Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: sommelier #43276:
Kolada nie je ing. arch.. Chceš robiť konštruktívnu kritiku alebo len okolo seba kopať?
Reply on: Beus #43268:
no vážne a seriózne sa do toho preferenčného systému koooooonečne idú pustiť. Prvá má byť Karlovka a potom všetko ostatné. Síce aj tam sa robí dosť blbá chybička - prvé by mali byť križovatky v centre a širšom centre - tam kde sa to celé zomelie ? (ten kto chodí šalinami vie, že Karadžičova - Krížna, vyhybka na Mýtnej,Šafárikovo námestie,... sú miesta, kde sa permanentne stojí minúty na návestidlách? . Áááále, buďme radi, že to inžinierov architektov typu súdruh Kolada a spol. s logickým obmedzením vôbec napadlo. ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Pepino #43274:
No, zdržanie bude 30 sekúnd, medzitým sa zjaví ďalší dobiehajúci, takže ďalších 30 sekúnd a tak ďalej.
Ak vieš, že Ti ďalší bus ide o pol hodiny, tak nechoď "na krv" ale nechaj si rezervu.
Reply on: Bigmac #43261:
a, takze ty tiez soferujes? Takze si uz chytil syndrom arogantneho ba-vodica mhd? takze: minimalne preto, ze ked to ako sofer vidim, tak je to slusne. za dalsie, to zdrzanie moze byt tak 30 sekund a nikoho nezabije, za dalsie preto, lebo aj tak ten bus bude stat 20 minut na krizovatke pred safkom, za dalsie si presne pomenoval vztah DP a jeho zakaznici (trotli), za dalsie preto, lebo tie intervaly su naozaj hodne tak mozno vidieckeho zapadakova a nie hlavneho mesta, lebo keby mi isiel dalsi bus za 7 minut, tak sa neplasim. Tak preto.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: AAA #43271:
Nechaj hlupáčika...
Petert: 1. Odkiaľ máš to, že Os nechodia na vzidalenosť cez 60 km.
2. Bycikle sa môžu prepravovať aj v Os, ak je na to vybavený aj v električke, ak je na to uspôsobená.
3. Neviem, či je medzi Wien a BA nejaká aglomerácia hodná S-Bahnu.
4. Stanica sudbf je relatívne v centre a Hl.st. koniec koncov tiež .
5. Netrep o prepojení na nosný systém, alebo mi povedz bližšie ako.
Reply on: judr.boss #43269:
dialkari mozu pracovat na plny uvazok a zarabat, co sa u dennych studentov nepredpoklada...
NEVIEM PRECO NEMAJU DIALKOVI STUDENTI ZLAVNENE ELEKTRICENKY TAK AKO TO MAJU DENNI STUDENTI KED V ZAKONE O VYSOKYCH SKOLACH JE JASNE DEFINOVANY STUDENT AKO KAZDA OSOBA KTORA JE RIADNE ZAPISANA NA VYSOKU SKOLU TAK TO JE POTOM DISKRIMINACIA JAK SVET A TREBALO BY TO DAT NA SUD
Reply on: sommelier #43258:
A KDE, prosim Ta? 😉 Aj ja chcem uvidiet naozajstnu preferenciu, nielen tie nepodarene parodie, co nam tu Siemens serviruje 🙂
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: vl #43266:
RegioSprinter 1 VogtlandBahnu, zachádtza do centra Zwickau, kde na splietke 1000/1435 mm obsluhuje rovnaké zastávky ako električka. Ale to nie je NDS, to je prímestská doprava. A nie je to elektristické:-P.
Pre Ba nosny system region , by vyhovel http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/44_vbg_a.jpg pretože ma klasicke blinkre, zadne osvetlenie a dokazal by sa otačať na Ba križovatkach. ?
Na Mlynských Nivách bude onedlho asi ďalšia výluka, lebo už pribudol displej aj pri výhybke pri VÚB.
Reply on: Papyr #43263:
Resp. takto: planovany nedelny prijem sa spravidla robi u ludi, ktori idu na nejaky zakrok alebo operaciu a su na nu vypisani v pondelok rano. Takze pridu do nemocnice uz v nedelu, lahnu si, rano ich vezmu na sal. Ale tito ludia su obvykle v obstojnom fyzickom stave, takze ten prestup si tiez mozu dovolit. Este nesmieme zabudat, ze vela pacientov sa privezie IGK alebo sanitkou.

Horsie by to bolo cez pracovny den - tam prudia nielen mraky zamestnancov a prijmy, ale aj pacienti iduci na kontroly, a ti su vacsinou chronicki chori a tam prestup viac vadi. Cez vikend to naozaj nie je take strasne.
Reply on: aNTI #43262:
Nedelny prijem nie je az take standardne riesenie. Neviem, kolko planovanych prijmov mavaju v obycajnu nedelu na Kramaroch, ale napriklad v Motole je to minimalne minimum.
Reply on: Papyr #43259:
na kramaroch sa v nedelu nerobia prijmy? to je zaujimave... v inych nemocniciach som sa stetol aj s planovanymi prijmami v nedelu...
Pepino: dalsi, taktiez platiaci zakaznici mozu vyckavat na autobus len preto, ze jeden trotl to podla jeho vlastnych slov nestiha takmer kazde rano? To maju ako vernostny bonus k cestovnemu listku za to, ze oni su na zastavke nacas? Oziaril Ta duch sväty alebo reaktor v Bohuniciach? Koplo Ta 230V? Napis jediny racionalny dovod preco. Osobne sa snazim pockat, ale len sprava, nie kaskaderov a samovrahov, z toho totiz nic dobre nekuka
Pepino: rozumne mi vysvetli, preco by 100 ludi malo cakat na jedneho debila, ktory dobieha z lavej strany za autobusom, ktory ma dvere vpravo? Ved ohrozuje nielen seba, ale aj tych, co sa vezu v comkolvek na zelenu. Aky vyznam ma potom cestovny poriadok? Zavedme potom pravidlo, ze spoj odide zo zastavky az vtedy, ked vsetci dobehnu. Az si Katka umyje zuby v kupelni a az babka Helena vyspoveda v Blumentali fararkovi svoju hriesnu dusu atd...
Reply on: Nndro #43257:
Je to v nedelu, takze do nemocnice chodia iba navstevy a tie si ten prestup mozu dovolit 🙂 Inak prijmy sa obvykle v nedelu nerobia, iba neplanovane, a tie zas dovezie sanitka 🙂
Také nadčasové riešenie som nečakal.? V roku 2005 sa konečne začína reálne črtať možnosť preferencie električiek na križovatkách. Hurá, sláva, magistrát na hrad, geniálne, neskutočné, okúzľujúce. ? Ďakujeme. ? Gratulujeme a blahoželáme. Naozaj som si myslel, že tu te šaliny na tých križovatkách budú stáť večne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.