Clovek homosapiens mava zapchy ked sa prezerie. Ba je prezrata automobilizmom a tak budu zapchy caste a skodlive velkomestu. Nosny system by bol prehnanym porehanadlom pre DPB ZSR. Rusia kolaje, neurobia mosty, tunely, ale daju peniaze na hovadiny pre ich tučnotu. Kto nema v hlave ma v ... a tak tu bude smradu , buračky elin ktore su prerabane no nevyhovujuce pre tuto dopravu v meste. Tak nech si ich prerobia, a budu tam sediet len babky a dedkovia ktorý tam budu pomali padať.DPB ste genialny, onedlho si Vasudopravu pridu natocit NDR. Niet už co dodať
K 2 s hlasičom , to aby sme nezaostavali v EU. No ja by som pridal info: Prave sa veziete v električke vyrobenej v roku vyroby, spolu najazdenych kilometrov , spotreba KW, kimacanie v %, hlučnosť v DB, meškanie a rychlosť jazdy a hneď bude elina plná obdivujucich turistov ekonom. veľkomesta. Tak maju fakt čo tam davať tie hlasiče so sugestivne oblbnuteho cestovania.
V pondelok sa niečo asi stalo, tak bola zápcha už od Novohradskej po Starý most, ale obvykle na Mlynských Nivách nebýva problém. Meškanie 70 je kvôli zápcham pri Slovnafte a na Dostojevského rade.
TeBeCe: nuz, neviem, len sa pytam a ludia v buse sa pytali tiez. je samozrejme, ze mohlo dojst k takemu omeskaniu, ze proste potom uz chodili tak, ze kto prisiel z tej zapchy (a bola v obidvoch smeroch?), ten isiel a hotovo. len sa to nejako moc opakuje.
Bigmac: no, zaujimalo by ma, ci sa o to stara mhd, co bude az… lebo bezny obcan sa uz teraz pyta, ako to bude s dopravou po otvoreni mosta atd.
co to ma spolocne s hlasicmi zastavok? ved ten isty hlasic sa pri modernizacii da pouzit aj v K2S...naco cakat az do modernizacie (ktora bude bohvie kedy) ked je ta moznost uz teraz tam dat hlasice.......
Joj, si strasne mudry TeBeCe. Dobre, polozim otazku extra pre teba este raz: Naco do tych starych crepov K2 davaju hlasice? Ja som myslel, ze K2 sa uz idu iba modernizovat na K2S? To sa s nimi vazne rata do dlhsej buducnosti, kedze do nich montuju hlasice?
Papuca: ja tiez neviem, ja som tam nebol a preto to nebudem hodnotit. Ale v podobnom case som bol na Rajskej a bol tam 18minut jediny tbus L210. 202 s intervalom 7-8minut ani jedna, 205 s intervalom 10min taktiez ani jedna a to uz nehovoriac o dalsej 210 (int.8min.). Pekne sa to vsetko plazilo zapchou prave od uz uvedenej Kosickej. Aj 70tky a 50tky. Ja sa len desim, co tam bude, ked otvoria Most Kosicka a dalsie rameno onej krizovatky.
ok, beriem. ale poslednych cca 5 pracovnych dni to je pravidlo. a ako je potom mozne, ze pride len nasledujuce vizdlo podla grafikonu? kde je ten “zmeskany” spoj? priklad: dnes (a tusim piatok) neprisla 70ka s odchodom 8:15, ale prisla 70ka s odchodom 8:27. kde je ta z 8:15??? (pokazila sa? takto pravidelne?). teraz naozaj nechcem utocit,len sa pytam. vdaka
Klingo, papuca: tie 70tky z vychodzej zastavky NOVY MOST, to nie je loteria. To su prenesene meskania jednotlivych vozidiel z opacneho smeru, prevazne ziskane pri pokuse o prejazd krizovatkou Mlynske nivy # Kosicka. Cele to nie je o nicom inom, ako o jej priepustnosti a ako obvykle si to odseru cestujuci a vodici. Tbusy L202 a L205 su na tom v inkriminovanom case podobne, staci zajst na Rajsku a presvedcit sa osobne.
pokiaľ ide o Filiálku bohužiaľ, vzhľadom na vekové obsadenie príslušnej mestskej časti stačí, aby sa dotyčný kandidát pred voľbami vyfotil na billboard s roztomilými vnúčatami, zrekonštruoval ďalší klub dôchodcov a všetko je zabudnuté, "koncepčné rozhodnutia" môžu pokračovať... zrejme obdobná situácia je aj v ostatných mestských častiach.
