Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ranny cestujuci #40982:
Nesmie, ale asi polovica vodicov to aj tak robi... 🙂
Reply on: Vševedko #40963:

Ty vies velmi dobre preco.
Mam otazocku: Moze vodic trolejbusu davat dole a znova nahadzovat palice pokial nema vypnutu elektriku vo voze (vravi sa tomu jazda?) ❓ Dnes rano som toho bol svedkom - nadherne zelene iskry ?
Reply on: d3k0 #40980:
dik
Reply on: F #40979:
Pridane 🙂
Môžem poprosiť šéfa stránky aby pridal odkaz do "Doprava na webe" www.mhdveslezsku.net Informace o dopravě Ve Slezsku (DP Ostrava, MDP Opava) obratom bude váš odkaz na stránku napísaný na našej stránke. Ďakujem
Reply on: Jonny #40973:
No bud som ja davno nebol v Bratislave, alebo ty davno v Prahe. Asi skor to prve. Heganie s elektrickami je normou aj tu, aj ked mozno na mensom % trati.
Reply on: Vševedko #40975:
No to určite áno. Jednoznačne by som medzi tie prostriedky zaradil rozchod 1435 mm, ALE KEDŽE VIEM, že nie sú na to teraz PENIAZE, respektíve viem si predstavit investície do dôležitejších oblastí, naordinoval by som LEPŠIU ÚDRŽBU a kratší interval aby neboli sústavne pretažene vozidla čo má za následok taktiež skrátenú životnosť zvršku ako takého ? ? ? ?
Jonny:Ak sú električky nepokojné,treba ordinovať upokojujúce prostriedky.
Reply on: Vrtacik #40964:
Sranda, že v pioritách je stavba uvedená na rok 2005. Kým nezačnú stavať a neuvidím 24Tr alebo 25Tr vo vozovni neuverím. To isté platí aj o reko tratí.

Čo tie peniaze nehávajú pracovať na úrokoch? Ja viem, že pri 4% na 3mld. je to ročne 120 miliónov, ale aj tak. Tender nemôže trvať tak dlho.
Jedine, že by to mafia z obecného úradu KV a magistrátu chcela posunúť otvorenie pred voľby. Asi tam bude pes zakopaný.
Reply on: tr3mp #40968:
Dobre, šak všetci vieme, že tu ukazuješ extrem, hovorím ti, ak si tam ešte nebol - myslím v Prahe, tak sa toam chod pozret a uvidiš že ani na tomto velmi zlom useku nezažiješ to večné mikotanie eliny zo strany na stranu ako to je velmi pekne citit na BA tratiach, aj nových....

Re #40971 Vševedko: Napíšem Ti iba tolko, že z pohladu normálneho cestujuceho je električka omnoho kludnejšia v tom starom úseku medzi Smíchovským nádražím a zastávkou Hlubočepy ako na podstatne novších usekoch električky v Bratislave únapríklad rekonštruovana trat pri Poluse, náb. armád. gen. L. Svobodu, trat do Rače......./na popísaných úsekoch sa ovela viac eliny kimácajú a sú nepokojné......
Reply on: Ujo ASYNCHRON #40969:
hehe, to myslis vazne ? Len nech mi nezablokuje moju IPcku... ale zas, tyzdenny celosietovy by sa mi hodil ?
Reply on: Jonny #40966:
Počúvaj, na základe Tvojich jedno-jednoznačných vyjadrení som došiel k názpry, že Ty si nejaký špičkový odbprník na koľajové trate. Môžeš mi o tom niečo napísať?
Reply on: tr3mp #40968:
Čo z toho bude na obchodnej a čo na Radlinského?
Pozor! Prosime pozor! Od 15-02-2005 zacina nova sutaz pre cestujucich s nazvom ZABI ZACHARA, ZACHRANIS DPB! Vitaz vyhra rocny celosietovy cestovny listok na MHD. Podmienkou je zaslat co najviac spamov na adresy zachar.jan@dpb.sk a gr@dpb.sk. Ziadne nasilie plíz, jeho trafi slak aj sam od seba, ked strati spojenie so svojou cernoprdelnickou +kdh+ centralou!
A ked už sme pri tom, u nás je badatelnejší fenomén rozkúskovanosti /nová trat napojená na dezolatnu/ - nemožnost spravit už celý úsek
Reply on: Papyr #40955:
Myslím, že vdaka tomu že je to na 1435 mm to nikdy nebude až take zlé ako pofiderne namontovane, zle navrhnuté a vyheglane bratislavske kolaje na 1000 mm rozchode ? ? ? ?

To čo je napr. medzi obchodnou a Blumentálom, to už nie je ani tankodrom.......
Reply on: Isidor #40954:
Diky, ale tento odkaz je asi pre niekoho iného, ja tú trat dobre poznám ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.