Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Bratislava by sa mala vydať cestou Stuttgartu. Niečo robustné, modulárne, prepravne výkonné ale aj veľmi dynamické. Tzv. mestská dráha by mohla obslúžiť centrum aj v súčastnosti (neskôr by sa preniesla pod zem) a zároveň by zachádzala aj za hranice mesta. Viem, že to nie je nová myšlienka, hoc od ľudí o tomto v Bratislave rozhodujúcich, som nič nepočul. Stálo by to za úvahu aj so súpravami odkúpenými so Stuttgartu.
Pred chvilou som bol svedkom ako vodic 70/3 poctivo pockal 2 cestujucich hoci mal odchod. Bezali po spravnej, pravej, strane. 🙂
Reply on: Vševedko samofandivý #43277:
mimochodom, videl si ten dopravný rozvojový plán ?
Pepino: a este stale si neuviedol ten racionalny dovod, preco cakat na debila, co v hustej premavke prebieha z ostrovceka cez 2 pruhy pomedzi auta k lavej strane autobusu vychadzajuceho nacas z vychodzej zastavky. V momente zatvorenia dveri totiz vodica a/t-busu totiz zaujima vec jedina: LAVE zrkadlo a moznost bezpecneho zaradenia sa mezi vozidla iduce v prilahlom jazdnom pruhu. Viac k tomu nemam co dodat.
Reply on: Vševedko samofandivý #43277:
Je mi jasné že nie je. Podľa jeho návrhov a podľa toho, že to tu vyzerá ako to vyzerá, čo sám veľmi dobre vieš, sa to nedá nazvať inak. Konštruktívna kritika... asi môžme byť radi, že sa do toho pustili. Kolada je človek, ktorého neviem podľa čoho vyberali, pretože to čo sa v tomto meste deje je skutočne neskutočné. A vzhľadom na skutočnosť, že sa začína hovoriť o zásluhách (ešte raz opakujem zásluhách) magistrátu na zlepšujúcej sa dopravnej situácii mesta (ako Ďurkovský povedal niečo v zmysle "prestalo sa kecať, začali sme makať" vo voľnom preklade "našli sa nejaké peniaze, poďme ich otočiť, však potrebujem z niečoho žiť" - vymyslíme niečo ako NDS a občanom - voličom potrieme medom ústa, aby korytko zostalo). Nevidím zlepšenie, ani že by sa robilo niečo pre jej budúce zlepšenie (dopravné plánovanie z roku 1976 a jeho aktualizácie šité do neznáma). A niekto je schopný hovoriť o zásluhách...
Ako nadherne je urvana kolajnica pred ex.V. Batom ?
Pepino: ano, soferujem a vodicujem. Ci som postihnuty stihomamom ba-arogancie, to necham na posudenie inym, v zaujme objektivity to komentovat nebudem. O akych 20minutach to tu tocis? V uvedenom case je to trocha inak, ale ked mas taky nazor, tak prosim, ja Ti ho vyvracat vobec nebudem, len ked sudruha obcana Jozefa sepali auto na inkriminovanom mieste, tak Ti dam vediet, dobre? A vramci arogancie tam potom nezastavim a nebudem rozbalovat lekarnicku, dobre? Som rad, ze sme sa dohodli...:-(
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: sommelier #43276:
Kolada nie je ing. arch.. Chceš robiť konštruktívnu kritiku alebo len okolo seba kopať?
Reply on: Beus #43268:
no vážne a seriózne sa do toho preferenčného systému koooooonečne idú pustiť. Prvá má byť Karlovka a potom všetko ostatné. Síce aj tam sa robí dosť blbá chybička - prvé by mali byť križovatky v centre a širšom centre - tam kde sa to celé zomelie ? (ten kto chodí šalinami vie, že Karadžičova - Krížna, vyhybka na Mýtnej,Šafárikovo námestie,... sú miesta, kde sa permanentne stojí minúty na návestidlách? . Áááále, buďme radi, že to inžinierov architektov typu súdruh Kolada a spol. s logickým obmedzením vôbec napadlo. ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Pepino #43274:
No, zdržanie bude 30 sekúnd, medzitým sa zjaví ďalší dobiehajúci, takže ďalších 30 sekúnd a tak ďalej.
Ak vieš, že Ti ďalší bus ide o pol hodiny, tak nechoď "na krv" ale nechaj si rezervu.
Reply on: Bigmac #43261:
a, takze ty tiez soferujes? Takze si uz chytil syndrom arogantneho ba-vodica mhd? takze: minimalne preto, ze ked to ako sofer vidim, tak je to slusne. za dalsie, to zdrzanie moze byt tak 30 sekund a nikoho nezabije, za dalsie preto, lebo aj tak ten bus bude stat 20 minut na krizovatke pred safkom, za dalsie si presne pomenoval vztah DP a jeho zakaznici (trotli), za dalsie preto, lebo tie intervaly su naozaj hodne tak mozno vidieckeho zapadakova a nie hlavneho mesta, lebo keby mi isiel dalsi bus za 7 minut, tak sa neplasim. Tak preto.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: AAA #43271:
Nechaj hlupáčika...
Petert: 1. Odkiaľ máš to, že Os nechodia na vzidalenosť cez 60 km.
2. Bycikle sa môžu prepravovať aj v Os, ak je na to vybavený aj v električke, ak je na to uspôsobená.
3. Neviem, či je medzi Wien a BA nejaká aglomerácia hodná S-Bahnu.
4. Stanica sudbf je relatívne v centre a Hl.st. koniec koncov tiež .
5. Netrep o prepojení na nosný systém, alebo mi povedz bližšie ako.
Reply on: judr.boss #43269:
dialkari mozu pracovat na plny uvazok a zarabat, co sa u dennych studentov nepredpoklada...
NEVIEM PRECO NEMAJU DIALKOVI STUDENTI ZLAVNENE ELEKTRICENKY TAK AKO TO MAJU DENNI STUDENTI KED V ZAKONE O VYSOKYCH SKOLACH JE JASNE DEFINOVANY STUDENT AKO KAZDA OSOBA KTORA JE RIADNE ZAPISANA NA VYSOKU SKOLU TAK TO JE POTOM DISKRIMINACIA JAK SVET A TREBALO BY TO DAT NA SUD
Reply on: sommelier #43258:
A KDE, prosim Ta? 😉 Aj ja chcem uvidiet naozajstnu preferenciu, nielen tie nepodarene parodie, co nam tu Siemens serviruje 🙂
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: vl #43266:
RegioSprinter 1 VogtlandBahnu, zachádtza do centra Zwickau, kde na splietke 1000/1435 mm obsluhuje rovnaké zastávky ako električka. Ale to nie je NDS, to je prímestská doprava. A nie je to elektristické:-P.
Pre Ba nosny system region , by vyhovel http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/44_vbg_a.jpg pretože ma klasicke blinkre, zadne osvetlenie a dokazal by sa otačať na Ba križovatkach. ?
Na Mlynských Nivách bude onedlho asi ďalšia výluka, lebo už pribudol displej aj pri výhybke pri VÚB.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.