V každom prípade, prípad zastavovania železničného koridoru Karadžičova je asi najokatejší... aj keď niekto tvrdil, že nové budovy majú koridor pre mestskú koľajovú dopravu rešpektovať, ale či sa tak stane... na Dostojevského pri poisťovni nijaký koridor príliš nevidím.
klingo… takze aj ty patris k tym stastnym co cakaju pod mostom rano na 70tku s tym, ze pride-nepride… a potom sa mackas na schodikoch a snazis sa neublizit sebe ani inym? vitaj v klube…a uz dost ludi volalo na dpb… oni asi fakt nepotrebuju komunikovat s cestujucimi.
Myslím, že je jasné, čo je považované za provizórium, zaústenie trate rýchlodrážneho charakteru do kolízneho systému (a to ešte v jednom z jeho najproblematickejších miest) nepochybne provizóriom je, a vo všetkých parametroch bude mať prirodzenú tendenciu prispôsobiť sa najslabšiemu článku v reťazi...
A naopak, ak bude vybudovaná podzemná trasa na hlavnom dopravnom smere (smeroch) v centre, tá zostane vždy "moderná" v tom smere, že sa bude dať modernizovať na potrebnú úroveň. Stratí opodstatnenie iba v prípade, ak by sa náhodou hore uvoľnilo miesto na bezkolízne vedenie po povrchu
Na kruhovom objazde dosiahneš spomalenie všetkých smerov, nechápeš? Alebo Ty snáď prechádzaš kruhákom bez spomalenia? A na kruhovom objazde nepreferovaný smer NIE JE, na rozdiel od klasickej križovatky s rozlíšením prednosti v jazde.
Okružné križovatky sa nemôžu umiestnovat v koordinovane riadenom cestnom tahu so svetelnou signalizáciou.
Použitie okružných križovatiek sa odporúca:
- na urbanisticky významných námestiach,
- v zastavanom území na významných komunikáciách,
- v urbanisticky nehomogénnych štruktúrach na vytvorenie námestí,
- v obytných zónach s riedkou zástavbou, v okrajových polohách obcí alebo miest na dosiahnutie upokojenia dopravy,
- na plochách s ich približne homogénnym využitím, daným typom zástavby,
- na križovatkách troch rovnako významných komunikácií alebo viac ako 3 ramenných križovatkách,
- na zdôraznenie zmeny charakteru ulice alebo okolia komunikácií,
- mimo zastavaného územia na križovatkách s prekrocenou kapacitou resp. so zvýšenou dopravnou nehodovostou.
Použitie okružných križovatiek mimo zastavaného územia sa navrhuje za podmienok posúdenia uceleného cestného tahu, v ktorom sa okružná križovatka pripravuje (vzájomná hustota križovatiek a okružných križovatiek, priorita cestného tahu). Nie je vhodné, ak ide o cestný tah s vyššou intenzitou dopravy so silnou tranzitnou dopravou a ak sa nedá zabezpecit jej primerané osvetlenie v tomto území. Po zvážení týchto podmienok sa môže navrhovat aj na:
- na cestách I. a II. triedy mimo zastavaného územia.
Použitie okružných križovatiek sa neodporúca:
- na štvorpruhových cestách a na štvorpruhových miestnych komunikáciách,
- na zberných miestnych komunikáciách typu B1,
- v zastavanom území, ak križovatkou prechádza preferovaná hromadná doprava.
Takisto odporúčam preštudovať aj zvyšok dokumentu, je to celkom poučné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bigmac