Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/mwb/v2303_mwb_l.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/misc/vt304_stadler_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vectus/vt260_vectus_a.jpg
1
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/peg/vt65001_peg_f.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/hzl/vt241_hzl_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/eeb/t1_eeb_c.jpg
2
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt21_rbg_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/ome/0010_ome_c.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt27_rbg_a.jpg
3
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt27_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_c.jpg
KABINKA VODICA-
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_d.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt22_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt37_rbg_a.jpg
x
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/01_vbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/eib/vt201_eib_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt618_lausitzbahn_b.jpg
xx
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt618_lausitzbahn_c.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/connex/wagenkasten_connex_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/desiro_vbg_b.jpg
xxl
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt561_lausitzbahn_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/15_vbg_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/44_vbg_a.jpg
cca
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt_lausitzbahn_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/33_vbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/bbg/5081561_bbg_d.jpg
complette
http://www.railfan.de/images/photos/new/
Odpoveď na príspevok #43212

Odpoveď na príspevok #43212

Reply on: FERDo #43212:
jedine ty si tu taky. ale to tvoj mysaci mozocek nepochopi...zato ukajat sa pri pisani takychto blbosti dokazes ? ? ?
LOBOGOVIA TRAPNY ?
Reply on: Trepko #43164:
Ty tu s kym kavu miesas ty sulin ☠
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: fobust #43200:
Hovoríme o výlukovom stave alebo o prevádzkovom? Nikdy som nemal problém sa na Vazovovej otočiť ani v plnej premávke a nikoho som nezdržiaval.. Ani nie je dôvod, keď je jedno rameno toho triangla len manipulačné (čo by teda po presmerovaní 7 a 11 nebolo, ale tie by zase nemuseli jazdiť práve v okamihu výluky).
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: občan Jozef #43202:
Myslíte konvencie alebo konzekvencie, prípadne máte na müsli nejaký úplne iný termit?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Papyr #43198:
A len tak mimochodom, 60 nie je deliteľné 8,5 s celočíselným zostatkom:
Máš tam interval 9+8+8+9+8+9+9.
Keď už, dáme 00 09 17 26 34 43 51, ale aj tkabudeme mať dvakrát po sebe 9:-P.
Reply on: občan Jozef #43202:
Tak tu nadriadeny akosi neradi chodia ?
Už niekoľký raz sa mi stalo, že vodiči linky č. 70, odchádzajúci zo zastávky "Nový most" (smer Mlynské Nivy a ďalej), neumožnia nastúpiť dobiehajúcim cestujúcim (najčastejšie z električiek) do ešte stojaceho autobusu. Dňa 13.4.2005 vodič tejto linky (odchod 07,15 hod.) úplne arogantne zatvoril dvere vtedy, keď dobiehjúci chceli vstúpiť do autobusu a napriek tomu, že musel čakať z odchodom pretože sa nemohol zaradiť do prúdu idúcich vozidiel, nastúpenie neumožnil.
Jeho majestát "vodič MHD" dal cestujúcej verejnosti jasne na javo, že nie doprava je pre ľudí, ale ľudia pre dopravu.
Myslím, že vodič s takýmto postojom k svojim "živiteľom" patrí "pod báger" (voziť zeminu) a nie na autobus.
V mene bezradne (ale aj pohoršene) odmietnutých cestujúcich mu ďakujem. Dúfam, že si tento príspevok všimnú aj jeho nadriadení a vyvodia voči nemu ( aj voči vyskytovaniu sa tejto primitívnej arogancie) zodpovedajúce konvencie.
no myslim ze keby tie 2 vyradene SADisticke plynove vrakosy venovali DPB, tak by sa celkom pozdvihla uroven cestovania, vyzeraju (aspon karoseriou) vyrazne lepsie ako 3600 s hrdzavou strechou 😃
Reply on: Vševedko samofandivý #43171:

To sa predsa nikdy tak nerobilo. ? Ale teraz vazne: Ono je to trosku ine tocit na triangli vozy uprostred mesta a ak este k tomu na triangli blokuju vozy tade ibe prechadzajuce. Ine je mat niekde na prdeli mesta triangel.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Papyr:Lebo sa mi nepáči?.
Reply on: Vševedko samofandivý #43197:
Interval 8-9 minut zodpoveda 7 spojom za hodinu, cize int. 8,5 minuty. Opakuje sa kazdu hodinu, napriklad takto:

00 09 17 25 34 42 51
00 atd

Este raz - preco teda 7,5 min. int. ano a 8,5 nie?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Martin Fundárek:Však v pripade intervalu 7-8 minút sa v skutočnosti jedná o interval 7,5 minúty,zaokrúhlený na celé minúty.To je súčasne aj odpoveď Andymu na otázku,prečo 7-8 minút áno a 8-9 minút nie.A na záver otázka:Čo to bolo,toten POINT?
Reply on: ufo #43194:
Ja som celé leto cestoval v tom úseku načierno, ale vždy som mal zlý pocit, keď som v Petržalke čítal ten oznam, že v prípade, že nemám lístok po hranicu pri kontrole, tak musím zaplatiť stonásobok prvého tarifného pásma, čiže 1000 Sk na IC. 🙂
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Martin Fundárek

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.