Zbezne som pozrel petrzalske linky a naratal som rano 121 klbovych (vratane napr. 88) a 26 solo spojov. To je nominalna kapacita 20 750 cestujucich.
To dava 52 suprav po 400 miest.
Bez Pristavneho mostu 16k, teda 40 suprav za hodinu.
To vsetko v extremnom pripade ze cez Novy, Stary a Kosuthov most nic ine nepojde.
To dava 52 suprav po 400 miest.
Bez Pristavneho mostu 16k, teda 40 suprav za hodinu.
To vsetko v extremnom pripade ze cez Novy, Stary a Kosuthov most nic ine nepojde.
yale
Na rozdiel od povrchovej dráhy, podzemný systém má svoje čaro aj v tom, že úplne mení vzťahy medzi prepojenými lokalitami. Ak sa hlavná stanica ocitne uprostred vnútorného dopravného kruhu, bude jej význam aj napriek jej excentrickej polohe ďaleko vyšší, ako v prípade "priečneho vyosenia". Preto trasovanie B vidím ako prínos, povrchom sa na stanicu rozumne dostať nedá.
V prípade preferencie v centre, neviem, či to nie sú prehnané nádeje - niečo ako bezpodmienečná preferencia električky v prípade hustej prevádzky dosť dobre nie je možná, v prípade povrchového križovania s dopravnými okruhmi už vôbec nie, navyše v centre chodia chodci, dopravná obsluha... ak by sa IAD vylúčila z úseku Vajanského nábrežia medzi nám. Ľ. Štúra, zo Šafka, zo Štúrovej, Kamenného námestia a SNP, bolo by to o niečo lepšie, ale rýchlosť prevádzky bude stále nízka.