Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
btw. ked stlacenym lavym klikom prejdete po smajlikoch,miestami vznikaju celkom zaujimave utvary... ?
Reply on: spokojný čitateľ #36878:
Mozem to potvrdit.Mam dokonca mapu z roku 1996,na ktorej je spominana.Konecnu mala na Kaukazskej a zastavka bola na krizovani s Hrobarskou(ako dnes X82).Neviem preco ju zrusili,ale bolo to niekedy medzi tym 1.2.´96 a 1.6.´96,lebo na mape z tohoto datumu uz neexistuje...Mozno to bude vediet Vsevedko. ?
Reply on: aNTI #36875:
No predsa vsetky linky zo Stareho a Pristavneho mosta presunu na ten novovybudovany(zatial bez nazvu) most,no nie? ? Ved ked ho uz postavali,tak ho aj patricne budu chciet vyuzit... ?
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Reply on: spokojný čitateľ #36878:
OPRAVA: "...premávala linka č. 57 k Cintorínu Petržalka, kde mala vraj konečnú"
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Podľa mapy Bratislavy, ktorá mala redakčnú uzávierku 1. februára 1996 premávala linka č. 57, kde mala vraj konečnú.

V histórii liniek ani v mapách na tejto stránke však o tom nie je zmienka (vraj končila pri Kúpalisku Matador). Pamätáte si to niekto? A kedy a prečo tam bola zrušená?
No, DPB to s náhradou 3,5,11 spojom končiacim na Tbiliskej pri zdravotnom stredisku vyriešil opäť geniálne... hlavne pre ľudí bývajúcich pri konečnej električiek. Nuž ale, šetrí sa, šetrí... otáčanie cez BEZ už niekto zatrhol... ?
Reply on: aNTI #36875:
Nemame predstavu, rovnako ako OIaKD ?
Reply on: Ámos #36873:
nebllaaazni L68 je veledolezita linka!! ja nou chodim mrte casto.

inak ako myslite ze by to malo s linkovym vedenim z petrzky vyzerat po otvoreni mosta kosicka?
Reply on: Roman #36867:
Zrejme si myslel 198. Napíš Polusu, možno si zaplatí. ☺ Keď si môže Aupark či Avion platiť?!
Reply on: Furbi #36835:
Asi nie, lebo pokiaľ ma pamäť neklame tak podmienkou mesta bolo, že nebude obmedzená premávka MHD z Einsteinovej na Viedenskú a naopak. Avšak pri L82 sa to porušilo, tak sa nechajme prekvapiť. Veď aj nadchod pri Inchebe mal byť sprevádzkovaný už v marci...

Re #36844 Vševedko: Nechaj ju. Tí ľudia si to neuvedomia kým im ten trolejbus tade jazdiť nebude a nezistia, že tá električka bude na tej Zochovej či Kolárku skorej ako ten vysnívaný duobus. ? Budeme mať síce v roku 2006 prioritku pána starostu pre znovuzvolenie, ale čo na tom, že L74, L68 a L85 a bohvie čo ešte budú musieť byť pre nedostaok autobusov zrušené.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Vševedko #36813:
Po obnovení trate na Kramáre sa tam netočilo pravidelne nič - 212 jazdila hneď k VN, potom pribudla 211 tiež k VN a potom už sprevádzkovali trať Patrónka-Valašská.
Fobust: ja za tým žiadny hlbší zmysel vôbec, ale vôbec nehľadám. To sa mi len také myšlienky samé od seba asociovali...
Reply on: Roman #36867:
A keď už, tak rovno aj cez pracovné dni... 😉
Reply on: Roman #36867:
Ja som za, takže až to budeš písať do Dopravného podniku, tak napíš, že aj ja som za:-P.
Reply on: Roman #36867:
Hm??? ?
Mam taky napad, co keby premavala 98 aj v sobotu a nedelu, je to totiz velmi sikovny spoj pre nas smrtelnikov. ☺
Reply on: fobust #36853:
Tepelne upravená je účinnejšia - to je ten div u húb - väčšinou sa tepelnou úpravou zvyšuje toxixcta.
Reply on: Ike #36852:
Horalka je arašídová, Tatranka lieskovcová.
Reply on: Ike #36861:
Do Karlovej Vsi. Na Ľudevíta Štúra bola len otočka, trať okolo SNG nebola.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.