Reply on: fobust #32759:
Zle skarede imhd byvalo vacsinou (a v povedomi DPB je to tak zapisane dodnes, tvoje meno tam pozna uz aj upratovacka) kvoli tebe za to, ze si s invektivami kombinoval vyklad sucasneho stavu dopravy v BA a + si k tomu pridal este nejaku tu pikosku, ktoru si si prikombinoval, alebo sa nejakymi divnymi pochodmi svojvolne zrodila v tvojej hlave (Ako napriklad vtedy na Mostovej, ked som iniciativne doniesol meter na premeranie obluku a ty si tam na druhy den okrem nerozsireneho rozchodu videl aj absenciu prevysenia, ktoru si si vsugeroval). Takych prikladov by bolo viac, nebudem ti za ne nadavat, ale bigmac teraz pise k veci, takze nevidim dovod aby si jeho prispevok napadal (Alebo si nanho urazeny este odvtedy, ako ti nedavno vynadal do... ved vies coho)
bigmac
vysvetlenie k buzeracnemu prikazu o... pokracovanie:
...sluzby, co viedlo k vydaniu onoho buzerativa, ktore na kazdej vypravni vyzera inak, iny clovek ho podpisal, ale jeho text je az napadne podivny.
a teraz preco sa tak stalo a preco sa veci maju tak ako sa maju? odpoved je opät jednoducha: pracujeme (kym ini su zamestnani) v podniku, kde plati system padajuceho sekretu, v dosledku coho plati nepriama umera, cim viac sekretu, tym mensia informovanost. matematika je sice svinska veda, ale nepusti. na zaklade tejto trojclenky mozeme konstatovat: staznost sme presetrili, pricinu zistili, opravnenost nedokazali /nevyvratili (ved nevieme, ci ten orgazmus tetuska naozaj mala), opatrenia aby k dalsim sexualnym zazitkom z podnetu nasich zamestnancov vo vykonnej dopravnej sluzbe nedochadzalo sme prijali a zodpovednost sme participialne decentralizovali na jednotlive dpa a dtpa, hlavne vsak na veducich, hlavnych vypravcov, zmenovych vypravcov a vodicov samotnych. de jure, zakon dodrzany...