No, v Ikáči 280 je to jasné, tam Ti nohu zlisuje a dvere sa zatvoria:-D.
Jasné, že sa každému môže stať, ale zodpovednosť si holt niesť musí. Kedy kontrolka zhasne je samozrejme otázka nastavenia a vodič A/T si to aj tak musí paralelne odsledovať v zrkadle. Ale čo taký chudák cingáč, keď u posledných dverí sa musí len na tú kontrolku spoľahnúť (nota bene len jednu spoločnú pre všetky dvere).
OK Zrusme rezinky najprv u nasej vlady a potom aj v Mhd atd. Preco by ich mali rusit to neviem, ale asi si nebol dobrym zelezniaciarom ako to z tvojich odpovedi a diagnoz vypliva. Neviem kto si co si , ale dalo by sa podebatovat o tomto dakde pri dobrom pivku a povymienat si nazory ako tu po sebe stekat. Ani Beusaci a ani Zelezniciari to nemaju lahke tak preco rypat do toho. Ja nemam proti MHD nic a ani proti ZSR, ale mas pravdu chyby su tam urcite.
OK o 18-19 v Graffity v Ovsisti na pive. Ak nevyhovuje tak kamo potom vsetko dobre. ? ? ? ? ?
hmmm inak uz daavnejsie som robil pokusy v Ikaruse 280 a v KAROSE! a nechal som si pricviknut nohu no zial, vypinac uz nesvietil a to znamena ze su dvere zavrete, iba ja som to od bolesti skoro nevydrzal ? ! Cize neviem to presne posudit kedy ta kontrolka zhasne a pri akom uhle uz zhasne! To musela byt velka nahoda, ze ju prevliekol cez tu cestu ? ! Jedine ze pozornost vodica vazne nebola dostatocne venovana, co asi aj bolo tak, ale nikdy nehovor nikdy stat sa to moze hocikomu! ?
TAk to je. Ale ked zoberiem do uvahy, ze na vsetkych zastavkach a v niektorych staniciach si vlak vpravuje vlakova cata sama a vypravcu k tomu nepotrebuje, tak davanie zodpovednosti za zavrete dvere na vypravcu je zvlastne. Ale ked tam ta cervena capice je tak nech sa snazi. Zial predpisy trochu zaspali dobu, ved uz bude pomaly kazdy eiznbonak z inej firmy.
Re vagonove dvere: aj zasluhou modrogumnikov splesnene gyorske vozy, pov. Aa, ABa, Ba, Bac a Bai dodavane od roku 1968 MALI vzduchove valce na zatvaranie dveri, obvod ich DIALKOVEHO ovladania a elektromagneticke zamky blokovania pocas jazdy.
Tiez vrely suhlas...konecne by sa s tymi dementnymi vandalmi (pretoze nech si tvrdi kto chce co chce, nic ine ako vandalizmus to nie je) dal spravit aspon aky-taky poriadok...:) Ak chcu mat priestor pre umenie, ako o svojich duchaplnych vytvoroch s oblubou hovoria, nech si ho vybavia legalne, a nie cmaraju po vsetkom, co je aspon trochu verejne, a teda nie ich vlastne. Neviem co im napriklad brani pocmarat budovu vlady, parlamentu, alebo nejake poslanecke ci vladne bavoraky...zeby sa niecoho bali? ?
Pištík môj, keď ja som vedel, kedy môže výpravca vypraviť vlak, keď ty si ešte do pomocnej modrogumnej školy chodil, tak si môžeš vysvetľovanie ušetriť.
Ešte by ma zaujímalo, ako umiestniš návesť voľno k pravej strane vlaku v stanici bez odchodových návestidiel, poprípade so skupinovým odchodovým návestidlom?
Milý môj,ak by si vedel čítať, tak by si si prečítal, že som napísal "s výnimkou vozňov s centrálnym zatváraním dverí". Okrem toho na to, aby sa napríklad na vozni radu Bdmtee, Bmee, BDshmeer a podobne zatvorili dvere automaticky po prekročení rýchlosti 5 km/h, treba mať prepojené žlté hadice.
"O zatovrení dverí na vagónoch" je zodpovedná výhradne vlaková čata,cestujúci nemá stanovenú povinnosť zatvárania dverí. Vždy som na vlaku dvere za sebou zatvoril ale tuším to prestanem robiť, aby sa modré gumy spamätali z toho, čo si myslia, že je povinnosťou substrátu.
S pozdravom ZRUŠIŤ REŽIJKY!
Ded Vševed
Vševedko
Jasné, že sa každému môže stať, ale zodpovednosť si holt niesť musí. Kedy kontrolka zhasne je samozrejme otázka nastavenia a vodič A/T si to aj tak musí paralelne odsledovať v zrkadle. Ale čo taký chudák cingáč, keď u posledných dverí sa musí len na tú kontrolku spoľahnúť (nota bene len jednu spoločnú pre všetky dvere).