Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: COLOR #37742:
Hlavný je predsa cieľ, nie? Vlky aj tak budú ďalej čakať na tramvaj. A potom je aj druhá skupinka ľudí, ktorí keď nadobudnú dojem, že dlho nič nešlo (cca 3 minúty) a uvidia na Karloveskej autobus, tak sa mu iniciatívne hádžu do cesty aby im zastal. A tiež nehladia na transparent, že je to 34/83 a ide tankovať... ?
Reply on: Max #37741:
V pripade vykolaju nebeha X1, ale 71, 83, 34, 85.. Az ked dorazi niekto iniciativny z iMHD tak si vodici nahodia spravne linky.. ?
Reply on: Piol #37734:
Tú X1 musel spomenúť, veď je to tá najdôležitejšia linka, v prípade každej nehodičky, či poruchy alebo výkolaju, nahradzuje predsa linky 1, 4, 5, 9, 12, 17 ! ?
Reply on: COLOR #37731:
netušíš, čo to bolo za vola? ?
Pre vsetkych, kto NEVIE CITAT, alebo su pre neho tie pismena PRILIS MALE :

V TOM NAPISE DOLU JE PISANE, ZE STRANKY WWW.IMHD.SK NIE SU STRANKAMI DOPRAVNEHO PODNIKU. TO ZNAMENA, ZE UZ RAZ A NAVZDY BY STE SI MOHLI PRECITAT A UVEDOMIT, ZE VASE ZAZITKY S NEKVALITNOU MHD TU NIKOHO NEZAUJIMAJU, RESP. AJ KED ZAUJMU, NIC NEVYRIESIA. OBRATTE SA PRETO PROSIM NA WWW.DPB.SK !!!

Dufam, ze to je uz dost velke na to, aby to niekto pochopil/vedel precitat.... ?
Zdravim cestujucich i necestujucich MHD v Bratislave, no najma kompetentnych v oblasti "kvality a sluzieb" v DPB.

K uz niekolkokrat spominanej teme - vyluka elektriciek v Raci, mam ZNOVU "mily" zazitok. Dnes (10.11.04) nam opat na oblubenej zastavke linky X3 - ZST Vinohrady (smer Raca) - dal vodic najavo, aky je "dolezity" kazdy jeden cestujuci pre MHD.
Je prijemne vnimat, ze napriek neustale sa zvysujucimi cenami prepravy, sa zvysuje aj kvalita nasho cestovania.

Touto cestou pozdravujem vodica, ktory opustal spomenutu zastavku dnes o 9.09. Ano - nemylite sa! Vodic najprv z nepochopitelnych dovodov pockal na zastavke (cca 2 min.), pozerajuc sa na dav ludi, ktori vystupili z elektricky a po prechode vsetkych cestujucich (ktori sa potesili, ze PRIPOJ je tam, kde ma byt) na druhu stranu cesty, opustil pred nosom zastavku s takmer prazdnym autobusom!

Pytam sa, nie je linka X3 nahodou PRIPOJ, ktory prepravi cestujucich po opusteni liniek 3, 5 a 11??
Ma zmysel vobec striktne (aj ked pochybujem, ze to slovo vobec v suvislosti s MHD mozno pouzit) dodrziavat cestovny poriadok pri pripoji X3?! Ved ucelom bolo predsa prepravit cestujucich po NUTENOM opusteni spoja z dovodu vyluky!!!

Nech sa nad tym kompetentni trosku zamyslia a rovnako ako prispievatel zo vcera im prajem kazdodenny relax pri vyuzivani spominanej linky...

A na zaver - ocenujem snahu MHD a magistratu BA presvedcit ludi, aby uprednostnili vyuzivanie hromadnej dopravy pred osobnou.

Po niekolkorocnych skusenostiach s MHD to beriem ako celkom vydareny zart!

