a, takze ty tiez soferujes? Takze si uz chytil syndrom arogantneho ba-vodica mhd? takze: minimalne preto, ze ked to ako sofer vidim, tak je to slusne. za dalsie, to zdrzanie moze byt tak 30 sekund a nikoho nezabije, za dalsie preto, lebo aj tak ten bus bude stat 20 minut na krizovatke pred safkom, za dalsie si presne pomenoval vztah DP a jeho zakaznici (trotli), za dalsie preto, lebo tie intervaly su naozaj hodne tak mozno vidieckeho zapadakova a nie hlavneho mesta, lebo keby mi isiel dalsi bus za 7 minut, tak sa neplasim. Tak preto.
Petert: 1. Odkiaľ máš to, že Os nechodia na vzidalenosť cez 60 km.
2. Bycikle sa môžu prepravovať aj v Os, ak je na to vybavený aj v električke, ak je na to uspôsobená.
3. Neviem, či je medzi Wien a BA nejaká aglomerácia hodná S-Bahnu.
4. Stanica sudbf je relatívne v centre a Hl.st. koniec koncov tiež .
5. Netrep o prepojení na nosný systém, alebo mi povedz bližšie ako.
NEVIEM PRECO NEMAJU DIALKOVI STUDENTI ZLAVNENE ELEKTRICENKY TAK AKO TO MAJU DENNI STUDENTI KED V ZAKONE O VYSOKYCH SKOLACH JE JASNE DEFINOVANY STUDENT AKO KAZDA OSOBA KTORA JE RIADNE ZAPISANA NA VYSOKU SKOLU TAK TO JE POTOM DISKRIMINACIA JAK SVET A TREBALO BY TO DAT NA SUD
RegioSprinter 1 VogtlandBahnu, zachádtza do centra Zwickau, kde na splietke 1000/1435 mm obsluhuje rovnaké zastávky ako električka. Ale to nie je NDS, to je prímestská doprava. A nie je to elektristické:-P.
Resp. takto: planovany nedelny prijem sa spravidla robi u ludi, ktori idu na nejaky zakrok alebo operaciu a su na nu vypisani v pondelok rano. Takze pridu do nemocnice uz v nedelu, lahnu si, rano ich vezmu na sal. Ale tito ludia su obvykle v obstojnom fyzickom stave, takze ten prestup si tiez mozu dovolit. Este nesmieme zabudat, ze vela pacientov sa privezie IGK alebo sanitkou.
Horsie by to bolo cez pracovny den - tam prudia nielen mraky zamestnancov a prijmy, ale aj pacienti iduci na kontroly, a ti su vacsinou chronicki chori a tam prestup viac vadi. Cez vikend to naozaj nie je take strasne.
Nedelny prijem nie je az take standardne riesenie. Neviem, kolko planovanych prijmov mavaju v obycajnu nedelu na Kramaroch, ale napriklad v Motole je to minimalne minimum.
Pepino: dalsi, taktiez platiaci zakaznici mozu vyckavat na autobus len preto, ze jeden trotl to podla jeho vlastnych slov nestiha takmer kazde rano? To maju ako vernostny bonus k cestovnemu listku za to, ze oni su na zastavke nacas? Oziaril Ta duch sväty alebo reaktor v Bohuniciach? Koplo Ta 230V? Napis jediny racionalny dovod preco. Osobne sa snazim pockat, ale len sprava, nie kaskaderov a samovrahov, z toho totiz nic dobre nekuka
Pepino: rozumne mi vysvetli, preco by 100 ludi malo cakat na jedneho debila, ktory dobieha z lavej strany za autobusom, ktory ma dvere vpravo? Ved ohrozuje nielen seba, ale aj tych, co sa vezu v comkolvek na zelenu. Aky vyznam ma potom cestovny poriadok? Zavedme potom pravidlo, ze spoj odide zo zastavky az vtedy, ked vsetci dobehnu. Az si Katka umyje zuby v kupelni a az babka Helena vyspoveda v Blumentali fararkovi svoju hriesnu dusu atd...
Je to v nedelu, takze do nemocnice chodia iba navstevy a tie si ten prestup mozu dovolit Inak prijmy sa obvykle v nedelu nerobia, iba neplanovane, a tie zas dovezie sanitka
Také nadčasové riešenie som nečakal.? V roku 2005 sa konečne začína reálne črtať možnosť preferencie električiek na križovatkách. Hurá, sláva, magistrát na hrad, geniálne, neskutočné, okúzľujúce. ? Ďakujeme. ? Gratulujeme a blahoželáme. Naozaj som si myslel, že tu te šaliny na tých križovatkách budú stáť večne.
RE ::: Výluka trolejbusov na Kramároch v nedeľu 17.4.2005
A preco nemoze chodit nejaka X206 v smere SUSCH alebo NOU Nemocnica kramare PAtronka ..lovinkseho -- > co ja viem,,, na kollarko ??? alebo na ASMN ???? akoze toto je chore...ked sa nemozu srdcovo chory ludia a pekne sestricky dostat k SUSCH a Nou niekde z mesta ale maju cakat na 49 ktora chodi raz za uhorsky rok ????
Si: divil by si sa, kolko vozov jazdi bez korigovaneho casu, niekedy aj datumu... A ak voz odide na odchod podla palubaku, tak na karte bude odchylka 0, takze nevystazujes nic. Preto tvrdim nie telefonovat, ale pisat a pisomne sa dotazat, ci v danom momente bola v danom vozidle prihlasena radiostanica a ak nie tak preco. Normalnemu vodicovi neublizis a debilov treba eliminovat aj na strane vodicov, aj na strane krys kancelarskych...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pepino