Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: El Sergio #36891:
A myslím, že prax jasne dokazuje, že to zvrhlosť veru je. A poriadna.
Obávam sa však, že ani navrhovaná električka do Petržalky nič nevyrieši. Tá sa totiž bude chovať ako blbé metro. V najfantastickejších snoch by som Petržalke prial električkovú SIEŤ (nie trať).
Reply on: Vladimír #36890:
V Petrzalke sa tato zvrhlost deje uz minimalne 30 rokov... ? ?
Reply on: spokojný čitateľ #36888:
Ekonomicky by bolo najlepšie celú dopravu zrušiť, pretože by na ňu neboli žiadne náklady 😉
Teraz vážne... takto sa uvažovať nedá. Je podľa mňa úplne zvrhlé, aby nosným dopravným systémom na ktoromkoľvek sídlisku bol autobus.
Jedna zaujimavost, ak sa to uz dostalo na net, tak sa ospravedlnujem (zial nemam cas citat starsie prispevky':
Vo stvrtok sa zacala budovat svetelna signalizacia na krizovatke ulic Saratovska-Drobneho-Repasskeho a v piatok sa v suvislosti s tym zacala budovat signalizacne (preferencne) semafory na zastavkach Drobneho smer Dubravka a OD Saratov v smere do mesta.
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Reply on: Vladimír #36884:
Podľa mňa by bolo ekonomicky (aj keď ekologicky asi nie) najlepšie riešenie, keby sa na Dlhé Diely nasadili nejaké nové kvalitné a výkonné kĺbové autobusy. A to by ste už asi nemuseli byť závislí od električiek.
Reply on: Andy #36885:
To by mohlo byt aj pozitivum, ak by bol lepsi interval. Ale asi nebude 😃
Reply on: si #36883:
Neviem ako DPB zalezi na kontraproduktivite,ale urcite mas pravdu,ze sakopa liniek porusi alebo prinajmensom rozseka.A tie nove linky,to teda neviem... ? Ved budu nove trolejtrate,tak naco? ?
Reply on: si #36883:
A zabudol si dodať, že vznikle liniek menej ako zanikne. 😉
Reply on: fobust #36825:
Myslím, že všetci poznáme Tvoje názory natoľko dobre, že nám bolo od začiatku jasné, že Erik sa nerovná fobust 🙂

Re #36829 Lucia: Dobre - vadia Ti prestupy? Keď si tak veľmi za duobusy, vieš mi povedať, v čom pre Teba budú prínosom? Veď pokiaľ viem, dubusy mali premávať PRESNE A DOPÍSMENA na trase súčasne L33. Takže sa síce povezieš pod drátom, ale nič to nemení na tom, že na Molecovej vystúpiš a budeš čakať na elinu.
Duobusy majú podľa plánov využívať diesel pohon iba na výjazdy a dojazdy do vozovne. V priebehu služby by mali jazdíť ako trolejbusy medzi Molecovou a Kuklovskou.
Podľa mňa by sa na Dlhé diely najviac hodila električka.

Re #36870 Andy: 😃
Reply on: El Sergio #36880:
no take linky 96 alebo 97 poslat z pristavneho mosta na ten prave stavany by bolo podla mna dost kontraproduktivne obdobne ako 68 alebo 198... ale myslim si ze po otvoreni toho mosta sa dost znacne pomeni linkove vedenie, teda ze to nebude presmerovanie liniek ale ze par liniek zanikne uplne a bude vytvorenych par novych liniek....
btw. ked stlacenym lavym klikom prejdete po smajlikoch,miestami vznikaju celkom zaujimave utvary... ?
Reply on: spokojný čitateľ #36878:
Mozem to potvrdit.Mam dokonca mapu z roku 1996,na ktorej je spominana.Konecnu mala na Kaukazskej a zastavka bola na krizovani s Hrobarskou(ako dnes X82).Neviem preco ju zrusili,ale bolo to niekedy medzi tym 1.2.´96 a 1.6.´96,lebo na mape z tohoto datumu uz neexistuje...Mozno to bude vediet Vsevedko. ?
Reply on: aNTI #36875:
No predsa vsetky linky zo Stareho a Pristavneho mosta presunu na ten novovybudovany(zatial bez nazvu) most,no nie? ? Ved ked ho uz postavali,tak ho aj patricne budu chciet vyuzit... ?
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Reply on: spokojný čitateľ #36878:
OPRAVA: "...premávala linka č. 57 k Cintorínu Petržalka, kde mala vraj konečnú"
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Podľa mapy Bratislavy, ktorá mala redakčnú uzávierku 1. februára 1996 premávala linka č. 57, kde mala vraj konečnú.

V histórii liniek ani v mapách na tejto stránke však o tom nie je zmienka (vraj končila pri Kúpalisku Matador). Pamätáte si to niekto? A kedy a prečo tam bola zrušená?
No, DPB to s náhradou 3,5,11 spojom končiacim na Tbiliskej pri zdravotnom stredisku vyriešil opäť geniálne... hlavne pre ľudí bývajúcich pri konečnej električiek. Nuž ale, šetrí sa, šetrí... otáčanie cez BEZ už niekto zatrhol... ?
Reply on: aNTI #36875:
Nemame predstavu, rovnako ako OIaKD ?
Reply on: Ámos #36873:
nebllaaazni L68 je veledolezita linka!! ja nou chodim mrte casto.

inak ako myslite ze by to malo s linkovym vedenim z petrzky vyzerat po otvoreni mosta kosicka?
Reply on: Roman #36867:
Zrejme si myslel 198. Napíš Polusu, možno si zaplatí. ☺ Keď si môže Aupark či Avion platiť?!
Reply on: Furbi #36835:
Asi nie, lebo pokiaľ ma pamäť neklame tak podmienkou mesta bolo, že nebude obmedzená premávka MHD z Einsteinovej na Viedenskú a naopak. Avšak pri L82 sa to porušilo, tak sa nechajme prekvapiť. Veď aj nadchod pri Inchebe mal byť sprevádzkovaný už v marci...

Re #36844 Vševedko: Nechaj ju. Tí ľudia si to neuvedomia kým im ten trolejbus tade jazdiť nebude a nezistia, že tá električka bude na tej Zochovej či Kolárku skorej ako ten vysnívaný duobus. ? Budeme mať síce v roku 2006 prioritku pána starostu pre znovuzvolenie, ale čo na tom, že L74, L68 a L85 a bohvie čo ešte budú musieť byť pre nedostaok autobusov zrušené.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.