A mimochodom, netreba ani hovorit a o tom, ze v kulture cestovania nas "prekonavaju" snad len staty ako India, Banglades a pod.
Reply on: Vševedko #37736:
Prepravny substrat to jest substrat urceny na prepravu 😉 ... pokial to niekto chape inak, tak sa ozvite ?
Reply on: Fantom 007 #37719:
Heh, opakujem, že by si si láskavo mohol analyzovať výraz "prepravný substrát" a zistil by si, že je to logický nezmysel. Jedná sa o PREPRAVOVANÝ SUBSTRÁT.
Napísal som opäť vedeniu Dopravného podniku, tak si dovolím podelíť sa s tým aj na tejto stránke

Je naivné sa domnievať, že starým časom odzvonilo. To, že Vašimi činmi vzdávate hold určitým minulorežimovým tradíciám, ma preberá z tejto naivity. Oprášenie spartakiády a nacvičovanie výstupov (nástupov a prestupov) s cvičencami (cestujúcou verejnosťou) sa zdá, má podstatne hlbšie korene, ako som si myslel.
Nie je to tak dávno (17.5.2004), keď som sa okrem iného dotkol aj problému výluk (citujem : „Tiež nás nesmierne tešia neustále výluky, hlavne však ich dĺžka v počte dní. Veľmi nám to spríjemňuje naše cestovanie a už to ani nestíhame sledovať kde, kedy a koľko. Ako bývalý zamestnanec železničného staviteľstva sa len nestačím diviť, ako si to z časového hľadiska viete pekne dlhodobo rozložiť a určite aj zdôvodniť. Aj za "mojej éry" sa takéto práce uskutočňovali a to, že tieto činnosti sa vykonávali aj po sobotách, nedeliach či po nociach bolo pravdepodobne omylom a je to už prekonané. Ľudia si zvyknú. Ja však nie.“).
Z hľadiska prepravy verejnosti do Rače a z nej je to už u vás pomaly rutinná záležitosť či račiansky folklór a tak na tejto trase jedna výluka strieda druhú. Za posledné 3 či 4 roky ich bolo „požehnnane“. A pritom jedna bola priam gigantická, keď celý úsek medzi Vinohradmi a Komisárkami prešiel celkovou, generálnou rekonštrukciou. Nie je mi jasné, keď po takejto rozsiahlej a náročnej oprave treba znova vykonávať identické činnosti za peniaze daňových poplatníkov a „spríjemňovať“ im už beztak „radostné“ cestovanie. Nuž Spartakiáda má svoje tradície a netreba nechať jej účastníkov vyjsť z cviku.
Netvrdím, že nemohlo prísť k nejakej krízovej situácii. Ale jej riešenie nemôže byť na úkor cestujúcej verejnosti. Tobôž, ak tam vládne taký pracovný harmonogram (viď. citát) a neutíchajúce pracovné nadšenie, aké možno vidieť na spomínanom úseku. (Napr. v sobotu 6.11.2004 cca o 10.00 hod som mal možnosť vidieť na danom úseku až 6 pracovníkov a o cca 13.30 hod. už ani nohy, podobne je to tak aj v pokročilejších popoludňajších hodinách cez pracovné dni). Ale čo sa dá už robiť, keď je to naplánované a vykalkulované na presný počet dní. Spartakiáda je totiž všemocná.
Nie je nič krajšie pri nacvičovaní spartakiády ako ochota a ústretovosť vašich niektorých vodičov. Hlavne v takomto „vľúdnom“ počasí. Nič vás nepoteší viac, ako keď vodič linky X3 vám dá jasne najavo, ako s vami súcití. Pri prestupovaní na Vinohradoch z prichádzajúcej električky a smerovaní po prechode k „jeho“ stojacemu vozidlu, vám svojim manifestačným odchodom dá jasne najavo, kto je pánom na cvičisku (piatok 5.11.2004 o 22.10 hod.). Dovoľte mi teda, aby som sa mu touto formou poďakoval. (A samozrejme aj vám). Ešte lepšou formou odmeny by však mohla byť jeho fotografia pred rozvinutou zástavou vašej firmy, či nastúpenou jednotkou vašej organizácie.
Ak sa vám bude (samozrejme zase) zdať, že ide akožeináč „o kritiku a invektívy a že by som mal vyberať slová, nakoľko aj vo vašej spoločnosti pracujú ľudia, ktorým záleží na kvalite poskytovaných služieb a rovnako aj ich mrzí súčasná situácia v električkovej doprave“, tak vás potom pozývam na pravidelné cestovanie medzi pravidelných i nepravidelných účastníkov spartakiády. Možno sa dozviete toho viac.
Hoci sme v tomto prípade na jednej lodi MHD a spája nás jeden verejný záujem (a vesmír), tak si myslím, že to naše spoločné cestovanie a nacvičovanie spartakiády nehrozí.


