Inak ked ste pritom, dnes si vodic (teraz vaham, ci mam napisat cislo..., ale bola to karosa) isiel s otvorenymi dverami.
Teda ono dosiel na S kralika mrte narvaty. Ja som nastupil (nebudem sa drzat pravidla ze pockam na dalsi-prazdnejsi spoj, lebo taky by sa najskor dostavil asi o 11.00 a o 8.00 musim byt v skole )tak, ze som stal na poslednom schodiku. Baba co bola vedla mna ale bola moc tlsta a dvere neprilahli (bola tam asi 7cm fuga), potom sa ale dala tak, ze dveram nic nebranilo aby sa zavreli, no napriek tomu ostali polootvorene. Vodicovi asi nesvietila kontrolka alebo to ignoroval, ja som sa samozrejme uz videl pod kolesami. Ktovie kebyze sa take nieco stane, a niekto zahynie, koho to bude chyba.
akoze Kolorko, sorry, ale ty tu pises absolutne... ehm... ved vies co, uplne nepostatne veci, furt tu floodujes, nikoho nezaujimas, pouzivas smajle, co ani nie su na vyber, a ked si niekto nahodou dovoli to co ty, hned sa stazujes...
No vsak jasneee ano chapem tvoju myslienku... Treba byt pozorny viac ?
Ale ked mi kamos pricvikol na konecnej nohu v tom ikaci tak som skuvinal, dost sleha
Nebol som ani dobrým ani zlým železničiarom, nebol som nikdy žiadnym modrogumníkom:-).
A na pivo s Tebou môžem ísť najskôr tak v piatok večer po príchode EC133, takže zatiaľ všetko dobré aj Tebe:-P.
Nie, zodpovednosť je na vlakovej čate, to je jednoznačné. Ale keď už tam výpravca je, tak by nemal prihliadať porušovaniu predpisov. A môj všeobecný názor na červenočapičiarov poznáš - kde sú samostatné odchodové návestidlá, nemá červená čapica, tretí spôsob brzdenia, čo pohľadávať:-P.
No, v Ikáči 280 je to jasné, tam Ti nohu zlisuje a dvere sa zatvoria:-D.
Jasné, že sa každému môže stať, ale zodpovednosť si holt niesť musí. Kedy kontrolka zhasne je samozrejme otázka nastavenia a vodič A/T si to aj tak musí paralelne odsledovať v zrkadle. Ale čo taký chudák cingáč, keď u posledných dverí sa musí len na tú kontrolku spoľahnúť (nota bene len jednu spoločnú pre všetky dvere).
OK Zrusme rezinky najprv u nasej vlady a potom aj v Mhd atd. Preco by ich mali rusit to neviem, ale asi si nebol dobrym zelezniaciarom ako to z tvojich odpovedi a diagnoz vypliva. Neviem kto si co si , ale dalo by sa podebatovat o tomto dakde pri dobrom pivku a povymienat si nazory ako tu po sebe stekat. Ani Beusaci a ani Zelezniciari to nemaju lahke tak preco rypat do toho. Ja nemam proti MHD nic a ani proti ZSR, ale mas pravdu chyby su tam urcite.
OK o 18-19 v Graffity v Ovsisti na pive. Ak nevyhovuje tak kamo potom vsetko dobre. ? ? ? ? ?
hmmm inak uz daavnejsie som robil pokusy v Ikaruse 280 a v KAROSE! a nechal som si pricviknut nohu no zial, vypinac uz nesvietil a to znamena ze su dvere zavrete, iba ja som to od bolesti skoro nevydrzal ? ! Cize neviem to presne posudit kedy ta kontrolka zhasne a pri akom uhle uz zhasne! To musela byt velka nahoda, ze ju prevliekol cez tu cestu ? ! Jedine ze pozornost vodica vazne nebola dostatocne venovana, co asi aj bolo tak, ale nikdy nehovor nikdy stat sa to moze hocikomu! ?
TAk to je. Ale ked zoberiem do uvahy, ze na vsetkych zastavkach a v niektorych staniciach si vlak vpravuje vlakova cata sama a vypravcu k tomu nepotrebuje, tak davanie zodpovednosti za zavrete dvere na vypravcu je zvlastne. Ale ked tam ta cervena capice je tak nech sa snazi. Zial predpisy trochu zaspali dobu, ved uz bude pomaly kazdy eiznbonak z inej firmy.
Mat3j
?