Aj to by bolo dobré. No myslel som na vhodné spojenie pre stálu zákaznícku základňu nákupného centra Miletičova. Mali by dobrý spoj. Oni radi cestujú trolejbusmi.
Ten návrh linkového vedenia nemohli myslieť vážne. V extrémnom prípade by mohli ostať linky 78, 83, 86 a 92, ale iba špičkové, zakiaľ čo linky 80, 81, 82 a 89 za určitých okolností premávať iba v sedle, večer a cez víkend. Ale aj tak, pokiaľ to tí ľudia mysleli seriózne, tak sú buď mentálne narušení, alebo chcú naschvál ublížiť a potopiť bratislavskú MHD. ?
P. S. Ten trombelus, L221 keby odbočil z Košickej do ľava na Ml. Nivy a na Rajskú, tak je to dobrá, ekologická, náhrada linky 88 v čase uzavretého starého mosta. ?
Neviem ako často sa pohybujete na prievozskej, ale jazdný pruh pre busy je najmä od Miletičovej do mesta pre niektoré zvieratká z okolitých lúk, lesov a pastvín veľmi ideálne parkovisko. A v tomto trende sa bude zrejme pokračovať. Čakám ktorý deň tam namaľujú parkovacie miesta a možno osadia zamykacie tyče. A ktorý kretén nenaprojektoval pruhy púre busy na križovatke Nivy, Košická, Prievozská ??? Keď otvoria ten most tak tá križovatka bude také peklo... Tam si páni a dámy neraz pekne postojíme. Semtex na nich.
no ono celkovo ten plán je tak decentne postavený na hlavu. Tá linka by podľa mňa mala smerovať niekam na Miletičovu respektíve vhodnejšou konečnou by rozhodne bola Jelačičova ako Ružinov. Podľa toho plánu by po Prievozskej a Gagarinovej chodil nejaký prostriedok MHD v špičke zbytočne často.
Veď hovoriť sa hovorí, ale videl už niekde niečo, čo by nasvedčovalo tomu, že tam skutočne budú tú trať stavať v najbližších rokoch? Jediné, čo som videl, bola tá zmienka o linke 221, ale zatiaľ nikde inde sa o žiadnej trati nepíše.
Ozaaj. Niekde som tu čítal, že už sa dal plynofikovať prvý Ikarus neviem či 415 alebo 435. Eee, je v programe kompletná plynofikácia týchto veľmi dobre udržiavaných pomaly za tie rôčky rozsýpajúcich sa konzerv z koncepcie 80 tych rokov ?
No len o tom sa hovorilo už v roku pána, že cez ten piaty most, ktorý mal už stáť dávno pôjdu parohy do Petržalky... a podľa toho plánu to tak aj vyzerá. Kedy má byť hotová tá električka a celý ten bláznivý program ?
naprv bol tender na NPT a uzavrela sa ramcova zmluva na solo NPT Skoda. Nasledne bola zmluva na 1 kus 21Tr. Cize na zaklade ramcovej zmluvy sa dalej mozu kupovat NP Skody (24Tr).
To by najskôr museli do Petržalky postaviť trolejbusovú trať, aby bola 221 a s tým tak skoro nepočítam. Tie kĺbové budú na Dlhé diely, budú mať pomocný dieselový pohon. A 24Tr asi nebudú, prečítaj si pár posledných príspevkov...
to sa do Blavy dovlečie po spustení mosta ? Lebo v tom pripade budu jazdiť 202 krátke a 221 dlhé ? Lebo myslim, že dlhych by bolo na 201,202,212 a 221 maaalooo. Koľko bude tych 24riek ?
no ono v tendri na trolejbusy nejde až tak o veľa, ale netvrď mi, že EU je spásonosná, čo sa prehľadnosti týka. V prípade mosta Košická a toho mega tendra bola Európska rozvojová banka ticho (dávali tam 2 mld.) a rovnako ticho je aj teraz, keď sa pýtajú peniaze zo štátnej kasy... to len mimochodom... A ono je myslím dosť nákladná záležitosť pre akéhokoľvek výrobcu trolejbusov v EU robiť kvoli tým pár kusom za pár rokov z BA,KE,BB,ZA kompletné zastúpenie so servisom na Slovensku. Ale môžem sa mýliť a všetko môže byť inak...
exhiphopko