V Bratislave 9.11.2004 Miroslav Daniš
Reply on: Piol #37733:
upps .. som omylom odoslal skôr tak ešte raz:

http://www.karloveskerameno.sk/lokalita.asp
Pekné domčeky ale človek čo programoval ten web sa asi do mhd vyzná

"Prístup mestskou hromadnou dopravou je umožnený viacerými spojmi. Sú to napríklad električky 1, 4, 5, 9, 12, 17 a autobusy 32, 29, X1."

Asi opísal zo zastávky čísla a nevšimol si že X1 je náhradná doprava

? ?
http://www.karloveskerameno.sk/lokalita.asp
Pekné domčeky ale človek čo programoval ten web sa asi do mhd vyzná ?
""
Asi opísal zo zastávky čísla a nevšimol si že X1 je
Reply on: 37723 adresa Color dpb - mhd des #37730:
☺ ? zlepsil si mi naladu hned rano. Velmi by som sa divil ak by som videl Colora za volantom IGK!
BTW: ja busovu dopravu vyuzivam denne, aj linky 88, 68 a podobne.
Reply on: 37723 adresa Color dpb - mhd des #37730:
Ja auticko nemam mily moj a snad ani mat nebudem. Cestujem tramvajami kazducke pracovne rano - a tiez sa mi obcas stane sa sa nevopcham. A preco nic nebola pravda?

Nepatrim do DPMB ani do DPB
Neodbavujem sa na CP
Krize sa ti za 8 zastavok neodbavia
v=30 km/h neplati vsade. Napriklad tramvaje nemaju problem aj v=60km/h ked sa chce, a busy tiez. To mozno v Petrzalke ale nezovseobecnuj.

Staci? ?
37723 adresa  Color   dpb  - mhd   des

37723 adresa Color dpb - mhd des

Tak Ty si nie cisty, ked ani jedno slovo nie je pravda. Netreba byt dopravak v MHD, ale staci sa vozit v tych nasich tzv skatulkach. Sardinky v oleji sa maju z nas asi najlepsie. Takze sa uvedom kamo a necestuj autom ale vyuzivaj busovu dopravu. ? ? ?
Reply on: yale #37727:
ten výraz "trvalé provizórium" je úplne perfektný, najma pre Bratislavu ☺ ☺ ☺

A aj s tým ostatným máš bohužial zhruba pravdu... ? ? ?
Reply on: TeBeCe #37725:
presne tak, a ked je leitadlo lacnejsie ako 1.tr v IC tak preco to newyuzit 😉
Reply on: El Sergio #37677:
Tá mapka dopravy v roku 2010 umožňuje viac výkladov, môj posledný je taký, že

- v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.

- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.

Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu 😞

Ešte že nás baví byť Bratislavčanmi...
Reply on: TeBeCe #37725:
Mali by to spraviť tak ako v električkových duplákoch. Prvá aj druhá trieda za rovnakú cenu. 😉
Reply on: Bon-Cu #37689:
no jo, a nas co len 1. triedou cestujeme, by to vyslo aj dost draho ?
Reply on: 37710 mas/te 100% pravdu! #37723:
Nic z toho nie je pravda, holt smola ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement