Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ešte dodám z Petržalky 5 pruhov z toho 2 odbočovacie - Nivy, Svätoplukova, 2 rovno a jeden odbočovací - Prievozská. Ani sem sa pruh pre BUSY v akomkoľvek smere nejak nevošiel...
Reply on: Andy #42170:
Beriem v úvahu len smer Prievozská - Nivy a Nivy Prievozská, aj keď by si určite našli uplatnenie aj z iných smerov, no kvoli existujúcej zástavbe to už je viac menej nemožné. Takže od Prievozskej - 5 pruhov z toho 2 odbočovacie do Petržalky, 2 rovno a 1 odbočovací na Košickú. Ten pre busy zároveň nebude, lebo končí v ostrovčekoch križovatky. Z tých dvoch čo idú rovno určite nebude jeden pre Busy. Situácia od Nív síce vyzerá pozitívnejšie - 5 pruhov z toho 1 do Petržalky, 3 rovno a jeden na Svätoplukovu. No mám obavu, že jeden z tých troch sa použije na odbočovací na Košickú (čo je z tohto smeru žalostne málo, chcelo by to dva odbočovacie). Ten kreténsky most vôbec nič nebude riešiť. Ucpe mesto každý deň.
Reply on: Vševedko samofandivý #42169:
To je úplne jasné. Len nemôžme čakať na rodnej hrude nejaké vyspelé a fér podmienky pre všetkých... ?
Reply on: Kami #42154:
A kedy končí tá zmluva? Nejakým dátumom alebo počtom kusov alebo čím je to ohraničené?
Reply on: sommelier #42168:
A ak by tam BUS pruhy boli, ako by na tej mape mali byť vyznačené? Lebo podľa mňa tam nič nenasvedčuje tomu, že tam určite nebudú.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: sommelier #42149:
No to som teda netvrdil ani omylom:-P. Ja som tvrdil len, že DP nemôže obísť vypísanie výberového konania na trolejbusy z dôvodu neexistencie viacerých dodávateľov, pretože sme členmi EÚ a všetci výorbocvia z EÚ majú právo na rovnaké podmienky účasti v tendri ako účastník z ČR.
Reply on: Andy #42165:
Veľmi nerád, ale musím ti zobrať ilúzie... Len medzi rečou, obidve tie križovatky mali byť podľa socialistického návrhu mimoúrovňové, riešené ako Hodžovo alebo Bajkalská. Lenže to stojí peniažky a vyzerá to potom strašne. Keby pospolitá vodičská spoločnosť vedela jazdiť po viacprúdových kruhových objazdoch, nemusel by byť na týchto dvoch križovatkách problém. Lenže problém je aj tam, že sa v Bratislave konal megabiznis zo Siemensom, ktorý dosáva semafory. Takže kruhovým objazdom zrejme na chvíľu odzvonilo. Keď sa pozrieš na http://www.metroba.sk/sk/index.php?page=kosicka_visual kliki na ZASTAVOVACÍ plán, urbanistická situácia zistíš, že po BUS pruhoch ani nápad. Pritom je tam každý deň prehliadka dopravných prostriedkov DPB, SADiek a podobných spoločností. Kreténizmus slabé slovo.
Na čelnej tabuli musí byť uvedené číslo linky, konečná zastávka, preklápaná s názvom mestskej časti. Ako pre alektričky, tak pre gumokoly!!!
Reply on: sommelier #42164:
Však hej, tá špeciálna linka k shopping parku "Trhovisko Miletičova" by tiež mala svoj nemalý význam.
...všetko lepšie ako návrh na smer Cintorín Ružinov
Reply on: sommelier #42162:
No ešte tam tie pruhy byť môžu, lebo si si mohol všimnúť, že celé to tam zatiaľ je provizórne. Až potom budem nadávať. 🙂
Reply on: Mike #42163:
Aj to by bolo dobré. No myslel som na vhodné spojenie pre stálu zákaznícku základňu nákupného centra Miletičova. Mali by dobrý spoj. Oni radi cestujú trolejbusmi.
Reply on: sommelier #42161:
Ten návrh linkového vedenia nemohli myslieť vážne. V extrémnom prípade by mohli ostať linky 78, 83, 86 a 92, ale iba špičkové, zakiaľ čo linky 80, 81, 82 a 89 za určitých okolností premávať iba v sedle, večer a cez víkend. Ale aj tak, pokiaľ to tí ľudia mysleli seriózne, tak sú buď mentálne narušení, alebo chcú naschvál ublížiť a potopiť bratislavskú MHD. ?
P. S. Ten trombelus, L221 keby odbočil z Košickej do ľava na Ml. Nivy a na Rajskú, tak je to dobrá, ekologická, náhrada linky 88 v čase uzavretého starého mosta. ?
Neviem ako často sa pohybujete na prievozskej, ale jazdný pruh pre busy je najmä od Miletičovej do mesta pre niektoré zvieratká z okolitých lúk, lesov a pastvín veľmi ideálne parkovisko. A v tomto trende sa bude zrejme pokračovať. Čakám ktorý deň tam namaľujú parkovacie miesta a možno osadia zamykacie tyče. A ktorý kretén nenaprojektoval pruhy púre busy na križovatke Nivy, Košická, Prievozská ??? Keď otvoria ten most tak tá križovatka bude také peklo... Tam si páni a dámy neraz pekne postojíme. Semtex na nich.
Reply on: Andy #42160:
no ono celkovo ten plán je tak decentne postavený na hlavu. Tá linka by podľa mňa mala smerovať niekam na Miletičovu respektíve vhodnejšou konečnou by rozhodne bola Jelačičova ako Ružinov. Podľa toho plánu by po Prievozskej a Gagarinovej chodil nejaký prostriedok MHD v špičke zbytočne často.
Reply on: sommelier #42158:
Veď hovoriť sa hovorí, ale videl už niekde niečo, čo by nasvedčovalo tomu, že tam skutočne budú tú trať stavať v najbližších rokoch? Jediné, čo som videl, bola tá zmienka o linke 221, ale zatiaľ nikde inde sa o žiadnej trati nepíše.
Ozaaj. Niekde som tu čítal, že už sa dal plynofikovať prvý Ikarus neviem či 415 alebo 435. Eee, je v programe kompletná plynofikácia týchto veľmi dobre udržiavaných pomaly za tie rôčky rozsýpajúcich sa konzerv z koncepcie 80 tych rokov ?
Reply on: Andy #42153:
No len o tom sa hovorilo už v roku pána, že cez ten piaty most, ktorý mal už stáť dávno pôjdu parohy do Petržalky... a podľa toho plánu to tak aj vyzerá. Kedy má byť hotová tá električka a celý ten bláznivý program ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Kami #42154:
Môžu, ale nemusia. A dúfam, že sa ani nebudú. Už sa teším, ako debilná Škodivka s Vrakosou budú zase žalovať DPO a DPB.
Vcera bolo ne stefanikovej vela gumokolov, ktore branili v jazde autobusom. nechapem, ci je tolko arogancie v ludoch alebo ci je to ludska hlupost.
kami-hej ja som kukal .. dispecerske ale nic tam premna .. nenajdem to co hladam ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.