Presne tak, ked uz sa tam tolko prachov davalo tak sa malo dohliadnut ako sa s nimi naraba. Vobec celkovo mam pocit z DPB ako keby ich to moc nezaujimalo ze ako sa tam s cim hospodari. Keby ich to aspon trochu zaujimalo tak by vozovy park nemohol vyzerat tak ako dnes vyzera a tym nemam na mysli ze chybaju nove vozy ale skor to ako sa staraju o tie co maju.
PREŠOV - Primátori krajských miest požadujú od ministerstva financií vykrytie tohoročného deficitu vo financovaní mestskej hromadnej dopravy. Ak sa tak nestane, predpokladajú jej kolaps podobný tomu, aký sa objavil začiatkom tohto roka v Banskej Bystrici. Primátori sa na tom dohodli počas svojho dvojdňového zasadnutia, ktoré sa skončilo včera v Prešove. Podľa komuniké ide o nepríjemný vplyv fiškálnej decentralizácie pri presune financovania tohto druhu dopravy na samosprávy miest.
Primátor Žiliny Ján Slota povedal, že za všetky krajské mestá ide o výpadok asi 650 miliónov korún, v prípade samotnej Žiliny o 67 miliónov. "To sú už také peniaze, ktoré sa nedajú prehliadnuť," dodal. Podľa neho ide o vyhrotený problém vo všetkých krajských mestách.
Primátori podporili osobitné postavenie Bratislavy, ktoré jej primátor Andrej Ďurkovský charakterizoval ako požiadavku na samostatný vyšší územný celok. Slota k tomu poznamenal, že počet osem VÚC je pre Slovensko luxus. Podľa neho malo by byť VÚC podstatne menej, prihováral sa za model tri plus jeden.
Amos: SAMOZREJME ZE SA STAT MALO STARAL. Keby sa staral, tak by nelial peniaze do ciernej diery a hlavne by sa staral, ako ich DPB pouzije. A to iste plati aj pre Bratislavu. Strkat niekam nezmyselne peniaze je presne to iste, ako ich dat bezdomovkyni, co na Trnavskom myte vyvrskuje "na jedlo, na jedlo" a vzapäti ich preslope aj s nabijakom.
Čo to splietaš? Myslíš že doterajšie liatie takmer 1mld Sk do DPB - čiernej diery sa štát málo staral? Až keď si to toto mesto muselo začať platiť zo svojho tak zrazu sa staraju aj do toho ako DPB funguje. Dali spravit audit,...
Ma sa robit ten rozchod na 1435 mm. ? Pokial sa nepricinia k dielu a nezrekonstruluju ten rozchod hned , mozu sa ocakavat dalsie castejsie opravy kolajnic a tym peniaze zbytocne stratovo zasa nebudu. Bude tu jazdit nepohodlna historia a miesto toho aby sa vsetko dalo do spravnych kolaji, stale sa tu nieco udrziava a nebude to mat konca kraja. O com je to ake sa tu robia zmeny co ked to nema hlavu ani pätu. Treba razantne urobit prestavbu a nemusi sa tu dokola donekonecna diskutovat o niecom co sa nerobi, tak ako stara babka na slovensku povedala. Hlupost, peniaze su ale nie na spravnom mieste. Stat sa akosi nestara o kulturu cestovania a preto je tu tolko smradu od preplnenych ulic autami kde po jednom sa kazdy vyvaza, pretoze ktory hlupak vydrzi cakat na tie super metro intervali v Ba. Zasdtavky by vsak nemali byt na husto, a predlzit trasi kolajnic , vytvorit metro coje zeleznicou a zaroven elektrickou aby cim viac donutili cestujucich uvolnit stred mesta od pretazenych ciest a urobit kulturne pesie zony s parkami s prirodnym relaxom na oddych a zabavu. Kdesto tu vblave sa uz tieto volne priestranstva len zastavaju a zachvilu mame dialnicu vedla dialnice. Tak nech sa zobudia darmospaci na vedeni aby madari nekricali 100 rokov Budta Slovak
Prosim Vas, poradte mi. Uz sa ty takmer hodinu trapim vyhladanim spojenia a uz som bezradna. Potrebujem sa dostat na Galvaniho 2A a za cely svet neviem najst spoj, lebo zastavky v mape mhd sa volaju inak ako ulice a na normalnej mape zase nie su vyznacene zastavky mhd.
Mam otazocku: Moze vodic trolejbusu davat dole a znova nahadzovat palice pokial nema vypnutu elektriku vo voze (vravi sa tomu jazda?) Dnes rano som toho bol svedkom - nadherne zelene iskry ?
yale
prevádzkový úsek
Janíkov dvor – Šafárikovo námestie v Bratislave
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=73821