Sarko ja ta mam vies kde, ja, bigmac, s499... tu uvadzam fakty, ktore su fyzikalne dokazane. To ze si nesitny, nechapavy a tvrdohlavy a ze si nedas povedat a si si o isty o pravdivosti svojich teorii, je len a len tvoja vec. my sme sa ti to snazili vysvetlit. Dalej sa z tebou o tom nebudem rozpravat, pokial si neuvedomis co tliachas. ale neostava ti nic ine, lebo keby si to priznal tak sa zosmiesnis a stratis svoju cest na forach.
Pokús sa najprv upokojiť a potom si to prečítaj ešte raz. A keď Ti to nedošlo, tak Peter...T tu napísal, že "lepsie by bolo keby tu v BA boli kolaje také ako KE", na čo som reagoval, že "koľaje v KE nie sú o nič lepšie ako v BA", čím som BA vlastne obhajoval.
Tak to sa spamätaj, ale velmi rychle.... Lebo keby si videl bratislvsku jazdu do obluku v KE, tak myslim, ze by kosicky Lucas nestihal nakolajovat. Take mame kvalitne trate a nie len v oblukoch. Ved ked ide clovek po Tr. SNP 50km/h tak sa strachom trasie aby sa nevyko***ala ta tramvaj
Prebral som info z tlace...
Viedeň bude mať 150 nových ULF-ovDesaťtisíce cestujúcich vo viedenskej MHD už ocenili komfort nízkopodlažných električiek, zvaných ULF (Ultra Low Floor). Vo Viedni ich premáva 130. Do konca roka 2005 ich bude 150 a ich výhodou je celosvetovo najnižšia nástupná výška - len 19 cm. Ocenia to nielen starší ľudia, mamičky s kočíkmi, ale aj vozičkári. ULF-y premávajú Viedňou od roku 1997 a doteraz najazdili asi 13 miliónov kilometrov. Neustále sa vylepšujú a prispôsobujú a nová, nedávno podpísaná dodávka hovorí o ďalších 150 kusoch v hodnote 357 miliónov eur. Nové ULF-y budú ľahšie, klimatizované a cenovo výhodnejšie. Využívajú maximálnu šírku dverí, disponujú vysokou prepravnou rýchlosťou, modernou technikou pohonu a dizajnom Porsche. Používať sa budú na deviatich linkách, kde už bežne premávajú ich staršie "kolegyne" teda napr. na linkách č. 43, 46, 65 a 71. V budúcnosti do nich budete môcť nastúpiť aj na trasách električkových liniek č. 26, 52 a 60. Prvých 25 nových nízkopodlažných električiek ULF uvedú do prevádzky v roku 2006.
a este detail, ty pravopisny mag, prestuduj si pravidla slovenskeho pravopisu a prides na to, ze prudovy zberaz ti napise asi iba madar. Ked tak uz zberac prudu ?
Ak si myslis, ze hltam vsetky cisla tak sa preber, na to mam v robote presne papier na ktorom mam uvedenu velkost okolku a k tomu mam este aj mierku, ktorou si to mozem premeriat.
Ked je urcitý sklon v zakrute tam by sa mala dodrziavat urcena rychlost pribl. 35-45 a tym sa zrýchli aj preprava, a nie je zataz na jednu kolajnicu a tym nehrozí vykolajenie , tak kazdy vodic by to mal dodrziavat.
Bmko