Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vševedko samofandivý #43171:

To sa predsa nikdy tak nerobilo. ? Ale teraz vazne: Ono je to trosku ine tocit na triangli vozy uprostred mesta a ak este k tomu na triangli blokuju vozy tade ibe prechadzajuce. Ine je mat niekde na prdeli mesta triangel.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Papyr:Lebo sa mi nepáči?.
Reply on: Vševedko samofandivý #43197:
Interval 8-9 minut zodpoveda 7 spojom za hodinu, cize int. 8,5 minuty. Opakuje sa kazdu hodinu, napriklad takto:

00 09 17 25 34 42 51
00 atd

Este raz - preco teda 7,5 min. int. ano a 8,5 nie?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Martin Fundárek:Však v pripade intervalu 7-8 minút sa v skutočnosti jedná o interval 7,5 minúty,zaokrúhlený na celé minúty.To je súčasne aj odpoveď Andymu na otázku,prečo 7-8 minút áno a 8-9 minút nie.A na záver otázka:Čo to bolo,toten POINT?
Reply on: ufo #43194:
Ja som celé leto cestoval v tom úseku načierno, ale vždy som mal zlý pocit, keď som v Petržalke čítal ten oznam, že v prípade, že nemám lístok po hranicu pri kontrole, tak musím zaplatiť stonásobok prvého tarifného pásma, čiže 1000 Sk na IC. 🙂
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Martin Fundárek
Reply on: SZKV #43131:
netreba medzinárodný lístok, v pohode dojdes do Petrzalky s listkom do Kittsee Gr., ten ponuka kazdy automat VOR. Oficialne by este trebalo listok za slovensky usek od hranic do Petrzalky, ale rakusania ho moc nepytaju.
Reply on: Martin Fundárek #43192:
ok, ale podľa môjho názoru už pri intervale 8-9 nemá zmysel pozerať "kedy ide"... Keď idem cez víkend (je interval 12min.), tak si pozriem, že kedy to ide, ale cez pracovný deň jednoducho idem na zastávku a čakám. 🙂

p.s. Prečo 7-8 schvaľuješ, a 8-9 nie?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Andy #43191:
Interval by podľa mňa (ale aj podľa niektorých teoretických publikácií) mal byť taký, aby boli časy odchodov zapamätateľné. Do nejakých 5, možno aj 6 minút som ochotný akceptovať čokoľvek, pretože v tomto rozmedzí sa spoje pohybujú v rámci bežných odchýliek od grafikonu. Ďalej 10, 12, 15, 20, 30, 60 minút a ako zvláštny prípad striedavo 7 a 8 minút. Pevných 8 minút skôr výnimočne - tam, kde treba prekladať dve linky (typu 34 a 83, 201 a 202) a výsledný interval na spoločnom úseku je teda 4 minúty.

Ešteže máme na električkách jednotný interval (okrem rannej 9-ky) a zhovadilosť zvaná POINT, ktorá sa tu kedysi v rámci pseudooptimalizácie uplatňovala, odplávala do večných lovíšť.
Reply on: Martin Fundárek #43188:
Mesiac sťahovať brká? To by bolo už trochu moc.. A čím je ten interval zlý? Hustejší nemá zmysel a redší by bol asi málo, aby mala tá linka zmysel. A kvôli pamätaniu to tiež nemá zmysel, lebo to chodí tak často, že ani nie je treba pozerať do CP. Na linkách 201, 202 a 208 sa to osvedčilo, teda aspoň podľa môjho názoru. 🙂
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

aNTI:Samozrejmosťou by bolo vylúčenie IGK z takéhoto uzla. Sommelier:By som Ťa chcel vidieť,ako prechádzaš pravotočivým kruhovým objazdom v pravostrannej premávke,geroj:-P.Inak kruhový objazd je,tak ako každá iná križovatka,vhodný pre špecifické podmienky a nie je všeliekom.A jazda cez kruhový objazd,najmä cez väčší,sa musí nacvičiť,to si z učebnice autoškoly nenaštuduješ.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: sommelier #43097:
Áno, myslím, že by to boli efektívne využité peniaze. Myslím, že sprejerom ide nielen o adrenalín, ale aj o to, aby ich výplody videlo čo najväčšie množstvo ľudí (najmä konkurenčné party). Takéto názory napísali do diskusie, ktorá na takúto tému prebehla na tomto fóre pred pár mesiacmi, aj nejakí sprejeri. Preto sa domnievam, že ak bude mať čarbanica trvanie v priemere dve hodiny (od chvíle, kým to večer spácha, do príchodu do vozovne), bude motivácia vandala dosť oslabená.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Andy #43096:
Logiku to má, ale "interval" je na h...o. Inak počas výluky by som na nejaké konflikty liniek nedbal - to sa dá vyriešiť stiahnutím bŕk.
Reply on: aNTI #43185:
tak neskutočne veľa Bratislavských križovatiek malo byť vyriešených kruhovým objazdom a nie je, že Siemens bude tomuto mestu dodávať semafory ešte minimálne 200 rokov. Iba kretén dal vodičák niekomu, kto neviem prejsť kruhovým.
Videl som tu nejake fotky aus Deutschland. Cez satelit som normáálnee videl BAHN TV - 24 hodín vysielanie Deutsche Bahn. Akože tomu sa povie spoločnosť, ktorá potrebuje predávať služby a nemôže si dovoliť brať to spôsobom buď rád, že sa odvezieš (ty ...). Ešte pár rokov aktívneho vymierania kolektívne zmýšľajúcich a niekam sa dostaneme. Len čo so zlodejmi, to už netuším, tí nám tu zostanú.
Reply on: Vševedko samofandivý #43184:
jo ja som to pochopil, iba sa obavam ze ti uji vodici tam budu velmi velmi dezorientovany a v kruhu bude doprava viac stat ako plynut... kvoli trtkosom...
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: aNTI #43183:
Tá pravotočivosť je tam veľmi dôležitá, lerbo tým pádom máš celý prestupný uzol na stredovom ostrovčeku zez nutnosti potĺkania substrátu po vozovke.
Reply on: Vševedko samofandivý #43154:
no tak pravotocivy... ehm... radsej lavotocivy nech nejsu vodici v prdeli z toho a takto som si to predstavoval napr na hodzku ze by to mohlo byt. By sa tym dali spojit zastavky trolikov a busov. To by si ale nesmel niekto postavit dom az do krizovatky ze IPR Slovakia
Reply on: Nndro #43180:
nechaj KZS na pokoji aj ty ho uznavas koniec diskusie:))
preco sa m,a zrusit elektrickova trat na hlavnu stanicu??

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.