re s499.1023: nemaj obavy, on na to aj sam pride. ale co v pripade, ze sa v tom trenkovom zrkadielku najdu viaceri nemenovani inzinieri? lebo tentoraz fuka vietor z ineho konca mesta, ako je m.c. stare mesto a z inej adresy ako je olejkarska a inicialy ing.k.k su len zhoda nahod.
ale za to uvedeny pribeh je pravdivy, skutocne sa stal a podobnost nie je nahodna.
tieto prispevky som pisal mimo pracovneho casu a preto nejde o porusenie etickeho kodexu dpb, ale o slobodne vyjadrenie vlastneho nazoru, co mi zarucuje ustava sr
re #32750 n:
vysvetlenie k buzeracnemu prikazu o... pokracovanie2:
...de facto zodpovednost prenesena kamsi inam a ruky ciste, de matematico prirodna veda je realita a ako obvykle opät nepustila (na rozdiel od prava, nezije z cohosi imaginarneho, ale z prirodzenycha racionalnych cisel). cele toto buzerativum je len o nicom inom, ako o fungovani tejto pravnickej osoby, co sa na dopravny podnik hra. mate pocit, ze to je zly sen? zial je! a zial, takto je to vo vsetkych vztahoch v tomto kohosi modeli v mierke 1:1 a opät zial, ba az tragedia, ktora sa este len zacina...
...to be continued...
(mozno hned, budeme uvidiet)
re #32750 n:
vysvetlenie k buzeracnemu prikazu o... pokracovanie:
...sluzby, co viedlo k vydaniu onoho buzerativa, ktore na kazdej vypravni vyzera inak, iny clovek ho podpisal, ale jeho text je az napadne podivny.
a teraz preco sa tak stalo a preco sa veci maju tak ako sa maju? odpoved je opät jednoducha: pracujeme (kym ini su zamestnani) v podniku, kde plati system padajuceho sekretu, v dosledku coho plati nepriama umera, cim viac sekretu, tym mensia informovanost. matematika je sice svinska veda, ale nepusti. na zaklade tejto trojclenky mozeme konstatovat: staznost sme presetrili, pricinu zistili, opravnenost nedokazali /nevyvratili (ved nevieme, ci ten orgazmus tetuska naozaj mala), opatrenia aby k dalsim sexualnym zazitkom z podnetu nasich zamestnancov vo vykonnej dopravnej sluzbe nedochadzalo sme prijali a zodpovednost sme participialne decentralizovali na jednotlive dpa a dtpa, hlavne vsak na veducich, hlavnych vypravcov, zmenovych vypravcov a vodicov samotnych. de jure, zakon dodrzany...
re #32750 n:
vysvetlenie k buzeracnemu prikazu o
(ne)odhalovani sa:
kedysi davno, zaciatkom leta, lepsie povedane po prvom vyraznejsom otepleni sa akasi tetuska, co chcela veliku damu sekat, viezla autobusom od technopolu kamsi. nastupila prvymi dverami a cumiac na vodica odeteho len v trenkach zistila, ze sa mu gule pytaju vyvetrat a su pomedzi trenky volnym okom viditelne vo vnutornom zrkadle predmetneho vozidla. tetusku to zjavne rajcovalo, tak sa o novy sexualny zazitok podelila s oddelenim kontroly, kam listom ujovi judr.l. zaslala formou listu staznost na orgazmus dosiahnuty v prostriedku mhd. ta rozvirila hladinu a spustila byrokraticku masineriu presetrovania v zmysle platneho zakona o staznostiach, ktory sa vzhladom na potrebu udrzania %-ta zamestanosti v dpb dodrziava. setrenie vyvrcholilo na porade riaditela divizie autobusy u uja ing.k. v bielom dome, v dvojkolonovej vozovni t.
jeden, mozno hned prvy zaver porady znel: ihned vyrozumiet vodicov prikazom o (ne)odhalovani sa pri vykone dopravnej...
re #32750 n:
ak dovolis, cosi k tomu nezmyselnemu prikazu o odhalovani alebo neodhalovani.
v tomto state platia akesi pravne normy, napriklad drahovy zakon, zakon o cestnej doprave (!pozor, nemylit si ho so zak.315/96zz o premavke na...) a zakonnik prace. ten posledny vravi cosi o pracovnom odeve a osobnych ochrannych pomockach, k tym dvom prvym boli vydane vykonavacie vyhlasky a tie takmer zhodne vravia, ZE DOPRAVCA V DRAHOVEJ / CESTNEJ VEREJNEJ HROMADNEJ DOPRAVE OSOB JE POVINNY SVOJICH ZAMESTNANCOV OZNACIT ROVNOSATOU... Teraz otazka: kolko zakonov porusuje tento podnik?
vypocet: u vodicov E,T a A minimalne 2, u dispecerov a revizorov minimalne 3, pretoze aj ti ludia, co nejaku uniformu maju, tak ju maju davno po zivotnosti.
teraz sa opytam tak sukromne ja: preco tie pseudoprikazy na kazdej kolone maju ine znenie, iny podpis, ale zhruba rovnaky obsah?
inak vcera bolo asi nieco vo vzduchu alebo skor v nafte.. unas tahali za den do garaze asi 4 vozy, kamos vymenil za poobednu sluzbu 3 vozy, a ked som ja prisiel na poruchu tak sa vozmajster chytil za hlavu a povedal ze mam ist do pi*** lebo to uz dnes nieje normalne..
hej, dostal som to aj ja a som sa dobre nasmial, lebo ked sme u toho tak s obnazenou spodnou castou tela prace vykonavat mozes 8))) citujem: "Vodici vozidiel MHD, zamestnanci referatu tarifnej a prepravnej kontroly - revizori a dispecer pri vykone prac nemozu tieto vykonavat s obnazenou vrchnou castou tela, v plavkach alebo v spodnom pradle.
Čestne sľubujem, že ak sa mi podarí získať povolenie jazdiť za DPB, okrem toho, že nebudem za jazdy nadávať, telefonovať, ani pľuť z okienka, nebudem jazdiť ani s obnaženou vrchnou časťou tela, ani v plavkách, ani v spodnom prádle! ? ?
Neviem, či to tu už niekde padlo, ale podľa najnovšieho nariadenia sa vodičom a revizórom v službe zakazuje pracovať s obnaženou vrchnou časťou tela, v plavkách a v spodnom prádle. Takže koniec chlpatých hrudí za volantom. ?
Bol som tam, super. Dnes sa chystám, ak slniečko dovolí, niekde za Rajku za zastávku Bezenye fotit sergeja M62 na slávnom autocúgu Splitexpres. Dúfam že tám tí turbotatári nedajú rekonštruovaný M62.3 ten má nejaký Caterpilar alebo Colomnu a to už nie je ono.
Ach jaj. Pri tom priecestí bola taká krčma a tam ma môj strýko vodil, on si dával pivo, ja červenú bublinkovú čapovanú malinovku. Závory s "plôtikom", jasné, že si pamätám. Všeobecne mi chýba stará Petržlenka, ešte v nejakých 16-17 som chodil na pivo "Pod gaštany", niekde zhruba tam, kde dnes stojí Aupark...
re#32737, juro: ...vhodne ako poldenny vylet. do desiatej chrapat, potom tam a ked sa ti chce aj spät. len bacha na oskara, lebo ked to s tym sör-ekom prezenies, tak je to daleko... a taktiez bacha na vikendy, zjavne akasi obdoba sone+, madarske cestovky robia vylety aby svojim klientom ukazali, co mohlo byt nagymarosi a odkial mohli byt madarske v63 napajane... detiska su tam vela rozblaznene, cosi neustale mondokuju a usliapat sa ta tam snazia. ale mozno je motiv ich vyletu rovnaky.
re#32737, juro: ja tie lodne chodievam pocuvat do gabcikova na elektraren, ked manevruje v plavebnej komore. vela kadejakych rusov, madarov, bulharov, ukrajincov, rumunov a sem-tam aj skopcaci, asi exdederoni a ich cudesne plavidla maju ckdacke 310, poniektori aj atmosfericke a spravidla s velkymi dierami v tlmicoch vyfukov, teda ak tam vobec niekedy nejake boli. ked sa uväzuje, potrebuje obe vrtule/skrutky, niekedy na prerovnanie aj v protismernom chody. vtedy to vydava krasne zvuky... nadherny randal, hlavne pri vlecnych supravach, ked ma zavesene dva, ti viac udreti zivi *****i aj tri dvaapoltisic tonove slepy vrchovato lozene zeleznou rudou(!) blazni a pani majstri sucasne. vezmes bicykel, odslapes si tam nejakyci slabych 60km, posedis si tam s nohami na stole, das si k tomu orosene pivko, sprcha jemnou vodnou hmlovinou v cene piva, 1.dieselova symfonia dmol gratis... inak ticho, zblnkot. ma to svoje caro, len tam treba chodit mimo vikendov, vtedy tam nikoho niet.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.