Tiež verím, že nám tu niekto vysvetlí, prečo pri vypnutí/zapnutí reverzu bratislavské vozy strieľajú, pečú, lepia, brzdia (čeľusťami?) a košické idú v pohodičke. Dúfam, že ten reverz neprepínate vzad... ?
Pribrzďovanie v akom prípade máš na mysli? Pri vypnutom reverze sa pribrzďuje podľa svahu/spádu a keď ide voz rýchlejšie, než si vodič želá, zapne si reverz, ručička ampermetra pomaly vylezie na 200 a ak je dosiahnuté želané zníženie rýchlosti, reverz sa vypne znova.
Ad priprava a reverz: Ked sa vo vacsej rychlosti vypne reverz a zrychlovac sa toho nasledkom stoci do zakladnej polohy, tak sa mozno mylim, ale moje znalosti mi davaju jednoznacny uzaver ten, ze ked v takejto situacii zapnem reverz, tak stocenym ZR takmer vyskratujem motory, co sa prejavi prakticky okamzite nalepenim vodicovej tvare na celne sklo a takmer zakonitym zlepenim prislusneho palca zrychlovaca, ktory prvy "zabral", a nejake postupne nabiehanie pripravy po zapnuti reverzu si nijako vysvetlit neviem Ak mi to niekto viete odovodnit, budem rad
Samemu sa mi raz podarilo na K2 drgnut v 50-tke kolenom do reverzu, a vsimol som si to az po malej chvili, ze nemam pripravu, nastastie mi hned zaplo, preco ju nemam. No nanestastie mi nezaplo, co tym spravim, tak som ten reverz (v tej rychlosti) zapol. Skoro som nedobrovolne vystupil cez celne sklo, ampermeter viac nez kratku chvilu lezal na 600 (pretoze dalej to tu rucicku nepustilo), a samozrejme ze som zlepil prislusny palec na zrychlovaci, takze v brzdnom rezime to po preklopeni ZR okamzite zbrzdilo z cca 30 na cca 15, kde sa priprava ustalila (vybrzdil sa prislusny odporovy stupen, ktory tam bol trvale zaradeny tym zlepenim) Nastastie to bolo na dojazde, takze som to len neplanovane otocil na poruchu S T3 nemam skoro ziadne skusenosti, ale napriek odlisnostiam vyzbroje zostava princip brzdenia totozny, tak nevidim dovod aby T3 urobila nieco ine
BTW, osobne som uz zazil K2, ktora aj pri vypnutom reverze po zadani jazdy zapla LS a zacala tocit ZR (samozrejme jej to bolo figu platne, ked smerove stykace boli rozopnute) :)) Kukal som jak puk, ze co tym chcela povedat A keby som v nevhodnu chvilu ten reverz zapol, asi by sa na mna velmi skaredo pozerala
Inac, s tym vypinanim a zapinanim reverzu - da sa to aj bez prerazenia celneho skla nosom, odpalenia cievky ampermetra, a zlepenia a upecenia ZR - pocas zapinania reverzu podrzim naslapnutu jazdu, a tak chvilu pockam, kym sa ZR ako-tak vytoci, potom ju mozem pustit a priprava bude cca v norme
Ak sa mylim, nech ma Laminatka alebo Bigmac opravia, ale zatial si myslim, ze to funguje takto
U električiek a zopár trolov hádam áno, ale pri takom buse, musíš postaviť človeka, lebo tam skoro vždy otvoria všetky dvere aj keď nikto nenastupuje či nevystupuje. Jedine ak všetci sedia a nikto sa nechystá ku dverám, tak niektorí šoféri pridajú a ani nezastavia.
Re #32322 fobust: Keby tu bol tlieskajúci smilik, tak ho máš. ?
Re #32349 S499.1023: Jasné najlepšie sa učí urážkami. Si sa dosť poučil od tej tvojej prednášajúcej všeobecnej didaktiky. Máš deti?
Re #32224 si: Ale nejde len o to, aby voz prišiel na konečnú s +/-0 Veď koľko cestujúcich ide zkonečnej na konečnú. Tuide o to, aby na 8 zastávke kde má dôjsť spoj každých 10 minút a budú chodiť takto 8, 22, 30, 39, 43, 51 ale podľa grafikonu by mali dôjsť 10, 20, 30, 40, 50, ... Veď cestujúci bude len vidieť, že ten voz neprišiel na čas a nezujímaho, že na konečnú na čas príde, lebo on chce ísť trebárs len sedem zastávok.
Ak islo u 201 o riadny dojazd s ludmi (v CP, na transparentoch Amfik..a nie sluzobna jazda)..musi brat ludi a dost by ma nastvalo, keby ma vyhodil kdesi na Kramaroch..by som, slusne, ale okamzite disp.volal.. U poslednej 61 (23:45) je to trosku ine, ona sluzi len ak su cestujuci z posledneho lietadla..kedze vozovnu ma na opacnej strane
S499.1023: Tak som išiel pred chvíľou po rýchlodráhe a na ideálnej T3 z poslednej dodávky a krátko po VP, ktorá má normálnu prípravu a je úplne tichá. Reverz bol vypnutý celkom na 3 miestach. Najprv v údolí Červeného Raka na cca 500 m, voz sa po pustení jazdnej šlapky pri 60-ke začal plynule rozbiehať až na 70 km/h. Pred svahom nahor pri cca 55 km/h sa reverz zapol a príprava plynule vyšla z 0A na 200A. Potom nasledovali 2 cca 3 km úseky s miernym spádom a opäť pri 60-ke, keď už A-meter šľapal tesne nad 200A sa vypol reverz a v prvom prípade si voz držal konštantných 63 km/h a v druhom 67 km/h. Pri spomalení na 60-ku alebo potrebe brzdenia sa reverz zapol, príprava pomaly vybehla na 200A a bez našliapnutia brzdového pedála sme pekne plynule spomaľovali. Žiadne trhnutie, či vyhodenie stykača.
re fobust, #32322:
bolo ti aspon dvoma ludmi minimalne patkrat odpisane, ze tu pises nezmysly. ak ti nestaci 5x oznamit, ze sa mylis, tak potom alebo navstiv ocneho lekara a daj si vysetrit zrak, alebo ti mozem vybavit psychiatricke sedenie u vybornej lekarky (suseda). opat si chcel byt najmudrejsi a opat ti to nevyslo. na nikoho som nikde nekydal. to, ze ta poslala do riti baba, to ta este neopravnuje k tomu, aby si tu siril demagogie. nemaj obavy, pride dalsia, len daj pozor, aby si dovtedy nescvokatel uplne na dobro. alebo ti udiera semeno na mozog?
tym, ktorych sa to netyka sa ospravedlnujem za ot.
Na E499.2 aké najvyššie číslo jazdného stupňa môže svietiť na tých digitronoch? 54? 27-0, 28-1, 29-2, 30-3, 31-4, 32-5, 33-6 ty shunt, to si ešte pamätám.
No to bude prave vtedy, ked niekto pri 60 km/h da reverz do polohy 0 poztom ho da na jazdu vpred. V tom momente mas pripavu kludne aj 360 A. Kym sa zrychlovac vytoci. Nehovoriac o tom ako to dobre opaluje palce. POZNAMKA: NEPISEM TO TU AKO SVATU PRAVDU ANI NETVRDIM ZE TO TAK NA STO PERCENT MUSI BYT...
Podobne funguje aj posledná 61ka z Letiska na hlavnú stanicu (23:45). Naberie prípadných pasažierov na letisku a za zastávkou Avion upaľuje na hlavnú stanicu bez akýchkoľvek známok a chuti na zastavovanie... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre