Mam otazocku: Moze vodic trolejbusu davat dole a znova nahadzovat palice pokial nema vypnutu elektriku vo voze (vravi sa tomu jazda?) Dnes rano som toho bol svedkom - nadherne zelene iskry ?
Môžem poprosiť šéfa stránky aby pridal odkaz do "Doprava na webe" www.mhdveslezsku.net Informace o dopravě Ve Slezsku (DP Ostrava, MDP Opava) obratom bude váš odkaz na stránku napísaný na našej stránke. Ďakujem
No bud som ja davno nebol v Bratislave, alebo ty davno v Prahe. Asi skor to prve. Heganie s elektrickami je normou aj tu, aj ked mozno na mensom % trati.
No to určite áno. Jednoznačne by som medzi tie prostriedky zaradil rozchod 1435 mm, ALE KEDŽE VIEM, že nie sú na to teraz PENIAZE, respektíve viem si predstavit investície do dôležitejších oblastí, naordinoval by som LEPŠIU ÚDRŽBU a kratší interval aby neboli sústavne pretažene vozidla čo má za následok taktiež skrátenú životnosť zvršku ako takého ? ? ? ?
Sranda, že v pioritách je stavba uvedená na rok 2005. Kým nezačnú stavať a neuvidím 24Tr alebo 25Tr vo vozovni neuverím. To isté platí aj o reko tratí.
Čo tie peniaze nehávajú pracovať na úrokoch? Ja viem, že pri 4% na 3mld. je to ročne 120 miliónov, ale aj tak. Tender nemôže trvať tak dlho.
Jedine, že by to mafia z obecného úradu KV a magistrátu chcela posunúť otvorenie pred voľby. Asi tam bude pes zakopaný.
Dobre, šak všetci vieme, že tu ukazuješ extrem, hovorím ti, ak si tam ešte nebol - myslím v Prahe, tak sa toam chod pozret a uvidiš že ani na tomto velmi zlom useku nezažiješ to večné mikotanie eliny zo strany na stranu ako to je velmi pekne citit na BA tratiach, aj nových....
Re #40971 Vševedko: Napíšem Ti iba tolko, že z pohladu normálneho cestujuceho je električka omnoho kludnejšia v tom starom úseku medzi Smíchovským nádražím a zastávkou Hlubočepy ako na podstatne novších usekoch električky v Bratislave únapríklad rekonštruovana trat pri Poluse, náb. armád. gen. L. Svobodu, trat do Rače......./na popísaných úsekoch sa ovela viac eliny kimácajú a sú nepokojné......
Počúvaj, na základe Tvojich jedno-jednoznačných vyjadrení som došiel k názpry, že Ty si nejaký špičkový odbprník na koľajové trate. Môžeš mi o tom niečo napísať?
Pozor! Prosime pozor! Od 15-02-2005 zacina nova sutaz pre cestujucich s nazvom ZABI ZACHARA, ZACHRANIS DPB! Vitaz vyhra rocny celosietovy cestovny listok na MHD. Podmienkou je zaslat co najviac spamov na adresy zachar.jan@dpb.sk a gr@dpb.sk. Ziadne nasilie plíz, jeho trafi slak aj sam od seba, ked strati spojenie so svojou cernoprdelnickou +kdh+ centralou!
Myslím, že vdaka tomu že je to na 1435 mm to nikdy nebude až take zlé ako pofiderne namontovane, zle navrhnuté a vyheglane bratislavske kolaje na 1000 mm rozchode ? ? ? ?
To čo je napr. medzi obchodnou a Blumentálom, to už nie je ani tankodrom.......
ranny cestujuci