Tá mapka dopravy v roku 2010 umožňuje viac výkladov, môj posledný je taký, že
- v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.
- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.
Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu
DPMB-Color ak patris k dopravakom a odbavujes sa na cestovnych poriadkoch tak odkazujem celemu menezmentu, ktori dava do obehu v lete vykurene a v zime vyzimene linkove spoje nech sa v nich vezie nie 1 , 2 zastavky ale takych 8 a myslim, ze sa kazdemu svoje vlastne krize odbavia na nom. Dik to viem kam sa treba obratit ze na DPB.SK. Color dik este raz a prijemne cestovanie so super vodicmi s tzv vyhliadkovymi max. v=30 km/h bus vodicmi hoc akeho spoja. ? ☺ ? ? ? ?
Reply on: DAKUJEME DOPRAVNEMU PODNIKU O ZAZITKY!#37709:
Nie odpad, ale prepravny substrat, cize este horsie ako odpad ?
Dotycny ujo linkovac (dez)informatik cestuje MHD do roboty, ale pouziva vyhradne linku c. 78 po trase Nam. Hraniciarov -> Mala Scena, cize sa nanho kratka linka 88 nevztahuje. Ludia, ktori by mu to mohli zatrhnut a maju na to kompetenciu pouzivaju sluzobne IGK, takze im je to jedno.
to teda je, a vo vsektom. Rano idem na elektricku,nebezal som na 14, vsak pojde 8,9, a co dalsie doslo-znova 14. Pekne 15 minut v tej zime som si postal rano pred siedmou. Idem zo skoly, dosla 68 kratka nezmestil som sa do nej, dalsich 30 minut statia na zastavke. Pri prestupoch dalsich 20 minut cakania. 65 minut cisteho cakania na zastavke v hnusnej zime... to je hlavne mesto. A to som bol len v skole, ktoru mam cca 6km od domu. ? ? ? ?
NEVIEM KTO Z DOPRAVNEHO PODNIKU CESTUJE DO PRACE, ALE ODPORUCAL BY SOM TOHO KTO SCHVALIL SOLO BUSY Z OVSISTA NA SAFARIKOVE A TIE ICH 12-20 MINUTOVE ODCHODY NECH TYMI SPOJMI CESTUJE, ALE V DOPRAVNEJ SPICKE A 2 NAKUPNYMI TASKAMI A 3 MALYMI DECKAMI. AK TO ABSOLVUJE TEN KRATKY ZAJAZD, NECH PODA SVOJE VYSVETLENIE, CI CESTOVAL AKO CLOVEK ALEBO AKO DAKY TZV ODPAD!
12 - 20 MINUTOVE ODCHODY SA NETYKAJU LEN LINKY 88, ALE AJ OSTATNYCH DOPRAVNYCH SPOJOV NA UZEMI BRATISLAVY.
NIC MA NEPOTESI AKO LINKY 83 A 84 PRI SAV A PRED TYMITO SPOJMI LINKA S CISLOM 93 AL. 81 ZATVARAJUCA DVERE A PRESTUPIT Z 83 NA 81 AL. 93 NIE JE MOZNE. CIZE, CO Z TOHOTO VYPLYVA TRAPME SA DALEJ SAK NAS DPMB MA NAS OBCANOV NA HAKU! DAKUJEM ZA PRIJEMNE CESTOVANIE V MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
yale
- v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.
- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.
Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu
Ešte že nás baví byť Bratislavčanmi...