Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mickey #32359:
A v nedelu som videl jednu 201, ako na SAV zhasla osvetlenie a mala tam 1 cestujucu ?
Panove, nezlobte se na mne, uz delsi dobu ctu tuhle diskusi. Nedovoli mi neoptat se. Sarko, co to tady meles? Ja mam totiz dojem, ze Ty pouze placas a ani nevis co! Misto toho nesmyslneho lelkovani jdi do technicke knihovny a precti si tam nejakou literaturu o zakladnich principech elektrotechniky, mechaniky, statiky, pevnosti&pruznosti, kinetiky, hybnosti a tak podobne. A kdyz v tom budes mit jasno a nebudes tapat v mori nevedomosti, pak se muzes vratit zpet. Hodne studijnich uspechu a trpelivosti, jinak boj s vlastni blbosti nedovedes do vitezneho konce.
P.S. Proc jine diskutery vinis ze zavadeni, kdyz Ty zavadis na 500%?
Reply on: Sarko #32550:
Pridrznica je hlavne do vnutornej kolaje v obluku, takze je to ok.

Prevysenie ma za ucel trochu ine rozlozenie odstredivej sily tramvaje pri jazde do obluku a podla mna by pri spravne spravenej trati nemalo mat vplyv na minimalnu rychlost, to je uplna blbost.

A samozrejme tieto zeleznicnotypove kolajnice nie su moc vhodne do takeho obluku, ale ajtak nevidim dovod na vykolajenie ... ved aj ked to tam mate vybrusene, tak nenavarujete obcas? Nechapem, ako mozu kompetentni nechaj jazdit tramvaje s vlkmi po takejto trati. Nemate tam nejake sialene rozsirenie, ked vam tam tramvaje padaju dovnutra?

Btw. k oblukom: ... na august sa chysta dalsie navarovanie pri Riviere. Trabusti by si mohli povedat a cele to vyhadzat, vytlct, znicit a dat tam komplet novy obluk, pretoze z toho kusku trate co je tam teraz nic dobre nikdy nevzide.

MHDfilom, ktori este neokusili sa odporucam previezt cez ten provizorny srandovny prejazd tam ako opravuju na pristavnom moste. Coskoro sa to totiz rusi a nebude tadial chodit nic (ked to budu finalizovat).
Reply on: DominO #32570:
www.cp.sk
dokedy najneskvor chodia autobusy z blavi z niv do pezinku?vie niekto? ?
BM: Rozprávaj sám za seba, nerob hovorcu iným, a vynášať súdy nechaj na iných, každý je, predpokladám, svojprávny.
Sarko ja ta mam vies kde, ja, bigmac, s499... tu uvadzam fakty, ktore su fyzikalne dokazane. To ze si nesitny, nechapavy a tvrdohlavy a ze si nedas povedat a si si o isty o pravdivosti svojich teorii, je len a len tvoja vec. my sme sa ti to snazili vysvetlit. Dalej sa z tebou o tom nebudem rozpravat, pokial si neuvedomis co tliachas. ale neostava ti nic ine, lebo keby si to priznal tak sa zosmiesnis a stratis svoju cest na forach.
Vravim o formulacii. Nie hral som sa na takeho ako ty, otvoril som prirucku
Alebo lepšie povedané, KE som sa nezastával.
Reply on: BMko #32557:
Takže dedukcia z pohľadu technika je aj vyjadrenie "...provedl jsem bádání na téma reverz a dospěl k zajímavým poznatkům."? Opäť zavádzanie.
Reply on: BMko #32560:
Pokús sa najprv upokojiť a potom si to prečítaj ešte raz. A keď Ti to nedošlo, tak Peter...T tu napísal, že "lepsie by bolo keby tu v BA boli kolaje také ako KE", na čo som reagoval, že "koľaje v KE nie sú o nič lepšie ako v BA", čím som BA vlastne obhajoval.
BMko: Niekto sa nám tu naštval... ? A o pravopisných chybách, či znalostiach gramatiky, by som na Tvojom mieste taktne pomlčal...
Jednoznacne navrhujem vsetke kolajnice do zákruty nahnut do obluku a nebude nutne spomalovanie brzdenie a zasa rozbiehanie,.
Reply on: Peter...T #32559:

Oprava: ULF ma vysku podlahy 18 cm, nie 19. Aspon tak som sa docital. Odporucam dat cez google vyhladat SGP ULF, tam je toho dost...
Reply on: Sarko #32552:
Tak to sa spamätaj, ale velmi rychle.... Lebo keby si videl bratislvsku jazdu do obluku v KE, tak myslim, ze by kosicky Lucas nestihal nakolajovat. Take mame kvalitne trate a nie len v oblukoch. Ved ked ide clovek po Tr. SNP 50km/h tak sa strachom trasie aby sa nevyko***ala ta tramvaj
Prebral som info z tlace...
Viedeň bude mať 150 nových ULF-ovDesaťtisíce cestujúcich vo viedenskej MHD už ocenili komfort nízkopodlažných električiek, zvaných ULF (Ultra Low Floor). Vo Viedni ich premáva 130. Do konca roka 2005 ich bude 150 a ich výhodou je celosvetovo najnižšia nástupná výška - len 19 cm. Ocenia to nielen starší ľudia, mamičky s kočíkmi, ale aj vozičkári. ULF-y premávajú Viedňou od roku 1997 a doteraz najazdili asi 13 miliónov kilometrov. Neustále sa vylepšujú a prispôsobujú a nová, nedávno podpísaná dodávka hovorí o ďalších 150 kusoch v hodnote 357 miliónov eur. Nové ULF-y budú ľahšie, klimatizované a cenovo výhodnejšie. Využívajú maximálnu šírku dverí, disponujú vysokou prepravnou rýchlosťou, modernou technikou pohonu a dizajnom Porsche. Používať sa budú na deviatich linkách, kde už bežne premávajú ich staršie "kolegyne" teda napr. na linkách č. 43, 46, 65 a 71. V budúcnosti do nich budete môcť nastúpiť aj na trasách električkových liniek č. 26, 52 a 60. Prvých 25 nových nízkopodlažných električiek ULF uvedú do prevádzky v roku 2006.
a este detail, ty pravopisny mag, prestuduj si pravidla slovenskeho pravopisu a prides na to, ze prudovy zberaz ti napise asi iba madar. Ked tak uz zberac prudu ?
Reply on: Sarko #32548:
Ano vyjadrenia su fakty to co pisal jenky predtim bola len cista dedukcia, z pohladu technika
Reply on: Sarko #32548:
Eśte som nevydel v ziadnej knihu, vyraz prudovy zberac, tak prestan tliachat
Reply on: Sarko #32548:
Ak si myslis, ze hltam vsetky cisla tak sa preber, na to mam v robote presne papier na ktorom mam uvedenu velkost okolku a k tomu mam este aj mierku, ktorou si to mozem premeriat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.