Reply on: enge #36912:
Ale pre obyvatelov Luk by to mozno bola zbytocna zastavka navyse a tym padom aj spomaleniea viac ludi...A ze su tam 2x semafory,ide o to,ze v akom smere.Urcite zaberu menej casu v priamom smere po hlavnej ako pri odbocovani na/z vedlajsej.Ale spravodlivo to neviem posudit.Mozno mas pravdu...(ale skor nie) ?
Ámos
Aj keď keď sa tak pozerám na tú schému, tak som našiel jeden veľký mínus toho návrhu. Dúbravčania, Račania a Ružinovčania by nás zabili, že sa nedostanú priamo na Obchodnú (tým na Hodžko) a na Kapucínsku (tým na Zochovu). Ja viem, že prestup by mali do 2minút v špičke, ale vysvetlite to im. A páni starostovia a poslanci chcú byť predsa znovu v úrade...
No možno by to však ľudia pochopili. ?
S čím nesúhlasím je most. Ako aj to čo máme teraz hovorili, že bude maxi na 10 - 15 rokov. stojí to už takmer 60 rokov.
Most Košická je postavený na 100 rokov. Preto ho nemalo zmysel stavať, veď čo je to 100 rokov v živote mesta. Som si istý, že keď most zrekonštrujú, tak vydrží viac ako 15 rokov. Určite do tých 40.
Prosím vysvetli, čo si myslel vetou: "vozidlá umožňujúce rýchly nástup v úrovni podlahy (alebo aspoň s nízkou podlahou)" Myslel si na ULF? Trochu drahý špás, hlavne keď jednu elinu preplatím o 15miliónov a za 30 miliónov môžem po celom meste zvýšiť obrubníky na zastávkach na 350mm od t. kolajnice a vybudovať k nim bezbariérové prístupy.