Ad priprava a reverz: Ked sa vo vacsej rychlosti vypne reverz a zrychlovac sa toho nasledkom stoci do zakladnej polohy, tak sa mozno mylim, ale moje znalosti mi davaju jednoznacny uzaver ten, ze ked v takejto situacii zapnem reverz, tak stocenym ZR takmer vyskratujem motory, co sa prejavi prakticky okamzite nalepenim vodicovej tvare na celne sklo a takmer zakonitym zlepenim prislusneho palca zrychlovaca, ktory prvy "zabral", a nejake postupne nabiehanie pripravy po zapnuti reverzu si nijako vysvetlit neviem Ak mi to niekto viete odovodnit, budem rad
Samemu sa mi raz podarilo na K2 drgnut v 50-tke kolenom do reverzu, a vsimol som si to az po malej chvili, ze nemam pripravu, nastastie mi hned zaplo, preco ju nemam. No nanestastie mi nezaplo, co tym spravim, tak som ten reverz (v tej rychlosti) zapol. Skoro som nedobrovolne vystupil cez celne sklo, ampermeter viac nez kratku chvilu lezal na 600 (pretoze dalej to tu rucicku nepustilo), a samozrejme ze som zlepil prislusny palec na zrychlovaci, takze v brzdnom rezime to po preklopeni ZR okamzite zbrzdilo z cca 30 na cca 15, kde sa priprava ustalila (vybrzdil sa prislusny odporovy stupen, ktory tam bol trvale zaradeny tym zlepenim) Nastastie to bolo na dojazde, takze som to len neplanovane otocil na poruchu S T3 nemam skoro ziadne skusenosti, ale napriek odlisnostiam vyzbroje zostava princip brzdenia totozny, tak nevidim dovod aby T3 urobila nieco ine
BTW, osobne som uz zazil K2, ktora aj pri vypnutom reverze po zadani jazdy zapla LS a zacala tocit ZR (samozrejme jej to bolo figu platne, ked smerove stykace boli rozopnute) :)) Kukal som jak puk, ze co tym chcela povedat A keby som v nevhodnu chvilu ten reverz zapol, asi by sa na mna velmi skaredo pozerala
Inac, s tym vypinanim a zapinanim reverzu - da sa to aj bez prerazenia celneho skla nosom, odpalenia cievky ampermetra, a zlepenia a upecenia ZR - pocas zapinania reverzu podrzim naslapnutu jazdu, a tak chvilu pockam, kym sa ZR ako-tak vytoci, potom ju mozem pustit a priprava bude cca v norme
Ak sa mylim, nech ma Laminatka alebo Bigmac opravia, ale zatial si myslim, ze to funguje takto
Samemu sa mi raz podarilo na K2 drgnut v 50-tke kolenom do reverzu, a vsimol som si to az po malej chvili, ze nemam pripravu, nastastie mi hned zaplo, preco ju nemam. No nanestastie mi nezaplo, co tym spravim, tak som ten reverz (v tej rychlosti) zapol. Skoro som nedobrovolne vystupil cez celne sklo, ampermeter viac nez kratku chvilu lezal na 600 (pretoze dalej to tu rucicku nepustilo), a samozrejme ze som zlepil prislusny palec na zrychlovaci, takze v brzdnom rezime to po preklopeni ZR okamzite zbrzdilo z cca 30 na cca 15, kde sa priprava ustalila (vybrzdil sa prislusny odporovy stupen, ktory tam bol trvale zaradeny tym zlepenim) Nastastie to bolo na dojazde, takze som to len neplanovane otocil na poruchu S T3 nemam skoro ziadne skusenosti, ale napriek odlisnostiam vyzbroje zostava princip brzdenia totozny, tak nevidim dovod aby T3 urobila nieco ine
BTW, osobne som uz zazil K2, ktora aj pri vypnutom reverze po zadani jazdy zapla LS a zacala tocit ZR (samozrejme jej to bolo figu platne, ked smerove stykace boli rozopnute) :)) Kukal som jak puk, ze co tym chcela povedat A keby som v nevhodnu chvilu ten reverz zapol, asi by sa na mna velmi skaredo pozerala
Inac, s tym vypinanim a zapinanim reverzu - da sa to aj bez prerazenia celneho skla nosom, odpalenia cievky ampermetra, a zlepenia a upecenia ZR - pocas zapinania reverzu podrzim naslapnutu jazdu, a tak chvilu pockam, kym sa ZR ako-tak vytoci, potom ju mozem pustit a priprava bude cca v norme
Ak sa mylim, nech ma Laminatka alebo Bigmac opravia, ale zatial si myslim, ze to funguje takto
BMko