Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023: Tak som išiel pred chvíľou po rýchlodráhe a na ideálnej T3 z poslednej dodávky a krátko po VP, ktorá má normálnu prípravu a je úplne tichá. Reverz bol vypnutý celkom na 3 miestach. Najprv v údolí Červeného Raka na cca 500 m, voz sa po pustení jazdnej šlapky pri 60-ke začal plynule rozbiehať až na 70 km/h. Pred svahom nahor pri cca 55 km/h sa reverz zapol a príprava plynule vyšla z 0A na 200A. Potom nasledovali 2 cca 3 km úseky s miernym spádom a opäť pri 60-ke, keď už A-meter šľapal tesne nad 200A sa vypol reverz a v prvom prípade si voz držal konštantných 63 km/h a v druhom 67 km/h. Pri spomalení na 60-ku alebo potrebe brzdenia sa reverz zapol, príprava pomaly vybehla na 200A a bez našliapnutia brzdového pedála sme pekne plynule spomaľovali. Žiadne trhnutie, či vyhodenie stykača.
re fobust, #32322:
bolo ti aspon dvoma ludmi minimalne patkrat odpisane, ze tu pises nezmysly. ak ti nestaci 5x oznamit, ze sa mylis, tak potom alebo navstiv ocneho lekara a daj si vysetrit zrak, alebo ti mozem vybavit psychiatricke sedenie u vybornej lekarky (suseda). opat si chcel byt najmudrejsi a opat ti to nevyslo. na nikoho som nikde nekydal. to, ze ta poslala do riti baba, to ta este neopravnuje k tomu, aby si tu siril demagogie. nemaj obavy, pride dalsia, len daj pozor, aby si dovtedy nescvokatel uplne na dobro. alebo ti udiera semeno na mozog?
tym, ktorych sa to netyka sa ospravedlnujem za ot.
Na E499.2 aké najvyššie číslo jazdného stupňa môže svietiť na tých digitronoch? 54? 27-0, 28-1, 29-2, 30-3, 31-4, 32-5, 33-6 ty shunt, to si ešte pamätám.
Reakcia na: Sarko #32401:
Shunty a vypálené lamely na posledných stupňoch ZR. Dôsledok toho vypínania reverzu...
Reakcia na: BMko #32406:

Vsak to bol suhlas, ze take nieco existuje. Iba vies, ja som nestudoval jemnu mechaniku. ?
Reakcia na: fobust #32405:
Hej, ale pouziva sa to pri malich suciastkach, lebo konce by sa tazko roztahovali.
Reakcia na: BMko #32400:

Take nieco existuje.
Reakcia na: Sarko #32401:

No to bude prave vtedy, ked niekto pri 60 km/h da reverz do polohy 0 poztom ho da na jazdu vpred. V tom momente mas pripavu kludne aj 360 A. Kym sa zrychlovac vytoci. Nehovoriac o tom ako to dobre opaluje palce. POZNAMKA: NEPISEM TO TU AKO SVATU PRAVDU ANI NETVRDIM ZE TO TAK NA STO PERCENT MUSI BYT...
Reakcia na: BMko #32400:
Uh.. to je názov. Ale som rád, že sa to vyriešilo a dúfam, že aj fobust už verí, že také niečo existuje.
Reakcia na: mickey #32359:
Podobne funguje aj posledná 61ka z Letiska na hlavnú stanicu (23:45). Naberie prípadných pasažierov na letisku a za zastávkou Avion upaľuje na hlavnú stanicu bez akýchkoľvek známok a chuti na zastavovanie... ?
Reakcia na: S499.1023 #32391:
Keď si povedal, že tu máme šroty, tak jeden z neduhov niektorých vozov je, že príprava pri prekročení 60-ky začína prudko účinkovať až do 360A, no brzdenie nie je kontinuálne, ale je cítiť výrazný skok. A tomuto javu prípravy vodiči tak nadávajú.
Reakcia na: Spectre #32398:
Zavlacka z predpätim
Reakcia na: fobust #32394:
Pozri sa do nejakej starej tlačiarne a je vysoká pravdepodobnosť, že tam také niečo bude. Jednoducho je to závlačka ktorá je pružná a defaultný tvar je taký, že tie drátiky sú roztiahnuté od seba, keď sa to zavádza do diery, tak sa to iba stlačí kliešťami ale keďže je to pružné netreba tie drátiky rozťahovať, ani vyklepávať, ako si to robil ty, ale roztiahnu sa samé.
Reakcia na: BMko #32395:
Kua ale veď S499 tu písal, že segerka je to, čo zapadá do drážky v tom hriadeli.

To čo mám na mysli ja má design rovnaký ako závlačka, akurát je to pružné. Ako sa to volá?
Reakcia na: fobust #32394:
viem co spectre mysli
Reakcia na: BMko #32395:
pozri si poriadne tu normu
Reakcia na: Spectre #32393:
Tak to je segerka, ona zvikne byt aj v tlaciarnach na hriadeloch.
Reakcia na: Spectre #32393:

Pruzna zavlacka.... Ts ts ts... To som este nevidel. To bude nejaka novinka. A co tam tato pruzna zavlacka vlastne isti? Axialny pohyb alebo radialny alebo co?
Reakcia na: BMko #32392:
Pozor! Tak potom zase nechápem, pretože taký ten poistný krúžok do drážky som nemyslel, aj keď tie sa používajú asi najčastejšie v rakých veciach, ako ja rozoberám.

To čo myslím ja je ako závlačka, akurát má tie konce ohnuté od seba a je vyrobená z pružného materiálu. Tam kde som to videl to bolo vždy v takej konfigurácií, že pod inkriminovanou "závlačkou" bola podložka (taká, ako napr. pod skrutku). Výhoda oproti poistnému krúžku je v ľahšej rozoberateľnosti, ale na spätnú montáž treba kliešte, alebo silné nehty 🙂

Vysvetlí mi teda niekto, čo to je za zvrhlosť tá pružná závlačka?
Reakcia na: S499.1023 #32390:
jasne, ale ja som to uviedol len tak strucne pre Spectreho aby v tom mal lepsi prehlad

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.