je až taký obrovský rozdiel vo vzdialenosti. Načo sú na Vyšehradksej podobné obe linky?
No ak sa aj toto má odôvodniť nedostatkom peňazí, tak najlepšie by hádam bolo, keby 93-ka alebo 95-ka teda končila pri novom kostole a Lídl na bývalom obratisku linky č. 117 (tak to tu už tuším niekto navrhoval).